SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
EEt smakelijk en tot latersquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga even een begin maken met mijn vlammetjes dineren tussendoor ff stofzuigen en dweilen. Misschien tot vanavond schatjes
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee juist niet toch, blijft in je hoofd zitten hahaquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
een oorwurmquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee juist niet toch, blijft in je hoofd zitten haha![]()
![]()
quote:
quote:
quote:O jee een nieuwe koppel in de maakquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik zing gewoon een liedje gekke dotquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
O jee een nieuwe koppel in de maak
Nee, wij zijn een nieuw liefdeskoppelquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, ik zing gewoon een liedje gekke dot![]()
![]()
Ojaa. en ik heb daar niks over te zeggenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, wij zijn een nieuw liefdeskoppel
Dat zie je goedquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojaa. en ik heb daar niks over te zeggen![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, wij zijn een nieuw liefdeskoppelzo lief
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Douche schatquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:45 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga nu echt douchen, ben al laat.
Ja ja Lovely Lovelyquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, ik zing gewoon een liedje gekke dotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker genieten Wouter.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:45 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga nu echt douchen, ben al laat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En @aeque daar zou je ook mee datenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik weet niet wat @:Mooietop6 er van vindtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooiste TT
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Kan gewoonquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik weet niet wat @:Mooietop6 er van vindtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat wordt vast ergens in decemberquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En @:Aeque daar zou je ook mee daten
Wouter is een baas
Niet Liev bolken
PINNIEquote:
*zweet*
Tijd voor wijn!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb zojuist 8 flesjes knoflooksaus bij de action gehaald.
Ik ben normaal niet zo van pittig eten of pittige sausjes, maar deze is wel zo godsgruwelijk lekker dat ik zo'n beetje de halve voorraad van het filiaal hier heb opgekocht
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
BolkerigI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je hebt mijn slogan overgenomen zie ik?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Neuhquote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hebt mijn slogan overgenomen zie ik?I'm surrounded by morons!
Ijskoude roseI'm surrounded by morons!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al heb ik die specifieke zin al maanden niet meer gebruikt, SwiftKey voorspelt ze nog steeds als eerste als ik m'n reactie met ja. Begin
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:16 schreef DJMO het volgende:
[..]OK. Maar ik blijf bij neuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al heb ik die specifieke zin al maanden niet meer gebruikt, SwiftKey voorspelt ze nog steeds als eerste als ik m'n reactie met ja. BeginI'm surrounded by morons!
Godver, hij haalt m'n toetsenbord weg als ik een screenshot maak
OlaDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: