SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
1 potige kipquote:
quote:
quote:
Eijtesquote:
paaseijtesquote:
Paaseijtes was het volgens mijquote:
Ketting van staal?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:43 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een ketting om, maar die blijft iedere keer hangen aan de magneetsluiting van mijn horloge
horloge los doen dan bungelt die aan je kettingquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:43 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een ketting om, maar die blijft iedere keer hangen aan de magneetsluiting van mijn horloge
Ja zo'n zware ketting, ben ontsnaptquote:
Heb nog wel een onderduikadresje als je dat zoekt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo'n zware ketting, ben ontsnapt
Ja zou wel fijn zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb nog wel een onderduikadresje als je dat zoekt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb fruit uit eigen tuin. Die appels groeien zo snel joh. Denk dat ik over 2/3 weken mega appeloogst heb. Normaal heb ik super veel pruimen die vervolgens echt allemaal worden opgegeten door vogels. Dit jaar bijzonder weinig pruimen maar daardoor laten de vogels de pruimen die er wél aan zitten met rust
ik moet in die boom klimmen om de pruimen te kunnen plukken
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Van de ketting in de folie.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb nog wel een onderduikadresje als je dat zoekt.
Ohhhhh. Wat nice.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb fruit uit eigen tuin. Die appels groeien zo snel joh. Denk dat ik over 2/3 weken mega appeloogst heb. Normaal heb ik super veel pruimen die vervolgens echt allemaal worden opgegeten door vogels. Dit jaar bijzonder weinig pruimen maar daardoor laten de vogels de pruimen die er wél aan zitten met rust
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hmm, zo'n lekker sappig pruimpje zou ik ook wel lusten.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Steenvruchtenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, zo'n lekker sappig pruimpje zou ik ook wel lusten.
quote:Abrikoospruim is, de naam zegt het al, een kruising tussen een abrikoos en een pruim.
quote:
Leuk!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:00 schreef kwiwi het volgende:
Zit Das Perfekte Dinner te kijken, heb je dat ook in Nederland? Er is deze week een man die van zichzelf vindt dat ie op het niveau van een chefkok kookt, maar z'n tafelgenoten vinden sommige dingen helemaal niet te etenHoe kun je jezelf zo overschatten
Jaren geleden had je wel zoiets geloof ik? Dat ze om de beurt bij iemand anders in de groep gingen eten en dan moesten ze elkaar punten gevenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:00 schreef kwiwi het volgende:
Zit Das Perfekte Dinner te kijken, heb je dat ook in Nederland? Er is deze week een man die van zichzelf vindt dat ie op het niveau van een chefkok kookt, maar z'n tafelgenoten vinden sommige dingen helemaal niet te etenHoe kun je jezelf zo overschatten
komen eten in BE en come dine with me in UK zijn er nog wel op.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaren geleden had je wel zoiets geloof ik? Dat ze om de beurt bij iemand anders in de groep gingen eten en dan moesten ze elkaar punten geven
Geen idee of dat nog bestaat
Vond het wel grappig
Ja Smaken verschillen was het iddquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
komen eten in BE en come dine with me in UK zijn er nog wel op.
De Nederlandse variant van het programma heet Smaken Verschillen en werd uitgezonden op Net5. In 2011 werd het programma uitgezonden door SBS6, ook onder de naam Komen Eten.
eerst wat bomen weghalen, er staat hier veel onkruid-kornoeljequote:
jaaquote:
jaaa, volgens mij had je er twee die beetje op elkaar leken? Bij de een moest je raden wie de chefkok was en bij de ander werden er cijfers gegeven en diegene met het hoogst aantal cijfers die won oid? Vond ze beide leuk om te kijkenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaren geleden had je wel zoiets geloof ik? Dat ze om de beurt bij iemand anders in de groep gingen eten en dan moesten ze elkaar punten geven
Vond het wel grappig
Ja precies, dat programmaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vond het wel grappig
moest even google gebruiken voor de naam in NL, die in BE en UK zaten te hoog in de grijze massaquote:
Ohja , wie is de chef oid heb ik ook wel gezienquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eerst wat bomen weghalen, er staat hier veel onkruid-kornoeljeheb er echt al een stuk of tien weggehaald en dat is geen eens de helft. Zijn wel redelijk makkelijk weg te halen
[..]
jaaappeltjes waren net iets te vroeg geplukt. Wel lekker hoor maar echt kei hard en tikkeltje zoet-zuur
[..]
jaaa, volgens mij had je er twee die beetje op elkaar leken? Bij de een moest je raden wie de chefkok was en bij de ander werden er cijfers gegeven en diegene met het hoogst aantal cijfers die won oid? Vond ze beide leuk om te kijken
Ik vond die ook wel leukquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, dat programmaVind het erg leuk om te kijken, leer er ook nog wat van
Dat had je hier ook, maar is volgens mij al een tijdje niet meer op tv.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja , wie is de chef oid heb ik ook wel gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |