SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
1 potige kipquote:
quote:
quote:
Eijtesquote:
paaseijtesquote:
Paaseijtes was het volgens mijquote:
Ketting van staal?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:43 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een ketting om, maar die blijft iedere keer hangen aan de magneetsluiting van mijn horloge
horloge los doen dan bungelt die aan je kettingquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:43 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een ketting om, maar die blijft iedere keer hangen aan de magneetsluiting van mijn horloge
Ja zo'n zware ketting, ben ontsnaptquote:
Heb nog wel een onderduikadresje als je dat zoekt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo'n zware ketting, ben ontsnapt
Ja zou wel fijn zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb nog wel een onderduikadresje als je dat zoekt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb fruit uit eigen tuin. Die appels groeien zo snel joh. Denk dat ik over 2/3 weken mega appeloogst heb. Normaal heb ik super veel pruimen die vervolgens echt allemaal worden opgegeten door vogels. Dit jaar bijzonder weinig pruimen maar daardoor laten de vogels de pruimen die er wél aan zitten met rust
ik moet in die boom klimmen om de pruimen te kunnen plukken
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Van de ketting in de folie.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb nog wel een onderduikadresje als je dat zoekt.
Ohhhhh. Wat nice.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb fruit uit eigen tuin. Die appels groeien zo snel joh. Denk dat ik over 2/3 weken mega appeloogst heb. Normaal heb ik super veel pruimen die vervolgens echt allemaal worden opgegeten door vogels. Dit jaar bijzonder weinig pruimen maar daardoor laten de vogels de pruimen die er wél aan zitten met rust
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hmm, zo'n lekker sappig pruimpje zou ik ook wel lusten.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |