SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
1 potige kipquote:
quote:
quote:
Eijtesquote:
paaseijtesquote:
Paaseijtes was het volgens mijquote:
Ketting van staal?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:43 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een ketting om, maar die blijft iedere keer hangen aan de magneetsluiting van mijn horloge
horloge los doen dan bungelt die aan je kettingquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:43 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een ketting om, maar die blijft iedere keer hangen aan de magneetsluiting van mijn horloge
Ja zo'n zware ketting, ben ontsnaptquote:
Heb nog wel een onderduikadresje als je dat zoekt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo'n zware ketting, ben ontsnapt
Ja zou wel fijn zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb nog wel een onderduikadresje als je dat zoekt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb fruit uit eigen tuin. Die appels groeien zo snel joh. Denk dat ik over 2/3 weken mega appeloogst heb. Normaal heb ik super veel pruimen die vervolgens echt allemaal worden opgegeten door vogels. Dit jaar bijzonder weinig pruimen maar daardoor laten de vogels de pruimen die er wél aan zitten met rust
ik moet in die boom klimmen om de pruimen te kunnen plukken
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Van de ketting in de folie.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb nog wel een onderduikadresje als je dat zoekt.
Ohhhhh. Wat nice.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb fruit uit eigen tuin. Die appels groeien zo snel joh. Denk dat ik over 2/3 weken mega appeloogst heb. Normaal heb ik super veel pruimen die vervolgens echt allemaal worden opgegeten door vogels. Dit jaar bijzonder weinig pruimen maar daardoor laten de vogels de pruimen die er wél aan zitten met rust
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hmm, zo'n lekker sappig pruimpje zou ik ook wel lusten.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Steenvruchtenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, zo'n lekker sappig pruimpje zou ik ook wel lusten.
quote:Abrikoospruim is, de naam zegt het al, een kruising tussen een abrikoos en een pruim.
quote:
Leuk!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:00 schreef kwiwi het volgende:
Zit Das Perfekte Dinner te kijken, heb je dat ook in Nederland? Er is deze week een man die van zichzelf vindt dat ie op het niveau van een chefkok kookt, maar z'n tafelgenoten vinden sommige dingen helemaal niet te etenHoe kun je jezelf zo overschatten
Jaren geleden had je wel zoiets geloof ik? Dat ze om de beurt bij iemand anders in de groep gingen eten en dan moesten ze elkaar punten gevenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:00 schreef kwiwi het volgende:
Zit Das Perfekte Dinner te kijken, heb je dat ook in Nederland? Er is deze week een man die van zichzelf vindt dat ie op het niveau van een chefkok kookt, maar z'n tafelgenoten vinden sommige dingen helemaal niet te etenHoe kun je jezelf zo overschatten
komen eten in BE en come dine with me in UK zijn er nog wel op.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaren geleden had je wel zoiets geloof ik? Dat ze om de beurt bij iemand anders in de groep gingen eten en dan moesten ze elkaar punten geven
Geen idee of dat nog bestaat
Vond het wel grappig
Ja Smaken verschillen was het iddquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
komen eten in BE en come dine with me in UK zijn er nog wel op.
De Nederlandse variant van het programma heet Smaken Verschillen en werd uitgezonden op Net5. In 2011 werd het programma uitgezonden door SBS6, ook onder de naam Komen Eten.
eerst wat bomen weghalen, er staat hier veel onkruid-kornoeljequote:
jaaquote:
jaaa, volgens mij had je er twee die beetje op elkaar leken? Bij de een moest je raden wie de chefkok was en bij de ander werden er cijfers gegeven en diegene met het hoogst aantal cijfers die won oid? Vond ze beide leuk om te kijkenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaren geleden had je wel zoiets geloof ik? Dat ze om de beurt bij iemand anders in de groep gingen eten en dan moesten ze elkaar punten geven
Vond het wel grappig
Ja precies, dat programmaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vond het wel grappig
moest even google gebruiken voor de naam in NL, die in BE en UK zaten te hoog in de grijze massaquote:
Ohja , wie is de chef oid heb ik ook wel gezienquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eerst wat bomen weghalen, er staat hier veel onkruid-kornoeljeheb er echt al een stuk of tien weggehaald en dat is geen eens de helft. Zijn wel redelijk makkelijk weg te halen
[..]
jaaappeltjes waren net iets te vroeg geplukt. Wel lekker hoor maar echt kei hard en tikkeltje zoet-zuur
[..]
jaaa, volgens mij had je er twee die beetje op elkaar leken? Bij de een moest je raden wie de chefkok was en bij de ander werden er cijfers gegeven en diegene met het hoogst aantal cijfers die won oid? Vond ze beide leuk om te kijken
Ik vond die ook wel leukquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, dat programmaVind het erg leuk om te kijken, leer er ook nog wat van
Dat had je hier ook, maar is volgens mij al een tijdje niet meer op tv.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja , wie is de chef oid heb ik ook wel gezien
Gebitaanvlardenvruchtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het niet weten wat er nog wordt uitgezondenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat had je hier ook, maar is volgens mij al een tijdje niet meer op tv.
ohja, die! Was in de periode dat eten en recepten en koken heel hip was, of zo herinner ik het me. Dat je ook ineens 24kitchen had waar men super blij mee wasquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja , wie is de chef oid heb ik ook wel gezien
wel jammer, van die kneuterige programma's zijn heerlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat had je hier ook, maar is volgens mij al een tijdje niet meer op tv.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Gebitaanvlardenvruchten
pardon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh, ik dacht dat ze steenvruchten werden genoemd vanweg de harde pit die ze allen hebben
Baby darling doll face honey
Uhuh..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat je kan meehelpen inpakken van dingen.
ohja, en dat programma met robert kranenburg en robert jansen oid was ook wel leukquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten wat er nog wordt uitgezonden
Maar zulke programma's keek ik wel
En Masterchef Australië
En My Kitchen Rules de eerste seizoenen
Ik weer al die namen niet?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, en dat programma met robert kranenburg en robert jansen oid was ook wel leuk
MC NL?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, en dat programma met robert kranenburg en robert jansen oid was ook wel leuk
Ik wist het ook niet totdat ik het een keer hoorde bij Masterchef Australië.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pardon?
En oh, ik dacht dat ze steenvruchten werden genoemd vanweg de harde pit die ze allen hebben
Maar koken, bakken, recepten uit proberen is ook heel leukquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, die! Was in de periode dat eten en recepten en koken heel hip was, of zo herinner ik het me. Dat je ook ineens 24kitchen had waar men super blij mee was
[..]
wel jammer, van die kneuterige programma's zijn heerlijk
[..]
pardon?
Ow, en die meneer betaald natuurlijk beterquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh..
Maar ik heb al een nieuwe baan van de computerstemmeneer
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ow, en die meneer betaald natuurlijk beter
Hmm, als ik het opzoek dan gaat het over de pit in de vrucht. Ik niet snap meer.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet totdat ik het een keer hoorde bij Masterchef Australië.
Ik ookquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, als ik het opzoek dan gaat het over de pit in de vrucht. Ik niet snap meer.
oh, ik weet die namen wel maar wist niet hoe het programma heettequote:
Ja! Heb wel wat meer tijd en ruimte in mijn maag nodig om alles in mn leven te kunnen proberen gok ikquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar koken, bakken, recepten uit proberen is ook heel leuk
ik weet niet beter dan dat de naam van de pit afkomt maar wie weet dat er een andere reden in andere landen wordt genoemd oidquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, als ik het opzoek dan gaat het over de pit in de vrucht. Ik niet snap meer.
Ja, apart weer. Wiki zegt ook dat het om de pit gaat. Naja, dan zal dat het wel zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
En ik dacht ook eigenlijk altijd dat de naam van de pitten kwamen
quote:Steenvrucht, ook wel steenfruit, is een verzamelnaam voor diverse vruchten met een harde pit in het midden.[1] In de pit (de "steen") zit het eigenlijke zaad.
Als ik zoek op stonefruit dan komt er ook uitrollen dat het zo heet vanwege the stone like seedquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ik weet die namen wel maar wist niet hoe het programma heette
maar het was topchef met deze heren
[ afbeelding ]
[..]
Ja! Heb wel wat meer tijd en ruimte in mijn maag nodig om alles in mn leven te kunnen proberen gok ik
[..]
ik weet niet beter dan dat de naam van de pit afkomt maar wie weet dat er een andere reden in andere landen wordt genoemd oid
Ohja hullie heb ik wel eens sienquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ik weet die namen wel maar wist niet hoe het programma heette
maar het was topchef met deze heren
[ afbeelding ]
[..]
Ja! Heb wel wat meer tijd en ruimte in mijn maag nodig om alles in mn leven te kunnen proberen gok ik
[..]
ik weet niet beter dan dat de naam van de pit afkomt maar wie weet dat er een andere reden in andere landen wordt genoemd oid
Dan heeft bondage zich wellicht vergistquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik zoek op stonefruit dan komt er ook uitrollen dat het zo heet vanwege the stone like seed
Ik gebruik wel eens folie met bakken enzo?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Gemiste kans. Berg ik het folie wel weer op
Net nog kersen gehadquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan heeft bondage zich wellicht vergist
die dingen zijn meestal giftig trouwens, die pitten. Niet opeten!
Denk het. Maar we zijn Masterchef aan het terugkijken, mocht ik het weer tegenkomen dan maak ik screenshot.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan heeft bondage zich wellicht vergist
die dingen zijn meestal giftig trouwens, die pitten. Niet opeten!
heeeerlijkquote:
De kersentuin hier is net een paar dagen openquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heeeerlijk
die heb ik dit jaar nog niet op, wil ik nog wel. Wanneer is dat seizoen beetje afgelopen? Zal niet heel lang meer duren
Ik ook. Ik heb een hekel aan die lange rollen vershoudfolie, dat blijft altijd plakken bij de randen en gaat nooit zoals het moet. Niet gebruiken als je al in een slechte bui bent...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gebruik wel eens folie met bakken enzo?
Ja, is een steenvrucht en geen noot, ondanks de naam. Verwarring alom.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kwam hier laatst op Fok ook te weten dat een kokosnoot een steenvrucht is.
Verder heb ik weinig toe te voegen.
oh!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
De kersentuin hier is net een paar dagen open
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Denk het. Maar we zijn Masterchef aan het terugkijken, mocht ik het weer tegenkomen dan maak ik screenshot.
een zandbankjequote:
so much to learnquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kwam hier laatst op Fok ook te weten dat een kokosnoot een steenvrucht is.
Verder heb ik weinig toe te voegen.
Mental image van jij die probeert een schaal deeg af te dekken met folie, en blijft plakken en alles in de klit en als een mummie op de grond eindigt in een ironische twist.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb een hekel aan die lange rollen vershoudfolie, dat blijft altijd plakken bij de randen en gaat nooit zoals het moet. Niet gebruiken als je al in een slechte bui bent...
Ze hadden ook een keer zo'n challenge met verse kruidenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Denk het. Maar we zijn Masterchef aan het terugkijken, mocht ik het weer tegenkomen dan maak ik screenshot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die heb ik nog niet geprobeerd. Hoe smaakt het?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind de japanse mispel ook echt super lekker. Die zie ik alleen op de markt en bij de turk liggen, zijn daar heel goedkoop en super mega lekker. Hallo Nederland, wakker worden, is lekker
Bij het museum hadden we dikkere vershoudfolie. Met perforatierandjes er al in. En die werkten ook nogquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb een hekel aan die lange rollen vershoudfolie, dat blijft altijd plakken bij de randen en gaat nooit zoals het moet. Niet gebruiken als je al in een slechte bui bent...
Heb wel eens een rol door de keuken gesmeten, daar bleef het wel bij. Zou wel een bijzondere samenloop van omstandigheden zijn als het als een mummie eindigtquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mental image van jij die probeert een schaal deeg af te dekken met folie, en blijft plakken en alles in de klit en als een mummie op de grond eindigt in een ironische twist.
Hmmmm, niet heel zoet maar wel een beetjequote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet geprobeerd. Hoe smaakt het?
Hulplijn stelt niet teleur, dit klinkt toch heerlijkquote:De smaak van een Japanse Mispel is zoetzuur en doet denken aan een combinatie van abrikoos, perzik, en soms een vleugje citrus of mango. Het vruchtvlees is zacht en sappig, en de schil is dun en eetbaar.
Ik ga ze eens een keertje proberen te vinden.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmmm, niet heel zoet maar wel een beetje
lastige vraag, ik schakel de Google-hulplijn in
[..]
Hulplijn stelt niet teleur, dit klinkt toch heerlijk![]()
dat is het dus ook, kopen kopen kopen!!
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hadden ook een keer zo'n challenge met verse kruiden
Hadden ze Peterselie, Salie en Rozemarijn al klaar staan, mocht ze raden wat de 4e was. Toen dacht ze Basilicum.
Maar het was natuurlijk tijm
Maar ze kende het liedje nietJa, gezien inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al kende ik het liedje ook niet![]()
Dikker is meestal beter, het is vooral dat dunne meuk wat bij de super vandaan komt wat irri is.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij het museum hadden we dikkere vershoudfolie. Met perforatierandjes er al in. En die werkten ook nog
Dat was echt goed spul
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, gezien inderdaad![]()
Al kende ik het liedje ook niet
Als ie jou had ingebonden, ging ie toen met vrienden op stap?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:27 schreef Crack_ het volgende:
Mijn vroegere-vriendje vond folie ook wel leuk om mee te spelen. Ik vraag me nu af of folie specifiek een kink was of gewoon handig en sterk spul?denk het tweede
Spelen als in op jou?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:27 schreef Crack_ het volgende:
Mijn vroegere-vriendje vond folie ook wel leuk om mee te spelen. Ik vraag me nu af of folie specifiek een kink was of gewoon handig en sterk spul?denk het tweede
Nee, als je er gewoon aan trok om het op te spannen dan scheurde het niet. Maar als je het echt afscheurde dan ging het heel makkelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Dikker is meestal beter, het is vooral dat dunne meuk wat bij de super vandaan komt wat irri is.
Maar die perforatierandjes, scheurt het dan niet zomaar af terwijl je aan het inpakken bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |