AM is de koningin Overdrijven.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:45 schreef Post-its het volgende:
Neemt Lot bij AM nu afscheid van scouting of is het de laatste opkomst voor de zomerstop?
Dat eerste kan ik me bijna niet voorstellen bij de fam. Geerts, maar zo interpreteer ik de tekst van AM wel.
Dit dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:51 schreef Harper het volgende:
[..]
AM is de koningin Overdrijven.
Gewoon de laatste opkomst voor de zomer dus.
Ja echt waar. Dat kwam in haar stories voorbij. 😂quote:
Alles wat Debbie doet, doet ze in een staat van complete hysterie. Standaard gevolgd door allerlei aanvallen van het één en het ander en gejank #maximaalnormaalgedragvoorhaarquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:18 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja echt waar. Dat kwam in haar stories voorbij. 😂
En ik veroordeel mensen niet die dat doen hoor, maar ze was toen ook zo hysterisch weer bezig dat ik echt mijn vraagtekens erbij had.
Die bio is net zo grappig als de krokodil op insta.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
de.blije.mama
13 u
Hey even een ander belangrijk punt: waarom lacht er niemand om mijn bio? Ik ga stuk zeg ik je.
Hahahihihoho
Ze heeft al heel lang dat ‘spreken is zwijgen, zilver is goud’. En nu wil ze weer even aandacht.
Ik zou mezelf beduveld voelen. Al ben je ook gewoon ontzettend dom en goedgelovig als je haar geld geeft.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik snap Sanneke niet. De ene keer zegt ze dat ze voldoende inkomen hebben, dat ze veel dure dingen heeft verkocht/kan verkopen, dat ze goed verdiend aan haar insta.
En een volgende keer is het weer huilen, moet ze voor 2,- per gerecht recepten hebben, schooien om een vakantie etc.
Als die ooit een huis krijgen wordt het één grote vraagbaak en een crowdfunding.
En die bakfiets is er nog steeds niet..
Ik verbaas me daar ook altijd over, dat er mensen zijn die geld doneren voor luxe artikelen of voor bijv. schade door brand etc. Dat er destijds een doneeractie werd opgezet voor huisje.in.brabant vond ik ook zo bizar. Gelukkig werd die al gauw beëindigd.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:40 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik zou mezelf beduveld voelen. Al ben je ook gewoon ontzettend dom en goedgelovig als je haar geld geeft.
Dat is gewoon opgegaan aan onzin.
Die was toch echt te kinderlijk voor woorden he?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:38 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Die bio is net zo grappig als de krokodil op insta.
Vind het ook weer een rare uitspraak maar ze heeft het over de fysieke ontwikkeling.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:50 schreef proud_mami het volgende:
AM is met S & S shoppen. Bij één story plaats AM de volgende tekst:
Suus gaat Saar achterna. Er zit ongeveer 6 maanden verschil in de ontwikkeling tussen de twee dames. Allereerst: waarom plaats je zoiets?!?!?! Lekker l*llige uitspraak en ten tweede hoezo dan?
Waarom voel je de behoefte om dit soort informatie met wildvreemde mensen te delen? Ik snap dat gewoon echt niet (naast dat het niemand zou moeten interesseren).quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:01 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Vind het ook weer een rare uitspraak maar ze heeft het over de fysieke ontwikkeling.
Ik vind de meiden ook vrij ongelukkig kijken in de HEMA of ligt het aan mij?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:50 schreef proud_mami het volgende:
Suus gaat Saar achterna. Er zit ongeveer 6 maanden verschil in de ontwikkeling tussen de twee dames. Allereerst: waarom plaats je zoiets?!?!?! Lekker l*llige uitspraak en ten tweede hoezo dan?
Ik snap het ook niet. Zulke dingen zijn gewoon prive.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:04 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Waarom voel je de behoefte om dit soort informatie met wildvreemde mensen te delen? Ik snap dat gewoon echt niet (naast dat het niemand zou moeten interesseren).
Ik hoop dat S en S lekker de ruimte krijgen om te puberen en zichzelf te ontdekken buiten de telefoon van hun bemoeizieke moeder.
En ze heeft in een van haar vele zelfhulpboeken gelezen hoe je bent op je 12e en 3 maanden en 12e en 9 maanden (bijvoorbeeld)?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:50 schreef proud_mami het volgende:
S gaat S achterna. Er zit ongeveer 6 maanden verschil in de ontwikkeling tussen de twee dames. Allereerst: waarom plaats je zoiets?!?!?! Lekker l*llige uitspraak en ten tweede hoezo dan?
De telefoon van mams is ook wel heeeel erg in hun face! Echt ik snap niet dat de pubers dit nog accepteren. Of nou ja ze zijn niet anders gewend natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:04 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
[..]
Ik vind de meiden ook vrij ongelukkig kijken in de HEMA of ligt het aan mij?
Heeft AM een samenwerking met Hema? Want dan moesten de pubers dus even werken voor de spullen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:37 schreef Julie81 het volgende:
[..]
De telefoon van mams is ook wel heeeel erg in hun face! Echt ik snap niet dat de pubers dit nog accepteren. Of nou ja ze zijn niet anders gewend natuurlijk.
Ik heb zelf pubers en die zouden echt alleen maar mopperen.
Ja, S&S zijn geen identieke tweeling toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ze heeft in een van haar vele zelfhulpboeken gelezen hoe je bent op je 12e en 3 maanden en 12e en 9 maanden (bijvoorbeeld)?
En iedereen ontwikkelt zich hetzelfde?
Raar mens.
Ik haakte al af bij de tweede dochter die ook een hoedje ‘moest’. Had totaal geen interesse, keek er echt naar met een blik van ‘hier sta ik met m’n handen vol bij stomme hoedjes’, maar nam er toch maar één mee omdat moeders vroeg ‘jij ook één?’ Volgens mij kúnnen de meiden gewoon niet apart van elkaar op deze manier die Annemarie af lijkt te dwingen, zoals ze met meer dingen doet…quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:04 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
[..]
Ik vind de meiden ook vrij ongelukkig kijken in de HEMA of ligt het aan mij?
Geen idee, maar dan nóg hoef je je niet precies tegelijk op dezelfde manier te ontwikkelen lijkt me?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:46 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, S&S zijn geen identieke tweeling toch?
Maar hoe weet of meet je dat? Ik vind het echt sneu voor die meiden dat moeders dat soort dingen allemaal maar op Insta slingert. Voor dat hele gezin trouwens behalve dan voor Maarten wat dat is gewoon een weggewaaid dakraam.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:01 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Vind het ook weer een rare uitspraak maar ze heeft het over de fysieke ontwikkeling.
Tsja dat zijn nou eenmaal de waarheden die AM in haar hoofd heeftquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:32 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Maar hoe weet of meet je dat? Ik vind het echt sneu voor die meiden dat moeders dat soort dingen allemaal maar op Insta slingert. Voor dat hele gezin trouwens behalve dan voor Maarten wat dat is gewoon een weggewaaid dakraam.
😂 gun haar niet teveel viewsquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:36 schreef Iriss23579 het volgende:
Ik kijk nu heel vaak het filmpje van Debbie en rolstoel als ik even wil lachen, ben ik nu raar? Ik schiet er echt van in de slappe lach. 🤣
Ik kreeg het idee dat ze misschien DM’s bedoelde? Maar zal vast balen voor haar zijn. Krijgt ze eens wat reactie van echte mensen tussen alle Chinese nepprofielen, is het negatief…quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:57 schreef Earring het volgende:
En Milou zal ook wel reacties verwijderen want ze klaagt over negatief commentaar maar ik zie dat nergens staan
S&S zijn een eeneiige tweeling. Neemt niet weg dat ze zich fysiek natuurlijk niet precies op hetzelfde moment hetzelfde hoeven te ontwikkelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:46 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, S&S zijn geen identieke tweeling toch?
En gelukkig weet ze al op welke dag ze energie gaat hebben voor de kerstfotoshoot, kan ze de dag erna een PEM aanval inplannen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie wilt weer annemarie aandacht.. iedereen weet dat ieder jaar mause de kerstkaart maakt en annemarie zelf de foto's 🤔🤷 dus waar heeft ze het over?
Daar lijkt het op aangezien ze er al wekenlang op zaterdag komt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:45 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Heeft AM een samenwerking met Hema? Want dan moesten de pubers dus even werken voor de spullen.
Heel storend vind ik dat. Ik snap niet waarom er over dat soort dingen niet gewoon transparant gedaan kan worden. Dat maakt beide partijen een stuk sympathieker. Want no way, dat Annemarie, die winkels niet aan kan met haar ADHD, vrijwillig elke week naar een bepaalde winkel gaat.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:43 schreef Harper het volgende:
[..]
Daar lijkt het op aangezien ze er al wekenlang op zaterdag komt.
Net als tijdenlang met de AH/Allerhande.
Ik vind het zo storend dat ze daar niet doorzichtig over is en verbaas me er ook over dat de bedrijven dat niet afdwingen.
Enne, leuk hoor die mini´s. Maar als ik het me goed herinner gaan ze een week op kamp. Dan is zo´n klein flesje zonnebrand (factor 30 ook nog) te weinig lijkt me.
Zou ze in de rollie op de foto gaan? Kan ze hem mooi versierenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En gelukkig weet ze al op welke dag ze energie gaat hebben voor de kerstfotoshoot, kan ze de dag erna een PEM aanval inplannen.
Ben benieuwd of AM weer een Mause samenwerking heeft, kan me niet voorstellen dat zij daar een kerstkaart laat maken als ze er voor moet betalen 😅.
Zo te zien zitten er scheuren in het scherm. Dan hangt het ervan af hoe oud de e-reader was en of reparatie qua kosten nog wel rendabel was. Het kan zijn dat de verzekering de dagwaarde uitgekeerd heeft en dat Debbie dat gebruikt heeft om de nieuwe e-reader (deels) te betalen. Als ze gelogen heeft over ‘is het apparaat nog te repareren?’ dan heeft ze wel fraude gepleegd bij haar verzekeraar, maar dit soort betrekkelijk kleine claims worden niet heel vaak compleet doorgelicht als je verder niet vaak iets indient.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤔 debbie heeft 2 ereaders omdat 1 kapot was gegaan en vervangen is door de verzekering en daarom heeft zoe nu haar eigen ereader 🤔 maar die is dan toch kapot?
Huh?
Of niet kapot maar wel tegen verzekering gedaan alsof zodat je een nieuwe krijgt?
Maar waarom zou je het dan op insta zetten?
🤷 hier gewoon voor iedereen een ereader 😂 anders moet de halve bieb mee op vakantie
Vreemd verhaal weer.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤔 debbie heeft 2 ereaders omdat 1 kapot was gegaan en vervangen is door de verzekering en daarom heeft zoe nu haar eigen ereader 🤔 maar die is dan toch kapot?
Huh?
Of niet kapot maar wel tegen verzekering gedaan alsof zodat je een nieuwe krijgt?
🤷 hier gewoon voor iedereen een ereader 😂 anders moet de halve bieb mee op vakantie
Tsja als je een WMO een arts en Wia op kunt lichten dan is de verzekering oplichten een eitjequote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Huh?
"Driving home for Christmas" O die is wel heel flauw hwquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze in de rollie op de foto gaan? Kan ze hem mooi versieren
Ah ok dat wist ik niet, ik vind ze best verschillend vandaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:33 schreef Shuri het volgende:
[..]
S&S zijn een eeneiige tweeling. Neemt niet weg dat ze zich fysiek natuurlijk niet precies op hetzelfde moment hetzelfde hoeven te ontwikkelen.
Los daarvan gaat hun ontwikkeling ons natuurlijk niets aan en is het raar dat ze er überhaupt aandacht aan besteedt voor zoveel mensen.
Plus dat ze opvallend veel Hema spullen heeft altijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:48 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Heel storend vind ik dat. Ik snap niet waarom er over dat soort dingen niet gewoon transparant gedaan kan worden. Dat maakt beide partijen een stuk sympathieker. Want no way, dat Annemarie, die winkels niet aan kan met haar ADHD, vrijwillig elke week naar een bepaalde winkel gaat.
😂😂😂quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:09 schreef Henrike het volgende:
[..]
"Driving home for Christmas" O die is wel heel flauw hw
Ik denk dat Jet zich nog geeneens gaat insmeren. Meestal is douchen en verschonen er niet zo bij op die kampen. En dat is ook niet erg, komt thuis wel weer.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:43 schreef Harper het volgende:
[..]
Daar lijkt het op aangezien ze er al wekenlang op zaterdag komt.
Net als tijdenlang met de AH/Allerhande.
Ik vind het zo storend dat ze daar niet doorzichtig over is en verbaas me er ook over dat de bedrijven dat niet afdwingen.
Enne, leuk hoor die mini´s. Maar als ik het me goed herinner gaan ze een week op kamp. Dan is zo´n klein flesje zonnebrand (factor 30 ook nog) te weinig lijkt me.
Met haar lipoedeempjes (eigen woorden) 😅 Hopelijk heeft ze het bad niet te vol laten lopen na deze uitgebreide schoonmaak.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm filmt zich ook weer uit een charmante hoek terwijl ze het zwembadje schoonmaakt 🫣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |