In het begin vond ik Andries aan goede trainer voor de meiden, maar hoe langer hij er zit/zat, hoe groter het tactisch onvermogen zichtbaar werd. Hij had in januari/februari de eer aan zichzelf moeten houden toen de KNVB besloot zijn contract niet te verlengen. Hij heeft zijn autoriteit verloren, en in dit soort situaties zijn er altijd speelsters die een pas minder zetten op het veld (Roord is het schoolvoorbeeld ervan).quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:52 schreef spleeh het volgende:
Boezemvriend van Gaal houdt hem een hand boven zijn hoofd. Het ligt allemaal niet aan Jonker natuurlijk.
Ook onterecht natuurlijk, dat contract liep nou eenmaal tot na het EK, dan moet je toch echt een beslissing nemen op een begeven moment over wat je doet met dat contract. Louis heeft het ook over ontslag maar het is gewoon een contract dat afloopt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:52 schreef spleeh het volgende:
Boezemvriend van Gaal houdt hem een hand boven zijn hoofd. Het ligt allemaal niet aan Jonker natuurlijk.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
In het begin vond ik Andries aan goede trainer voor de meiden, maar hoe langer hij er zit/zat, hoe groter het tactisch onvermogen zichtbaar werd. Hij had in januari/februari de eer aan zichzelf moeten houden toen de KNVB besloot zijn contract niet te verlengen. Hij heeft zijn autoriteit verloren, en in dit soort situaties zijn er altijd speelsters die een pas minder zetten op het veld (Roord is het schoolvoorbeeld ervan).
Na Parsons kon je het eigenlijk niet slechter doen en Jonker heeft zich uiteindelijk (wel met hakken over de sloot) geplaatst voor het WK en daar ook wel het maximale eruit gehaald zonder Miedema met een kwartfinale verlenging tegen de latere kampioen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
In het begin vond ik Andries aan goede trainer voor de meiden, maar hoe langer hij er zit/zat, hoe groter het tactisch onvermogen zichtbaar werd. Hij had in januari/februari de eer aan zichzelf moeten houden toen de KNVB besloot zijn contract niet te verlengen. Hij heeft zijn autoriteit verloren, en in dit soort situaties zijn er altijd speelsters die een pas minder zetten op het veld (Roord is het schoolvoorbeeld ervan).
Parsons? Die was ik helemaal vergeten. Vergeleken met hem valt Jonker eigenlijk nog mee. Maar wat ik eerder al aangaf: ik heb veel vertrouwen in Veurink. Die heeft het bij Twente destijds goed gedaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na Parsons kon je het eigenlijk niet slechter doen en Jonker heeft zich uiteindelijk (wel met hakken over de sloot) geplaatst voor het WK en daar ook wel het maximale eruit gehaald zonder Miedema met een kwartfinale verlenging tegen de latere kampioen.
Het is toch wel in 2024 mis gegaan ergens, die EK-kwalificatieduels waren bijzonder pover en in de topduels veelal kansloos geweest.
Aangepast.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Poule C is vanavond ook wel grotendeels om des keizerins dagcrème.
Rugnummers dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:30 schreef tong80 het volgende:
Kan toch ook een matige (verouderde) selectie zijn. Ik hoef geen namen te noemen denk ik.
69. En noem me geen dan.quote:
Tja het is eigenlijk na 2017 nooit echt meerdere wedstrijden achter elkaar overtuigend geweest. WK '19 waren - ondanks finaleplaats - ook een hoop stroperige wedstrijden, vorige EK van Frankrijk verloren, en laatste WK (waarvoor de kwalificatie ook al een zware bevalling was) had je een Vietnam (en Portugal) in de poule en daarna Zuid-Afrika...en de verlenging tegens Spanje was ook dankzij een zondagsschot van vd Gragt. Ik wil ze niet helemaal afbranden, maar ze denken allemaal dat ze (met naïef, aanvallend voetbal) heel dicht tegen de wereldtop aanzitten. Een beetje realisme zou geen kwaad kunnen...wel typisch Nederlands voetbal: ze denken elk toernooi dat ze grote kans hebben om te winnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na Parsons kon je het eigenlijk niet slechter doen en Jonker heeft zich uiteindelijk (wel met hakken over de sloot) geplaatst voor het WK en daar ook wel het maximale eruit gehaald zonder Miedema met een kwartfinale verlenging tegen de latere kampioen.
Het is toch wel in 2024 mis gegaan ergens, die EK-kwalificatieduels waren bijzonder pover en in de topduels veelal kansloos geweest.
Engeland en Frankrijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:28 schreef 3rr0r het volgende:
Tegen wie moeten 1 en 2 van deze groep spelen?
Je mag weer 10 min wachten tot ze bij de UEFA een animatie in elkaar hebben geflanst. Snel lijntjes trekken zit er niet meer in.quote:
VAR heeft het voetbal saaier gemaaktquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je mag weer 10 min wachten tot ze bij de UEFA een animatie in elkaar hebben geflanst. Snel lijntjes trekken zit er niet meer in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juli 2025 10:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Krijgen we vanavond nog een Wonder van Basel?Die gaan tegen een nog dikkere nederlaag aanlopen. Frankrijk wil het liefst tegen de nummer 2 Duitgsland want die zijn ook niet top. Dus die gaan zich niet inhouden. En het Nedrlands team is een aangeslagen bokser sinds bekend is dat Jonker weg gaat - goede timing ook KNVB. Geeft helemaal niets want dit kon een blinde nog zien aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hoka Hey!"
Je schrijft Wales verkeerd.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:24 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Hup Frankrijk. @:3rr0r [ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juli 2025 16:24 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Hup Frankrijk. @:3rr0r [ afbeelding ]
Nog 90 minuten Andries.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:34 schreef MoreDakka het volgende:
Wordt weer kansloos 4-0 Frankrijk, ik gok dat er niet eens een echte kans komt voor Nederland.
Whut.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:30 schreef RipCity het volgende:
Miedemaatje te moe van het harde werken…. Volgens jonker
Hij wil eerst 2-0 achterstaan, daarna Miedema erin die 5 keer scoortquote:Op zondag 13 juli 2025 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jonker wil zsm op vakantie lijkt het. Wat een rare opstelling. Buurman speelde prima. Kaptein is zowat je beste middenvelder en Miedema is Miedema.
Op basis van thumbnail niet gekliktquote:Op zondag 13 juli 2025 20:44 schreef Näsenbar het volgende:
Allemaal aanhaken in de polonaise voor wat extra support en steun voor onze meiden! Wie weet is dit de laatste keer dat het kan!
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |