Je hebt geen idee waarover je praatquote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:38 schreef Optimizer het volgende:
Ik stond net bij de kaasboer te wachten en hoorde 2 vrouwen praten over de werkdruk die ze ervaren in de thuiszorg die te hoog ligt, de taken zijn ingedeeld en per taak krijgen ze x minuten. Maar dat was niet het probleem, vooral de reistijd tussen de cliënten was een hekel punt.
'soms moet ik 15 minuten fietsen en ik heb maar 10 minuten tussen iedere cliënt'
Bitch: koop een auto van die kilometer vergoeding die je krijgt
Ze krijgen ook 10 minuten als ze een deur verder moeten zijn![]()
Als er van de 10 cliënten er 8 dicht bij wonen winnen ze een vol uur op een dag
Luie nestenricht je werkzaamheden eens agile en lean in en je bent met een halve dag klaar.
![]()
(Elektrische) fiets, fatbike of scootertje?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:43 schreef Metalfrost het volgende:
De kilometervergoeding ligt op een 17 cent per kilometer. Dat is niks in de optelsom met de onderhoud van een auto, de almaar stijgende belastingtarieven en de fluctuerende benzineprijzen.
Een elektrische fiets of fatbike is niet duidelijk gemaakt in de OP en voor een scooter geldt evenzo dat er verzekering en benzinekosten alsmede onderhoud moet worden betaald.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
(Elektrische) fiets, fatbike of scootertje?
Je hoeft geen motorrijtuigenbelasting te betalen voor een scooter.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Een elektrische fiets of fatbike is niet duidelijk gemaakt in de OP en voor een scooter geldt evenzo dat er motorrijtuigenbelasting moet worden betaald, evenals verzekering en benzinekosten alsmede onderhoud.
Oh, dat wist ik niet. Bedankt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je hoeft geen motorrijtuigenbelasting te betalen voor een scooter.
https://www.belastingdien(...)/soort_motorrijtuig/
https://www.spellen-spele(...)-je-voor-een-scooter
Het is maar goed dat deze mensen niet in de crisisdienst van de thuiszorg werken...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:38 schreef Optimizer het volgende:
Ik stond net bij de kaasboer te wachten en hoorde 2 vrouwen praten over de werkdruk die ze ervaren in de thuiszorg die te hoog ligt, de taken zijn ingedeeld en per taak krijgen ze x minuten. Maar dat was niet het probleem, vooral de reistijd tussen de cliënten was een hekel punt.
'soms moet ik 15 minuten fietsen en ik heb maar 10 minuten tussen iedere cliënt'
Luie nestenricht je werkzaamheden eens agile en lean in en je bent met een halve dag klaar.
![]()
Agile en lean?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:38 schreef Optimizer het volgende:
![]()
Deze dienst doet dan ook geen gewone standaard zorgen die met hopen dagelijks terug komen..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Het is maar goed dat deze mensen niet in de crisisdienst van de thuiszorg werken...
Die zou ik dan wel heeeeeeeeel goed op slot zetten, telkens.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
(Elektrische) fiets, fatbike of scootertje?
Bij die kerels wel ja, maar dat zal ook niet erg vlot gaan neem ik aanquote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:23 schreef Cockwhale het volgende:
Beetje ouwe kerels afrukken, zou toch juist de druk moeten verlagen?
Hoog licht ja, erg vervelendquote:Op zondag 13 juli 2025 00:20 schreef phpmystyle het volgende:
Niemand durft het te zeggen wat je krijgt de toorn van de hele goegemeente over je heen. Maar mijn inziens wordt er ook wel snel geklaagd dat in de zorg de werkdruk zo hoog licht, vergelijk je het met banen in het bedrijfsleven dan vind ik het echt grof dat men dat durft te zeggen. Ze worden ook prima betaald verder.
Ik vind eerder dat een pakketbezorger of timmerman wel eens wat meer waardering mag krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |