wijze woorden van een puber.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:21 schreef Mikeytt het volgende:
Mensen die lekker primitief op dat soort plaatsen haargroei hebben![]()
Zelfde als de 75% van de mensen die verstandskiezen hebben... Niet genoeg geëvolueerd.
De naam zegt het al, alleen mensen met verstand hebben die.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:21 schreef Mikeytt het volgende:
Zelfde als de 75% van de mensen die verstandskiezen hebben... Niet genoeg geëvolueerd.
Nog een gebit hebben dat bedoeld was voor de enorme hoofden die mensen vroeger haddenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
De naam zegt het al, alleen mensen met verstand hebben die.
Mensen wier een incompleet gebit hebben
Klopt, bij mij is alles groot.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nog een gebit hebben dat bedoeld was voor de enorme hoofden die mensen vroeger hadden
Ik heb er 2 (gehad) eentje van 20 en een van rond de 35(!)euro. Maar die hebben soms onverwachts vastlopers waardoor je onvoorbereid een kutgevoel krijgt 🦧 ik gebruik ze dan ook niet/amper.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef Cockwhale het volgende:
Ik trek ze er soms gewoon uit. Maar heb ook een neushaar trimmer, is toch wat makkelijker.
Vroeger als je schoolziek wilde zijn en je extra veel wilde niezen pakte je een stukje wc papier en draai je een topje aan een van de hoeken en steekje je het ver genoeg in je neus. Niesbui gegarandeerdquote:
Geen last van en die van mij was 15 euro.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:57 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Ik heb er 2 (gehad) eentje van 20 en een van rond de 35(!)euro. Maar die hebben soms onverwachts vastlopers waardoor je onvoorbereid een kutgevoel krijgt 🦧 ik gebruik ze dan ook niet/amper.
Inderdaed...quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:11 schreef Hogwarts het volgende:
Iedereen neushaar, sommige hebben hele bossen wat koalo ranzig is, sommige niet. Soms voel je iets en dan trek je het eruit en dan meteen niesen en zo 🦧🦧🦝
Als je daar geen haar hebt ben je niet normaalquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:21 schreef Mikeytt het volgende:
Zoveel neushaar is normaal:quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:59 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Als je daar geen haar hebt ben je niet normaal
goed vergelijkende foto's ook met totaal andere hoekquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zoveel neushaar is normaal:
[ afbeelding ]
Als het er zo uit ziet, dan ben je genetisch nog niet helemaal geëvolueerd:
[ afbeelding ]
Ja, de lucht die binnenkomt filteren hebben we tegenwoordig niet meer nodig he?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:21 schreef Mikeytt het volgende:
Je hebt het nog steeds over je neushaar toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:44 schreef Fleischmeister het volgende:
Soms heb ik van die hele lange, dat je er zo aan trekt en dat ding voor je gevoel echt van meters diep zo uit je hersenen naar buiten komt
Eén voor één eruit trekken is veel leuker en geeft je dat wasabi-effectquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:49 schreef Maharski het volgende:
Gewoon je tondeuse drin. Of ben je bang of zo. kom dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |