En hoeveel staat het?quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:37 schreef Elan het volgende:
Veldspel lijkt wederom nergens op. Dit gaat weer een matig seizoen worden.
Natuurlijk nog te vroeg om te zeggen. Maar ik vind wel dat je een hand van de trainer mag gaan zien ondertussen, en daar is echt niks van terug te zien. ook qua intensiteit is het nog zwaar onvoldoende.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:37 schreef Elan het volgende:
Veldspel lijkt wederom nergens op. Dit gaat weer een matig seizoen worden.
Veel te vroeg voor die conclusies natuurlijk (Drita!!!). Tweede helft is ook best prima. Eerste helft was ondermaats, maar je mist nog wel flink wat spelers. En er gaat ook nog wel wat bij komen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Natuurlijk nog te vroeg om te zeggen. Maar ik vind wel dat je een hand van de trainer mag gaan zien ondertussen, en daar is echt niks van terug te zien. ook qua intensiteit is het nog zwaar onvoldoende.
De voorbereiding is bij uitstek de periode om dat in te slijpen.
Van de onder 15 naar Feyenoord 1, dat zie je eigenlijk nooitquote:
Precies.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Natuurlijk nog te vroeg om te zeggen. Maar ik vind wel dat je een hand van de trainer mag gaan zien ondertussen, en daar is echt niks van terug te zien. ook qua intensiteit is het nog zwaar onvoldoende.
Gelul, een voorbereiding zegt echt wel iets (zij het iets later in de voorbereiding wellicht).quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Elk jaar trappen mensen weer in de wonderlijke wereld van de voorbereiding.
Op basis van de voorbereiding de afgelopen jaren zou Zakaria Labyad kans hebben gehad op de Gouden Bal. What could've beenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Elk jaar trappen mensen weer in de wonderlijke wereld van de voorbereiding.
Kun je lacherig over doen, maar onder Slot werd er echt naar het seizoen toegewerkt qua veldspel en intensiteit en zag je het per week beter worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:57 schreef Scrummie het volgende:
Ah conclusies. We zijn die fase van de voorbereiding aan het ingaan. De hand van de trainerVeldspel
Vorige seizoen was ook niet best, ja we wonnen best vaak, maar het spel was niet om aan te glurenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |