Kan best, maar topfit zal hij niet zijn. Dat maakt het rare verhaal omtrent Meijer natuurlijk nog raarder.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij is hij al hersteld van die blessure. Aangezien hij gewoon een uurtje heeft meegespeeld in de oefenwedstrijd van Westerlo enkele dagen geleden.
Meijer is gewoon niet door de medische keuring gekomen en dat hebben ze op een, voor beide partijen, nette manier proberen te verkopen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kan best, maar topfit zal hij niet zijn. Dat maakt het rare verhaal omtrent Meijer natuurlijk nog raarder.
quote:Leo Sauer is vandaag aangesloten bij de voorbereiding van Feyenoord op het nieuwe seizoen. De Slowaakse buitenspeler meldde zich dinsdagochtend op 1908 voor zijn eerste training van deze zomer.
Erg mooi. Hopelijk kunnen ze al meedoen tegen Gent.quote:Maandag kon trainer Robin van Persie al een aantal nieuwkomers verwelkomen. Luciano Valente werkte zijn eerste sessie af op het trainingscomplex, samen met Jakub Moder en Givairo Read. Ook Dávid Hancko trainde weer mee met de groep, nadat hij de eerste week nog apart trainde.
wordt anders erg eenzaam voor Bijlow toch.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:00 schreef fetX het volgende:
Die Bos is dus blijkbaar ook al zo’n blessuregevoelige jongen. Waarom lijkt het erop dat Feyenoord daar niet naar kijkt?
Beste manier om écht goede spelers op te pikken voor een zacht prijsje.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:00 schreef fetX het volgende:
Die Bos is dus blijkbaar ook al zo’n blessuregevoelige jongen. Waarom lijkt het erop dat Feyenoord daar niet naar kijkt?
Toch blijft het een risico. En ik heb ook niet echt het idee dat die Bos een speler van buitencategorie is.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beste manier om écht goede spelers op te pikken voor een zacht prijsje.
En het is niet altijd dat een speler ook echt blessuregevoelig is, het kan ook een mismatch zijn qua trainingsstijl en club. Moder en volgens mij ook Hancko zijn spelers met ‘een krasje’ die met betere begeleiding wel fit blijven.
Trauner en Stengs bleven hun eerste jaar bij ons ook fit, maar bij Trauner is het na die knieblessure na het WK wel ingezakt, en Stengs was vorig seizoen een drama. Maar toen ze fit waren vond in het wel uitzonderlijk goede aankopen.
Ja ik vind het ook riskant hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch blijft het een risico. En ik heb ook niet echt het idee dat die Bos een speler van buitencategorie is.
Probleem is ook dat we teveel blessuregevoelige spelers rond hebben lopen. Dus je zou verwachten dat ze daar nu wel wat meer op letten.
Zoiets zal het wel zijn. Of toch schade gezien die niet direct van invloed hoeft te zijn maar die ze richting toekomst niet vertrouwen. Of zoiets.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Meijer is gewoon niet door de medische keuring gekomen en dat hebben ze op een, voor beide partijen, nette manier proberen te verkopen.
Ik denk dat ze uiteindelijk een speler gaan huren vanuit de PL.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook riskant hoor.
Lastige blijft dat we nog steeds niet zo eenvoudig transfersommen kunnen neertikken voor echte directe versterkingen. Dat je ze een shirtje aan kunt doen en ze direct mee kunnen ballen, zoals vorig seizoen met Hwang en dit seizoen met Steijn, is eigenlijk een zeldzaamheid.
Op linksback vond ik Bueno vorig seizoen helemaal niet zo geweldig (en vrij blessuregevoelig), maar die is dus al veel te duur om over te nemen. Zelfs voor Hartman legt een club als Burnley al lachend 12 miljoen neer. Pas wanneer de PL niet meedingt maak je een serieuze kans, en dat zijn in een hoger segment vaak spelers die dus al een of meer krasjes hebben.
Ja ik vind het aantal oefenwedstrijden ook vrij laag.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:00 schreef Vis1980 het volgende:
Spelen we geen twee oefenpotten per week? Nu ben ik geen expert in voorbereidingen, maar dat was toch wel iets waar Slot een heiligheid van maakte.
Ik doe heel graag mee aan het haast mytisch maken van Slot, is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:00 schreef Vis1980 het volgende:
Spelen we geen twee oefenpotten per week? Nu ben ik geen expert in voorbereidingen, maar dat was toch wel iets waar Slot een heiligheid van maakte.
Bijzonder eigenlijk. Waarom niet zo’n zelfde soort voorbereiding als onder Slot met hier en daar andere accenten? Kan toch prima beleid zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik vind het aantal oefenwedstrijden ook vrij laag.
Ik vroeg het mij af en stelde nergens dat nu het seizoen is opgegegegegeveven.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik doe heel graag mee aan het haast mytisch maken van Slot, is echt fantastisch.
Derhalve, belachelijk dat ze met deze traditie breken! Alsof ze het seizoen al hebben opgegeveven.
Dat wordt volgens mij pas bepaald met de loting.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:59 schreef hhh38 het volgende:
Is het al bekend of we eerst uit of thuis spelen straks in de eerste voorronde CL?
Volgens mij wordt de frequentie nog hoger.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:00 schreef Vis1980 het volgende:
Deze post zit echt vol met (verkeerde) aannames.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:39 schreef yvette1982 het volgende:
Die Bos zou toch wel een heel gekke aankoop zijn. Als je champions league wilt spelen en kampioen wil worden dan moet je geen 3e rangs spelers kopen. Het lijkt wel alsof Persie heel graag Nederlandse spelers wil en als LB graag een domme draver wil hebben, ongeacht of ze kunnen voetballen of verdedigen lijkt het.
Zal wel weer een matige constructie worden met 32 + bonussen of zo.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Igor zou persoonlijk rond zijn met Marseille.
Dat is wel code rood waardig. (Zowel sportief als financieel)
Vergeet de 15 betaaltermijnen niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal wel weer een matige constructie worden met 32 + bonussen of zo.
Hopelijk vraagt Feyenoord eens een keer 40-45 miljoen en anders zoeken ze het maar uit.
Jij stelt voor dat we geen Champions League meer willen spelen en geen kampioen meer willen worden?quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze post zit echt vol met (verkeerde) aannames.
Misschien moeten we in dit topic eens collectief de (oneerlijke) Slot-meetlat gaan wegleggen.
Te Kloese en verkopen is een matige combi. Zou niet weten waarom je Paixao voor onder de 40 weg zou doen met een 4-jarig contract en zo vlak voor de vCL. Die 30+ krijg je volgend jaar ook nog wel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vergeet de 15 betaaltermijnen niet.
Ik stel voornamelijk voor dat Bos niet perse een derderangs aankoop is, geen Nederlander is en niemand hier weet of het een domme draver is die niet kan voetballen of verdedigen. We hebben collectief geen minuut van die gast gezien.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij stelt voor dat we geen Champions League meer willen spelen en geen kampioen meer willen worden?
Ik vermoed omdat we ons anders op andere posities niet kunnen versterken.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Te Kloese en verkopen is een matige combi. Zou niet weten waarom je Paixao voor onder de 40 weg zou doen met een 4-jarig contract en zo vlak voor de vCL. Die 30+ krijg je volgend jaar ook nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |