Hullie zeiden dat dat niet gebeurt in de quote van de post met bol link.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik doe het even zo omdat het forum de bol-linkjes vernaggelt.
Eerder naar huis? Zelfzorgquote:Op zondag 13 juli 2025 17:04 schreef Tele6 het volgende:
Wel ben ik eigenlijk echt veel te moe en gammel. Heb sinds vrijdagavond oorpijn en m'n oor plopt telkens. Volgens thuisarts kan dat een vastzittende prop oorsmeer zijn en kan het helpen om er warm water op te doen, dus dat kan ik nog proberen. Ik was zo veel liever thuis geweest
Woensdagochtend naar huis. Dat overleef ik wel.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Eerder naar huis? Zelfzorgen ff naar h.a.
Adri? Godver ik ben oudquote:
+2quote:
Foto is duidelijker, ik bedoel zoietsquote:Op zondag 13 juli 2025 16:53 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal geloof ik. Kan hij met wat jij bedoelt wel nog open? Want ik moet een traphekje hebben dat open en dicht kan, want als nichtje er is dan moet ik hem wel open kunnen doen als we naar boven/beneden gaan. Maar het liefst wil ik dat als nichtje er niet is, het hekje er niet zit, of in elk geval niet zodanig dat ik hem elke keer open en dicht moet doen als ik naar boven of naar beneden wil.
Of is het idee dat ik dan een niet te openen hekje erin zou hangen als nichtje in bed ligt, en dan na opstaan eruit halen? Dat zou mogelijk ook nog wel een optie zijn, want in principe is ze verder overdag sowieso nooit alleen boven. Dus dan zou ik in avond erop doen, in ochtend eraf, en bij slaapje middag erop en daarna er weer af. En dan kan het in tussentijd gewoon op haar kamer staan.
https://www.bol.com/nl/nl(...)men/9300000061967229quote:Op zondag 13 juli 2025 17:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar die kamer gebruik ik ook als waskameral is dat wel al een beter idee dan voor de trap als het een 'vast' hekje zou worden, want gebruik ik wel minder vaak dan de trap
. En denk ook makkelijker te monteren want ik weet dat buren nogal hebben lopen vloeken bij monteren omdat alles net niet past / recht is in huis.
Indrukwekkend welquote:Op zondag 13 juli 2025 17:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik doe het even zo omdat het forum de bol-linkjes vernaggelt.
Kussentjesquote:Op zondag 13 juli 2025 16:48 schreef flipsen het volgende:
[..]
Alsof ik het plaid kan vinden onder al die sierkussentjes...Oeh, even @:Six. en @:Seven. taggen
![]()
Nah, we hebben bijzonder weinig aan de inrichting in ons huidige huis gedaan, maar toevallig hadden we het er gisteren over toen we uit eten waren in een nieuwe tent hier, wat er erg leuk uitzag. Ons volgende huis moet wél een "gezellig" huis worden. En daar krijgt vrouwlief gewoon de vrije hand in, die is daar veel beter in dan ik.
quote:Op zondag 13 juli 2025 20:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Waarschijnlijk zit het er over een maand of zes in.
Ik had nog niet gezegd dat dat wel een serieus tof boek is om te hebbenquote:Op zondag 13 juli 2025 11:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb dit boek al 10 jaar in de kast. Boks.
Ik voel jouwquote:
Het zijn bijzondere wezensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |