Gewoon Wodka in die flessen SPA of Barleduc doen.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:20 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zou wel de beste manier zijn om snel te winnensneak wat pallets met vergiftigde waterflessen richting Russische grens door te infiltreren in de supply routes.
Al die Russen water drinken en 24 uur later(ofzo) allemaal dood
Dat kan, maar ga je de kwaliteit waarschijnlijk verlagen, en het kleinste foutje kan een behoorlijke afwijking veroorzaken na een kilometer of dertig vliegen. Het is een keuze. Elk schot raak of of hopen dat één op de twintig raak is.quote:
Dat vrees ik ook. En een gierende Rutte.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:25 schreef byah het volgende:
Ik vermoed flinke wapenleveringen waar Europa vol voor gaat betalen
Als het zo doorgaat is er niet eens goedkoop gas te krijgen uit Rusland.quote:https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ltu5zbpykc2n
🛢️👀 The International Energy Agency said Russia's crude and oil product exports have been at exceptionally weak levels, raising questions about the nation's ability to sustain its upstream production capacity, - Bloomberg
Daarmee kun je wel wat raken lijkt me. Het is ook handig tegen mensen in kleine ruimtes denk ik.quote:Ukraine now has new ammunition designed to counter drones using standard rifles, Forbes reports. The 5.56mm NATO round breaks into five high-speed pellets on firing, creating a shotgun-like spread that’s effective against drones up to 50 meters away.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3ltugztbnrk25
En dat is een hele makkelijke manier om hem aan onze kant te krijgen/houden. Rutte slijmt een beetje, vertelt hoe fantastisch hij is, en hopla, Trump doet wat Rutte wil dat hij doet.quote:
denk dat je in kleine ruimtes heel veel last krijgt van ricochet tbhquote:Op zondag 13 juli 2025 20:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daarmee kun je wel wat raken lijkt me. Het is ook handig tegen mensen in kleine ruimtes denk ik.
ergerquote:Op zondag 13 juli 2025 18:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is het binnen Defensie een running gag dat ze het woord artillerie niet fatsoenlijk kunnen uitspreken?
Maar niet helemaal terug naar de schutter, en zeker niet met de energie die dan nodig is om door een kogelwerend vest dat de meeste AFU soldaten dragen te komen. Of bedoel je de loop tien centimeter van een betonnen muur houden en dan afdrukken? Dan zou het kunnen.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk dat je in kleine ruimtes heel veel last krijgt van ricochet tbh
in kleine ruimtes is ricochet gewoon kut want je kunt niet vooruitquote:Op zondag 13 juli 2025 20:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar niet helemaal terug naar de schutter, en zeker niet met de energie die dan nodig is om door een kogelwerend vest dat de meeste AFU soldaten dragen te komen. Of bedoel je de loop tien centimeter van een betonnen muur houden en dan afdrukken? Dan zou het kunnen.
Daar heeft je tegenstander ook last van.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
in kleine ruimtes is ricochet gewoon kut want je kunt niet vooruit
die heeft ook last van normale kogelsquote:
Het verlies van export inkomsten wordt al verhaald op de russische burger. Vandaar ook de constante prijsverhogingen. En het wordt alleen maar erger, want het verlies van Europese inkomsten moet gecompenseerd worden.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is er niet eens goedkoop gas te krijgen uit Rusland.
Vroeger wel gedaan, nu alleen nog maar via de belastingen.quote:
Als hij daardoor wapens (in)direct voor Oekraïne mee scoort en achteraf no homo zegt, wat is dan het probleem?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |