Dit is nepnieuws, in de praktijk gaat het om een voortgang van 1,5km. De rest van het gebied was al een tijdje in Russische handen, zie deepstate.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ x ]
Laat wel een vrij diepe vooruitgang van Russische posities daar zien helaas. HOpelijk hiermee teruggedreven.
Ja is een Russische kaartenmaker dit, wel handig om te volgen voor sommige geolocaties omdat die ook in heel onbekende russische telegrams zit. Maar of zn kaart accuraat is weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is nepnieuws, in de praktijk gaat het om een voortgang van 1,5km. De rest van het gebied was al een tijdje in Russische handen, zie deepstate.
watquote:First Deputy Chairman of the Central Bank Chistyukhin Compared Russia's Economy to the Warhammer Universe.
"The situation in Warhammer 40,000, the crisis that currently exists there, is much more severe than the situation that we have today in Russia . These are completely incomparable things." he said.
Zover wilde ik ook weer niet gaanquote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:02 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Ah ja. Nederlandse defensiebedrijven. Mooi man.
Eurometaal/Hembrug Zaandam
Wapenleveranties aan Iran.
[ afbeelding ]
Corruptie:
[ afbeelding ]
Rechtzaken:
[ afbeelding ]
En failliet.
Kruithoorn in Den Bosch.
[ afbeelding ]
Eigendom in de jaren 60 van de stiefzoon van deze man:
[ afbeelding ]
Buitgemaakte foto's door aktievoerders:
[ afbeelding ]
En ook failliet.
Of, wapenleveranties via Eindhoven Airport. Mexicaanse, Afghaanse en Pakistaanse wapenwaar.
Maar stiekem USDoD. Ah ja. Gewoon een hangaartje afhuren en deurtjes dicht.
[ afbeelding ]
Nog mooier. Ons eigen MinDef. De missie naar Mali.
Russische luchtmacht An-124s inhuren. Mooi man. 224 OAO
[ afbeelding ]
Of die keer dat de FAA en de EU allerlei vage maatschappijen (Reem Air e.d.) blockte. Nederland meteen een probleem.
Nederland de gekste!
[ afbeelding ]
Zijn er kaarten die aangeven hoe die verdedigingswerken er uit zien? Het is allemaal (mijn inziens) gecompartimenteerd met linies. Oekraiene trekt zich gecontroleerd terug. Een soort branddeuren stelsel. Maar hoeveel branddeuren zijn er nog?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is nepnieuws, in de praktijk gaat het om een voortgang van 1,5km. De rest van het gebied was al een tijdje in Russische handen, zie deepstate.
Weer een gamechanger..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ x ]
Letten laten er iig geen gras over groeien
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zijn er kaarten die aangeven hoe die verdedigingswerken er uit zien? Het is allemaal (mijn inziens) gecompartimenteerd met linies. Oekraiene trekt zich gecontroleerd terug. Een soort branddeuren stelsel. Maar hoeveel branddeuren zijn er nog?
Wat is de lange termijn taktiek van Oekraïne? Combi van Duits/Europese oorlogsindustrie dat op stoom komt gecombineerd met implosie van Poetin regime?quote:
Niet veroverd worden?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat is de lange termijn taktiek van Oekraïne? Combi van Duits/Europese oorlogsindustrie dat op stoom komt gecombineerd met implosie van Poetin regime?
In elk geval twee zware verdedigingswerken.quote:
Het was niet intentioneelquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:47 schreef Joppiez het volgende:
Ik was erg verbaast vandaag over de massale drone - en raketaanvallen op west Oekraine vandaag. Dacht dat het er zo veilig was en alle Oekraiense vluchtelingen wel in west Oekraine kunnen relaxen, in plaats van dat ze het land ontvluchten.
De komende 2 jaar overleven en daarna gaan steunen op de eerste Europese wapenleveranties en munitie zodat je de attritie oorlog kan uitzingen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat is de lange termijn taktiek van Oekraïne? Combi van Duits/Europese oorlogsindustrie dat op stoom komt gecombineerd met implosie van Poetin regime?
Dat sowieso, lijkt mij ook niet een land dat echt te bezetten is. Net als Rusland zelf.quote:
Oja, het waren weer paar honderd Russische operators die met het verkeerde been uit bed zijn gestapt.quote:
Wait whut?quote:
Hij is sarcastischquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wait whut?
Dus alles wat in West-Oekraine land, wat overigens best geregeld voorkomt, is een 'foutje' van de drone operator/missile system??
Ik dacht dat we met phpmystyle al diep gezonken waren qua verhalen, maar jij gaat voor de kroon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |