SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Het spul dat de kater veroorzaakt laten staan
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Van mij helaas nog niet omdat standby... Maar, vanaf maandag een week verlofquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:31 schreef Sodeknetters het volgende:
Bijna weekend? Het mijne is al begonnen hoor![]()
Mogge![]()
![]()
Mijne bijna!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:31 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge![]()
Klinkt goed. Op kantoor is het inmiddels ook al aardig rustig, er gaan na volgende week een boel collega's op vakantie.How can I make this topic about me?![]()
Ook een fijn vooruitzicht, je hebt er mooi weer bij als je in NL blijft.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Van mij helaas nog niet omdat standby... Maar, vanaf maandag een week verlof![]()
![]()
Ja douchen
En dan nagels doen. Weet alleen nog niet welke kleur
Paars.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja douchen
En dan nagels doen. Weet alleen nog niet welke kleur![]()
MOOOOOOHOOOOOOoooooonnnquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ga een paar dagen naar zuid Duitsland, verder gewoon in eigen land. Maar hoeft niet al te warm wat mij betreft, 20-25 is voor mij meer dan genoeg...quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook een fijn vooruitzicht, je hebt er mooi weer bij als je in NL blijft.![]()
O die heb ik nu ook op die. Maar dan die zonder lamp droogt.quote:
Blijft wel langer zitten dan gewone nagellak
Ik heb niet vaak lange nagels om ze mooi te kunnen lakken, ze breken bij mij altijd snel af.
Heb ze voor mij doen lang nu en vind het eigenlijk heel irritant die lange nagels
Inpakken en wegwezen dus....quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Ga een paar dagen naar zuid Duitsland, verder gewoon in eigen land. Maar hoeft niet al te warm wat mij betreft, 20-25 is voor mij meer dan genoeg...
How can I make this topic about me?![]()
Je zou maar wakker worden en denken dat je werken m oet en er dan achter komen dat het al weekend isquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:31 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge![]()
Morguh Sode
Ik heb altijd die onder de lamp moet drogen. Blijft idd langer zitten dan gewone lak, dat is er bij mij zo af.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die heb ik nu ook op die. Maar dan die zonder lamp droogt.
Ik heb niet vaak lange nagels om ze mooi te kunnen lakken, ze breken bij mij altijd snel af.
Heb ze voor mij doen lang nu en vind het eigenlijk heel irritant die lange nagels
Ja dat is even wennen he lange nagels![]()
![]()
Ik heb het vaak andersom: dan denk ik dat ik al vrij heb en dan moet ik nog een dag.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou maar wakker worden en denken dat je werken m oet en er dan achter komen dat het al weekend is![]()
Morguh Sode
Ik heb een collectie. Maar dan wel met lampquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die heb ik nu ook op die. Maar dan die zonder lamp droogt.
Heb ze voor mij doen lang nu en vind het eigenlijk heel irritant die lange nagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja ik zit te wachten tot er weer een afknapt, dan knip ik de rest er ook gelijk afquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:37 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb altijd die onder de lamp moet drogen. Blijft idd langer zitten dan gewone lak, dat is er bij mij zo af.
Ja dat is even wennen he lange nagelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is dan minderquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het vaak andersom: dan denk ik dat ik al vrij heb en dan moet ik nog een dag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb 3 soorten roze...quote:
Dus 1 van de 3
Ow en het regent hier gvdIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb een collectie. Maar dan wel met lampO dat zijn er heel wat. Ik heb er ook we veel maar hetmeeste zijn die goedkope. Ik lak niet zo vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met lamp heb ik nog nooit gedaan.
Volgens mij moet je dan ook gelnagels hebben of niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze vrouw hequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pak je de middelste, lekker makkelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb 3 soorten roze...
Dus 1 van de 3
Ow en het regent hier gvd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb een collectie. Maar dan wel met lampPink gellacSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vraag de Google Assistant wel eens om voor me te kiezen: geef me een getal onder de 10, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Pak je de middelste, lekker makkelijk
4quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vraag de Google Assistant wel eens om voor me te kiezen: geef me een getal onder de 10, bijvoorbeeld.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
3.14quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja heb gellak inderdaad. In een opwelling ooit starterspakket gekocht en ingeschreven bij kvk. Maar heb er daarna nooit meer wat mee gedaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zijn er heel wat. Ik heb er ook we veel maar hetmeeste zijn die goedkope. Ik lak niet zo vaak
Met lamp heb ik nog nooit gedaan.
Volgens mij moet je dan ook gelnagels hebben of niet?
Dus ik lak mijn eigen nagels zelf en die van schoonzus en vriendin
Handig, je kan er altijd nog iets mee gaan doen toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja heb gellak inderdaad. In een opwelling ooit starterspakket gekocht en ingeschreven bij kvk. Maar heb er daarna nooit meer wat mee gedaan.
Dus ik lak mijn eigen nagels zelf en die van schoonzus en vriendin
Ik heb vorige week voor het eerst gelnagellak gekocht, een wat duurder merk 12.95 een flesje, maar..... het was twee voor de prijs van 1
Ik heb er gelijk wat meer aangeschaft. achter af dom hoor want zo vaak gebeurd het niet dat mijn nagels lang zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schrijf je toch gewoon en script voor die bij uitvoeren een radom getal uitpoept?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vraag de Google Assistant wel eens om voor me te kiezen: geef me een getal onder de 10, bijvoorbeeld.![]()
Haha. Ook al eens gehad. Alleen toen de realisatie kwam, zat ik al op de A28 met de auto.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou maar wakker worden en denken dat je werken m oet en er dan achter komen dat het al weekend is![]()
Morguh Sode![]()
![]()
Ooh hexadecimale stelsel, dan is het ook een getal, maar niet onder de 10, de e wel!quote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
O oepsquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Haha. Ook al eens gehad. Alleen toen de realisatie kwam, zat ik al op de A28 met de auto.lachuh
quote:![]()
Ik word er altijd blij van als mensen het snappen
Oja, dat kan ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Schrijf je toch gewoon en script voor die bij uitvoeren een radom getal uitpoept?
1 od -An -N1 -tu1 < /dev/urandom | head -n1 | awk '{print $1 % 10}' How can I make this topic about me?![]()
Oh, een kleur in dit formaat: #FF0000quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh hexadecimale stelsel, dan is het ook een getal, maar niet onder de 10, de e wel!![]()
Gewoon ChatGPT vragenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik word er altijd blij van als mensen het snappen
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Oh, een kleur in dit formaat: #FF0000
Is dit een jaarlijkse ontmoeting voor maagden ofzo?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je bent nieuw op Fok!?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:55 schreef MooieTop6 het volgende:
Is dit een jaarlijkse ontmoeting voor maagden ofzo?🐙![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Handig, je kan er altijd nog iets mee gaan doen toch?
Ik heb vorige week voor het eerst gelnagellak gekocht, een wat duurder merk 12.95 een flesje, maar..... het was twee voor de prijs van 1
Ik heb er gelijk wat meer aangeschaft. achter af dom hoor want zo vaak gebeurd het niet dat mijn nagels lang zijn
Die kleur is wel.heel gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Welkom bij de club!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:55 schreef MooieTop6 het volgende:
Is dit een jaarlijkse ontmoeting voor maagden ofzo?
Morguh Muisquote:
Ik voel me direct thuisquote:
Maar dan wordt ik uit de club gegooidquote:
wordt ik?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar dan wordt ik uit de club gegooid
Ja dat klopt. Dat heet keuzes maken in het leven.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar dan wordt ik uit de club gegooidTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Is ook een soort getal onder de 10quote:
Is van Sally Hansen de nr 573quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Specificeren als getal tussen de 0 en de 10Trotste mama van Ambar
AI-overzichtquote:
"Wordt ik" is een correcte Nederlandse zin. Het is de inversievorm van "ik word", waarbij de persoonsvorm (word) en het onderwerp (ik) zijn omgedraaid. In deze constructie, waarbij het onderwerp (ik) na de persoonsvorm staat, blijft de vorm van het werkwoord hetzelfde als wanneer het onderwerp ervoor staat (dus geen extra -t).
Ik wordtdTdD voor de gek gehouden door AI
Ja, maar dat deed @gebrokenglas nietquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Specificeren als getal tussen de 0 en de 10
Nou, is dat wel zo? Het is niet een getal dat op de normale wijze uitgedrukt kan worden, vandaar 'í'.quote:How can I make this topic about me?![]()
'wordt ik' is volgens mij niet correct.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
AI-overzicht
"Wordt ik" is een correcte Nederlandse zin. Het is de inversievorm van "ik word", waarbij de persoonsvorm (word) en het onderwerp (ik) zijn omgedraaid. In deze constructie, waarbij het onderwerp (ik) na de persoonsvorm staat, blijft de vorm van het werkwoord hetzelfde als wanneer het onderwerp ervoor staat (dus geen extra -t).
Ik wordtdTdD voor de gek gehouden door AIHow can I make this topic about me?![]()
Lol, dat spreekt zichzelf mooi tegen zo.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
AI-overzicht
Ik wordtdTdD voor de gek gehouden door AIJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Dit kunnen oneindig veel getallen zijn die aan deze opdracht voldoen!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vraag de Google Assistant wel eens om voor me te kiezen: geef me een getal onder de 10, bijvoorbeeld.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Maar AI voedt zich met data van het internet, dus als het internet alleen maar wordt ik schrijft of ik wordt dan gaat AI dat vanzelf overnemen.Trotste mama van Ambar
Dat is correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit kunnen oneindig veel getallen zijn die aan deze opdracht voldoen!How can I make this topic about me?![]()
Dat moment dat je een cruciale fout maakt omdat je eigenlijk een |getal| onder de 10 wilde en pandora's doos van rare getallen en constanten opent.quote:🐙![]()
Ja je hebt er wel wat imaginatie voor nodigquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, is dat wel zo? Het is niet een getal dat op de normale wijze uitgedrukt kan worden, vandaar 'í'.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja je hebt er wel wat imaginatie voor nodig
Ja ik kon het niet laten, duidelijk specificeren is belangrijkquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat moment dat je een cruciale fout maakt omdat je eigenlijk een |getal| onder de 10 wilde en pandora's doos van rare getallen en constanten opent.
Beste is om AI te vragen naar een willekeurig getal tussen de 0 en 10 met 0 decimalen en max 2 significantie.Trotste mama van Ambar
Hij zegt wel geen extra -t, spreekt zichzelf tegen. Domme AIquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
AI-overzicht
Ik wordtdTdD voor de gek gehouden door AI
Ja, ik bedoelde natuurlijk: "een natuurlijk getal tussen 0 en 10".quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat moment dat je een cruciale fout maakt omdat je eigenlijk een |getal| onder de 10 wilde en pandora's doos van rare getallen en constanten opent.
Of beter kan ik de Assistant vragen: "kies tussen 0 en 1"
Of ik schrijf even een scriptje.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik kon het niet laten, duidelijk specificeren is belangrijk
Vervang lekker door irritant, dat lijkt me correcterquote:
Ik zal proberen weer normaal te doen
Benieuwd wat AI kiest, 0 of 1, of een decimaal ertussenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde natuurlijk: "een natuurlijk getal tussen 0 en 10".
Of ik schrijf even een scriptje.
Kies tussen 0 of 1quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde natuurlijk: "een natuurlijk getal tussen 0 en 10".
Of ik schrijf even een scriptje.Trotste mama van Ambar
Mensen corrigeren die je lekker noemen is een mood.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vervang lekker door irritant, dat lijkt me correcter
Ik zal proberen weer normaal te doen🐙![]()
Tijd voor een moodswing danquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen corrigeren die je lekker noemen is een mood.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik doe niet eens m'n best! Ik schrok een beetje van m'n aantal van gisteren. Dat is niet de bedoeling.quote:🐙![]()
Tijd voor een AmieBolk, ik doe tenslotte KEIHARD voor de punten mee hier, volgens sommigen
Jij? Hahahahaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:12 schreef MooieTop6 het volgende:
Tijd voor een AmieBolk, ik doe tenslotte KEIHARD voor de punten mee hier, volgens sommigenTrotste mama van Ambar
Ja echt hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je doet veel dingen, maar voor de winst gaan?quote:
Trotste mama van Ambar
Ik zou gewoon poging wagen tochquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:12 schreef MooieTop6 het volgende:
Tijd voor een AmieBolk, ik doe tenslotte KEIHARD voor de punten mee hier, volgens sommigen
Ik ga er toch niet voor
Na Lovely jij als winnaar zou leuk zijn toch
Wil jij scoren ja?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:12 schreef MooieTop6 het volgende:
Geen punten en chickies scoren. Wat wil hij dan wel?quote:Trotste mama van Ambar
Gekke mensen allemaalIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat iedere man wil natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen punten en chickies scoren. Wat wil hij dan wel?
Modeltreintjes.🐙![]()
Ik ga het even proberenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Benieuwd wat AI kiest, 0 of 1, of een decimaal ertussenHow can I make this topic about me?![]()
Anderen weten je dat veel beter te vertellen!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen punten en chickies scoren. Wat wil hij dan wel?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die door een kerstdorpje rijdenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat iedere man wil natuurlijk.
Modeltreintjes.
Kun je voor mij kiezen tussen 0 en 1?
🎲 Zeker! Even het digitale muntje opgooien... tromgeroffel...
Ik kies: 1How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vervang lekker door irritant, dat lijkt me correcter
Ik zal proberen weer normaal te doen![]()
![]()
Modeltreintjes dusquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Anderen weten je dat veel beter te vertellen!
Trotste mama van Ambar
Lekkere koffie? Whiskey? Vakantie? Een huis met 3 slaapkamers?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Anderen weten je dat veel beter te vertellen!
Met glitterquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zal ik ibiza pink met of zonder glitter doen?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Met natuurlijk, dat lijkt me evidentquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zal ik ibiza pink met of zonder glitter doen?
Chronisch slaaptekort. Ik heb al meer dan een maand niet uitgeslapenquote:Trotste mama van Ambar
Bohhh. Zoveel slaapkamers voor... Modeltreinbanen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekkere koffie? Whiskey? Vakantie? Een huis met 3 slaapkamers?
🐙![]()
Jeejquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Kun je voor mij kiezen tussen 0 en 1?
🎲 Zeker! Even het digitale muntje opgooien... tromgeroffel...
Ik kies: 1zo positief!
Ik geloof dat ik een obsessiequote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bohhh. Zoveel slaapkamers voor... Modeltreinbanen.Trotste mama van Ambar
En dan kleine treintunnels in de muren makenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bohhh. Zoveel slaapkamers voor... Modeltreinbanen.
Ow, dat is minder. Wel apart dat je er opgewonden door wordtquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Chronisch slaaptekort. Ik heb al meer dan een maand niet uitgeslapen![]()
![]()
Het is ook vrijdagquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ow, dat is minder. Wel apart dat je er opgewonden door wordtTrotste mama van Ambar
Of mis ik de grap?
Die kans is ook wel groot
Tevens zie ik nog niemand met volkoren wraps flirten dusTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan kleine treintunnels in de muren maken
🐙![]()
Paar dagen geleden nog gegeten, erg lekker.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens zie ik nog niemand met volkoren wraps flirten dus
Maar met dat soort wraps kan ik je niet helpen, misschien iemand anders met een voedsel fetisj![]()
![]()
Ja ik moet ook dingen verrichten, dus dat ga ik maar eens doen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:okequote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met natuurlijk, dat lijkt me evident
Wel leuk festival, ben dol op Outsiders (en de Kraaien).
Zag dat hij ook staat op een festival waar zoon van een vriend van me speelt met zn band, alleen daar komen de Kraaien niet
Gematigd, centrum of extreem?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ben rechts, doe nu dus eerst rechterhand.
Zo kut![]()
Ik ben er weer
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ik hou ook van outsidersquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel leuk festival, ben dol op Outsiders (en de Kraaien).
Zag dat hij ook staat op een festival waar zoon van een vriend van me speelt met zn band, alleen daar komen de Kraaien niet
Ow en stuk komt
Mogguh
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Doe nog maar een bakkiequote:
Morguh Fogelquote:
![]()
Ja die doe ik ook altijd het eerst, gebeurd nog al eens dat ik de hele boel er af moeten halenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ben rechts, doe nu dus eerst rechterhand.
Zo kut
Die moest ik even opzoeken, maar lijkt ook wel een leuke show jaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik hou ook van outsiders
Ow en stuk komt
Bekijk deze YouTube-video
En het weer zit ook mee als het goed is, hoop dat je een leuke dag hebt!
Wie is stuk?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik hou ook van outsiders
Ow en stuk komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffie met een hart maar ik drink zwartquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt koffie in.
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Back to BlackDon't follow me. I am lost too
Hey Puzzie
Hey
we only said goodbye with wordsquote:
i died a 100 timesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is best veelquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we only said goodbye with words
i died a 100 timesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O vreselijk, vind dat zulke nare gastenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Al kreeg ik geld toe ging ik daar niet naar luisterenquote:
Ja, we moeten toch eens kijken of hij net meer te lijmen isquote:
Goed nummer.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we only said goodbye with words
i died a 100 times
Docu was ook goed
Hey Paulquote:
Morguh Greysquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt de lijm er weer bij
VenzDon't follow me. I am lost too
Dat zijn AlleenFansquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wat ga ik doen vandaag?
behalve de katten achterna zitten want ze zijn in draak modusHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker chillen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
wat ga ik doen vandaag?
behalve de katten achterna zitten want ze zijn in draak modus![]()
Z3 maken er altijd een leuk feestje vanquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al kreeg ik geld toe ging ik daar niet naar luisteren
Rechthand is mislukt. Uitgelopen
Probeer straks bij te vijlen dan maarIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Naar Trondheim vliegen en met mij dineren ipv zelf koken? Zonder katten.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
wat ga ik doen vandaag?
behalve de katten achterna zitten want ze zijn in draak modusI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zomer in de bol... eerste collega is al naar huis gegaan
I'm surrounded by morons!
Kan je het er dan niet gewoon afhalen en opnieuw doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Z3 maken er altijd een leuk feestje van
Rechthand is mislukt. Uitgelopen
Probeer straks bij te vijlen dan maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moet sowieso boodschappen doen want eten voor 1 verzinnenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed idee. Dat nummer zet ik even opquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:51 schreef Fogel het volgende:
Zomer in de bol... eerste collega is al naar huis gegaanNee mijn elektrische wel doet het niet meerquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je het er dan niet gewoon afhalen en opnieuw doen?
Ben je weer alleen gelaten?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet sowieso boodschappen doen want eten voor 1 verzinnen
Ik moet voor vanavond ook nog iets makkelijks verzinnen omdat alleen. Gisteren al pizza gehad.![]()
Je elektrische wel? gewoon aceton en een watje en hoppaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Goed idee. Dat nummer zet ik even op
[..]
Nee mijn elektrische wel doet het niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is duurder dan hier het duurste restaurant pakkenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naar Trondheim vliegen en met mij dineren ipv zelf koken? Zonder katten.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kintsugi glasquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Word ik weer gerepareerd?
Goedemorgen🐙![]()
ja en morgen gaat hij magic spelen in haarlemquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben je weer alleen gelaten?
Ik moet voor vanavond ook nog iets makkelijks verzinnen omdat alleen. Gisteren al pizza gehad.
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:53 schreef bondage het volgende:
[..]
In het geval van de fans is het dan een trio
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Schuurpapier.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Goed idee. Dat nummer zet ik even op
[..]
Nee mijn elektrische wel doet het niet meer![]()
in je volgende leven?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt mijn volgende username.
Mhhh, ja. Jammer wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is duurder dan hier het duurste restaurant pakken [ link | afbeelding ]I'm surrounded by morons!
Patat? Daar ben je niet zo van hè, van frituur.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben je weer alleen gelaten?
Ik moet voor vanavond ook nog iets makkelijks verzinnen omdat alleen. Gisteren al pizza gehad.How can I make this topic about me?![]()
En jij mag niet mee?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja en morgen gaat hij magic spelen in haarlem![]()
Klopt, ben daar niet zo van. Heb niet eens een frietpan. Kan naar de patatbakker gaan maar over het algemeen valt het niet zo goed en heb ik de dagen erna er last van.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Patat? Daar ben je niet zo van hè, van frituur.![]()
ik ben niet echt in een bui om als een godin behandeld te worden dus neequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vijlquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je elektrische wel? gewoon aceton en een watje en hoppa
Nee gaat niet met deze gellak
Owquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben niet echt in een bui om als een godin behandeld te worden dus nee![]()
Als een slaaf dan?![]()
ik denk ook iets met kip
en noor
de walvis
die naar rabarber en framboos zou smakenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Patatjes met kipvulling?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
ik ga zelf patatjes maken vandaag
met kip![]()
Ik ga naar de mac... want zoontje van vriendin mocht kiezen.
het is een magic tournooi, als ik daar heen ga ben ik het schoonste en mooiste wezen aldaarquote:
maakt niet uit of ik als godin of slaaf ga
heb nog wel een leia slavegirl outfit ergens...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
👀quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is een magic tournooi, als ik daar heen ga ben ik het schoonste en mooiste wezen aldaar
heb nog wel een leia slavegirl outfit ergens...🐙![]()
ik heb er alleen neit de 5 meter lange vlecht voorquote:
de space buns zijn makkelijker op te lossen, zie ook de film space ballsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik had niet anders verwacht, alle ogen op je gericht natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is een magic tournooi, als ik daar heen ga ben ik het schoonste en mooiste wezen aldaar
heb nog wel een leia slavegirl outfit ergens...![]()
Wel lekker nerdy.![]()
O lekker, doe je ook aan afhaal service, een soort van Greys drivequote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
ik ga zelf patatjes maken vandaag
met kip
Mogguh![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Klinkt niet verkeerd, eet smakelijk alvastquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
kip
patat
en geen appelmoes![]()
kip op de bbq![]()
![]()
O dat heb ik nooit gehad.quote:
Ik heb ooit overwogen eens gelnagels te laten zetten maar nog nooit gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, doe je ook aan afhaal service, een soort van Greys drive![]()
nee
ik kook al voor mijn ouders erbij op vrijdag
dat vind ik wel genoeg
Oh ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb er alleen neit de 5 meter lange vlecht voor
de space buns zijn makkelijker op te lossen, zie ook de film space balls
🐙![]()
Hey Sallyquote:
Dat is dan dikke pech voor mijquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
nee
ik kook al voor mijn ouders erbij op vrijdag
dat vind ik wel genoeg
Ik ben super blondquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik nooit gehad.
Ik heb ooit overwogen eens gelnagels te laten zetten maar nog nooit gedaan
Kabeltje zat niet in de vijl
Kabeltje bij de vijl?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben super blond
Kabeltje zat niet in de vijlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O kan je nagaan dat ik er niet zo in thuis benquote:![]()
Heb ook nog nooit mijn nagels ergens laten doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IN een keer hups alles er afquote:
Ja ik wilquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen idee, als het hier binnenkort misgaat dan binnenkort.quote:How can I make this topic about me?![]()
wat gaat misquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee, als het hier binnenkort misgaat dan binnenkort.
Vanavond weerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Volle pijpquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beetje gemorst op nagelriemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
Beetje gemorst op nagelriemPrachtig. Niemand die het gemorste opvalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Prachtig. Niemand die het gemorste opvalt.
Wilde links nog fixen maar geen zin in
Beetje gemorst op nagelriemWaaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan er prima mee door zo, niets meer aan doenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wilde links nog fixen maar geen zin in![]()
![]()
Je ging toch die andere kleur doen? Dat blauwige, ik weet niet zo snel hoe dat heette.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Prachtig. Niemand die het gemorste opvalt.How can I make this topic about me?![]()
Beetje gemorst op nagelriem@MizzezAmy GLITTERSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
als ze nu alleen even de middelste vinger voor je opsteekt zie je het misschien beterquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Prachtig. Niemand die het gemorste opvalt.
*Lust geen koffie*![]()
Ik niet weetquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je ging toch die andere kleur doen? Dat blauwige, ik weet niet zo snel hoe dat heette.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ze nu alleen even de middelste vinger voor je opsteekt zie je het misschien beter![]()
![]()
Beetje gemorst op nagelriemDat vijl je er niet af denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zag het!quote:![]()
![]()
![]()
Misschien dat ik dit weekend ook maar even met glitters ga spelen, om mezelf wat vrolijker te krijgen
Glitterwijn
Ik zou mij er groen en geel aan ergeren als ik dat bij mij zelf hadquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan er prima mee door zo, niets meer aan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat was Dotteke, ik vergis me.
Kan gebeuren, heb ik ook wel eensquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat was Dotteke, ik vergis me.![]()
![]()
De blauwe Dotteke ergert zich groen en geel. Ik mis rood nog als primaire kleurquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou mij er groen en geel aan ergeren als ik dat bij mij zelf had
Omdat je het weet. Weet zeker dat het niemand opvalt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou mij er groen en geel aan ergeren als ik dat bij mij zelf had![]()
Dat zal ik niet snel op doen rode nagellakquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De blauwe Dotteke ergert zich groen en geel. Ik mis rood nog als primaire kleur
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Omdat je het weet. Weet zeker dat het niemand opvalt.How can I make this topic about me?![]()
En blauw.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De blauwe Dotteke ergert zich groen en geel. Ik mis rood nog als primaire kleur![]()
Ik zie het vaak wel hoor b ij een anderquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Omdat je het weet. Weet zeker dat het niemand opvalt.
Nu zie je het niet veel, omdat de meeste vrouwen gel nagels h ebben of nep nagels
Die worden dan behoorlijk strak gelaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Man3Don't follow me. I am lost too
Bijna volDon't follow me. I am lost too
Lapohunt