JA!!!quote:
Nee joh, niet die nepperquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, niet die nepper
Deze echt held
[ afbeelding ]
Ook een klassiekerquote:
Die jaquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:57 schreef Sodeknetters het volgende:
Sherman Potter in een western? How the MASH was won!![]()
[ afbeelding ]
Zo is datquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]Die mag nog niet eens de schoenen poetsen van Clint
Clint was een knappe gast. Heerlijke man om te bekijken op het witte doek.quote:
Karakterkoppen, lekker afgeleefd. Nu gaat er een litertje botox in.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:28 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Clint was een knappe gast. Heerlijke man om te bekijken op het witte doek.
Zo worden ze niet meer gemaakt.
Meerdere keren per jaar gaan we er voor zitten, geweldige films. Liefst op een onstuimige winteravond bij een knapperend houtkacheltje.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:28 schreef Soury het volgende:
Dit soort plaatjes van films worden toch niet meer gemaakt. Ik raad wel eens wat jongere mensen films aan jaren jaren 60/70. Maar die beginnen er niet eens aan (die ouwe meuk!) Zo zonde, maar ja ik ben echt een spaghetti fan met de tijdloze prachtige muziek.
Ik ben ook altijd fan geweest, ben als ukkie door mijn vader meegenomen als verjaarskado naar ;'My name is nobody' Volgens mij was dat de eerste film die ik zag waar een ( voor mijn te hoge toen) leeftijdsbeperking op zat.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:28 schreef Soury het volgende:
Dit soort plaatjes van films worden toch niet meer gemaakt. Ik raad wel eens wat jongere mensen films aan jaren jaren 60/70. Maar die beginnen er niet eens aan (die ouwe meuk!) Zo zonde, maar ja ik ben echt een spaghetti fan met de tijdloze prachtige muziek.
Oh man, en dan denken ze ook nog dat ze sexy zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Karakterkoppen, lekker afgeleefd. Nu gaat er een litertje botox in.
Ja ik ben er door mijn vader met de haren bijgetrokken, als er een film op tv was dan gingen we er voor zitten. Ik heb ook een muziekstuk uit van Ennio Moricone gekozen op zijn begrafenis.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd fan geweest, ben als ukkie door mijn vader meegenomen als verjaarskado naar ;'My name is nobody' Volgens mij was dat de eerste film die ik zag waar een ( voor mijn te hoge toen) leeftijdsbeperking op zat.
Geweldige avond gehad
Zo zonde, vrouwen ook vaak wel. John Travolta b.v. die kreeg juist een mooie kop toen hij wat ouder werd. Nu zit er totaal geen charisma meer in. Compleet uitdrukkingloos.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:32 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Oh man, en dan denken ze ook nog dat ze sexy zijn.De stakkers.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo zonde, vrouwen ook vaak wel. John Travolta b.v. die kreeg juist een mooie kop toen hij wat ouder werd. Nu zit er totaal geen charisma meer in. Compleet uitdrukkingloos.
Ja zo kijkt hij nu altijdquote:
Prime heeft er nu een aantalquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:21 schreef pullup het volgende:
Ik heb die western van marc nog nooit gezien geloof ik, ga hem mooi eens opzoeken
quote:
Of niet!@quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
En klaar voor de vogeltjes van morgenochtend
[ afbeelding ]
Een mooie stapel kaartjes zowel tof zijn jaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:07 schreef Soury het volgende:
Het is nu al bijna 4 weken ziekenhuis. Ik zou wel een kaartje willen sturen @:Superbadeendje kan je iemand je nestje willen dm-en
Dat is zo bijzonder, dat soort ervaringen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:12 schreef Seeburg54 het volgende:
De appelvinken zijn hier weer, gekwetter van jewelste.![]()
Mijn moeder had altijd veel appelvinken in de tuin, maar toen ze overleden is een aantal maanden geleden heeft ze al haar appelvinken blijkbaar naar ons huis gestuurd.
Het kan nog raarder. De nacht dat ze is overleden ben ik vanaf 1 uur tot ongeveer 5 uur erg ongemakkelijk geweest. Buikpijn, onrustig. Erg opgejaagd gevoel. Ik dacht nog, wat mankeert me toch.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is zo bijzonder, dat soort ervaringen.
Oh wel een heftige ervaring lijkt me.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:02 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Het kan nog raarder. De nacht dat ze is overleden ben ik vanaf 1 uur tot ongeveer 5 uur erg ongemakkelijk geweest. Buikpijn, onrustig. Erg opgejaagd gevoel. Ik dacht nog, wat mankeert me toch.
De volgende ochtend vond ik haar, overleden in haar slaap.
Ik heb haar dood aangevoeld lijkt het wel.
Ik heb hier weken lang tientallen jongen musjes en mezen in de tuin gehad. Ik denk dat ze allemaal hun eigen weg gegaan zijn nu want de laatste twee dagen is het heel rustig hierquote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:12 schreef Seeburg54 het volgende:
De appelvinken zijn hier weer, gekwetter van jewelste.![]()
Mijn moeder had altijd veel appelvinken in de tuin, maar toen ze overleden is een aantal maanden geleden heeft ze al haar appelvinken blijkbaar naar ons huis gestuurd.
Dat is dan toch mooi wakker worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:31 schreef Sodeknetters het volgende:
Dat gevoel, om 5 uur wakker schrikken: shit, verslapen! En dan realiseren dat je vrij bent.![]()
Mogge
Op het moment zelf denk je nog, zal wel een buikgriepje of zo zijn.quote:
Morguh mschol hier zijn iedere dag vroege vogeltjesquote:
Die zitten nu allemaal hier.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hier weken lang tientallen jongen musjes en mezen in de tuin gehad. Ik denk dat ze allemaal hun eigen weg gegaan zijn nu want de laatste twee dagen is het heel rustig hier
Dat is zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:02 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Het kan nog raarder. De nacht dat ze is overleden ben ik vanaf 1 uur tot ongeveer 5 uur erg ongemakkelijk geweest. Buikpijn, onrustig. Erg opgejaagd gevoel. Ik dacht nog, wat mankeert me toch.
De volgende ochtend vond ik haar, overleden in haar slaap.
Ik heb haar dood aangevoeld lijkt het wel.
Ja schijnbaar. Het was zo mooi gezicht, en dan waren er nog wat bij die door moeder gevoed worden.quote:
Ik vind het bijzonder. Er is misschien toch meer tussen hemel en aarde.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zo herkenbaar.
Dat heb ik ook ervaren helaas
Musjes zijn terroristen. Die maken er een enorme zooi van, de zonnebloempitten vliegen in wolken door de lucht terwijl andere vogeltjes keurig een zaadje pakken en opeten.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja schijnbaar. Het was zo mooi gezicht, en dan waren er nog wat bij die door moeder gevoed worden.
Het was een heel schouwspel
Dat zekerrrrrquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. En het weer verder slapen nog mooier
Ik had nog iets raars. Ik ging ooit eens naar Groningen. Was er nog niet eerder geweest.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:35 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder. Er is misschien toch meer tussen hemel en aarde.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:37 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Musjes zijn terroristen. Die maken er een enorme zooi van, de zonnebloempitten vliegen in wolken door de lucht terwijl andere vogeltjes keurig een zaadje pakken en opeten.
De musjes stuur ik weer terug naar jou.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had nog iets raars. Ik ging ooit eens naar Groningen. Was er nog niet eerder geweest.
Maar zodra ik Groningen binnen kwam voelde ik mij heel naar. Eenmaal uit de auto werd het erger.
Ik was in een winkel geweest en ik ben echt naar de auto terug gerend en snel de stad uit. Toen ik Groningen uitreed was het gevoel weg. Ik heb mij nog nooit zo naar gevoeld
Kwam er maanden later achter waarom ik dat gevoel had
Hier gooien ze het eerst zelf op de grond. Het zijn kleine gevederde hooligans.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik heb een grote schaal met voer op de grond staan en ik heb een bult oudbrood liggen
En een zakje pinda's Musjes zijn grondpikkers, die pikken alles wat op de grond ligt.
Maar ook op vogelspindakaas zijn ze gek
Raar is dat hè.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:06 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder heeft dat gehad toen ze vlakbij Amsterdam was. Paniekgevoel. Ze reed met haar oudere zus in de auto op de snelweg. Ze heeft gezegd tegen haar zus, we moeten weg hier.
Even later vond de Bijlmerramp plaats.
Wat dacht je van die eksters en roeken. Die maken alles kapot. En schetteren als de bestequote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:08 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hier gooien ze het eerst zelf op de grond. Het zijn kleine gevederde hooligans.
Eksters zitten hier wel, maar roeken niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat dacht je van die eksters en roeken. Die maken alles kapot. En schetteren als de beste
Ja, dat doe je zeker.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:27 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Eksters zitten hier wel, maar roeken niet.
Eksters zijn ook hondsbrutaal, een eksters trok een keer aan de staart van de kat. Die lag nietsvermoedend naast een stuk brood waar de ekster het op voorzien had.
Hey Marcquote:
Hopelijk houden die er dan ook snel mee op en is het weer klaar voor nu.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Marc![]()
Op zich wel goed, nog wat na klopjes van de aanvak, duurt lang dit keer
En met jou?
O dat is fijn. Houden nu zo hè. Maar wat zal je moe zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk houden die er dan ook snel mee op en is het weer klaar voor nu.
Hier loopt alles weer in het normale ritme. Eindelijk
Meh dat is stom, dan komt er ook niets van wandelen natuurlijk. Wel weer een beetje opgeknapt nu?quote:
Dubbel ziek eigenlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meh dat is stom, dan komt er ook niets van wandelen natuurlijk. Wel weer een beetje opgeknapt nu?
Dan is het inderdaad handig als je even afstand neemt ja, voordat je zelf tegen problemen aanloopt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dubbel ziek eigenlijkEcht ziek maar ook ziek van de mentaliteit hier op FOK! .dan is afstand nemen soms nodig
![]()
Nu wel wat beter gelukkig
Knuffelquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dubbel ziek eigenlijkEcht ziek maar ook ziek van de mentaliteit hier op FOK! .dan is afstand nemen soms nodig
![]()
Fijn dat het weer wat beter gaat Puzziequote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Dat blijft een hardnekkig fenomeenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:45 schreef Domnivoor het volgende:
… en koeien die slordig in de wei staan![]()
Goedemiddag ☕️
Wat liefffffffquote:
Yep, soms moet dat evenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad handig als je even afstand neemt ja, voordat je zelf tegen problemen aanloopt.
Fijn dat het beter gaat, dan zien we wel weer schaapjes en slimme koeien langs komen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Celebrate!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whooohoo![]()
Bekijk deze YouTube-video
Plannen genoeg... Maar of het er van komtquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Celebrate!![]()
Fijne vakantie! Heb je nog plannen?
Dat klinkt vooral als wel te doenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Plannen genoeg... Maar of het er van komt
Woonkamer en keuken schilderen, keuken wrappen (experimentje) :p
Maar eerst een weekje vierdaagse B:)
Ook nog een beetje mantelzorgen.. al twee maanden gedoe met mijn ouders, stond er ff alleen voor =, zus eerst in het gips en nu op vakantie.. maar die komt maandag terug.. maag ze het mooi een maandje overnemen![]()
Waterpomp en waterverdeelstation mooi maken en fatsoenlijk aansluiten en afwerken...
Na.. dan ben ik er wel
Tnx, doe mijn best met wat vlagen van egoÏsme erbij... maar ze zijn dan ook af en toe net kleine kinderenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt vooral als wel te doen![]()
Maar met een beetje ontspanning op zijn tijd is dat ook goed te doen.
Sterkte met mantelzorgen
Het is heel belangrijk om op zijn tijd ook aan jezelf te denkenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx, doe mijn best met wat vlagen van egoÏsme erbij... maar ze zijn dan ook af en toe net kleine kinderen
Goed vooruitzicht, lekker doen!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel besloten dat ik nog een weekje later in het jaar weg ga.. weet nog niet waar heen, maar er ff tussenuit is ook weer eens nodig
Mag ik wat suggesties doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel besloten dat ik nog een weekje later in het jaar weg ga.. weet nog niet waar heen, maar er ff tussenuit is ook weer eens nodig
Ja het is wat veel ineens, oke dan alleen de suggesties. Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vond suggesties toe staan al lastig
Of, om los te gaan, weekje Ibiza,quote:
Hij neemt iig de tijd er voor, vermoed dat er plaatjes en routebeschrijvingen bij komen!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het is wat veel ineens, oke dan alleen de suggesties. Ik ben ook wel benieuwd.
Verrassendquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of, om los te gaan, weekje Ibiza,
Of, om je andere kant te tonen, weekje met de Zonnebloem,
Of, om je innerlijke zelf te verwennen, weekje willekeurige Duitse biergarten
Of, om eens gek te doen, reis rond de wereld in 9 dagen
Of, met de (water)fiets naar Engeland
Of, tripje naar Skarsvåg
A. Zou me denk ik wel vermaken, maar niet in mijn top 7quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
A. Of, om los te gaan, weekje Ibiza,
B. Of, om je andere kant te tonen, weekje met de Zonnebloem,
C. Of, om je innerlijke zelf te verwennen, weekje willekeurige Duitse biergarten
D. Of, om eens gek te doen, reis rond de wereld in 9 dagen
E. Of, met de (water)fiets naar Engeland
F. Of, tripje naar Skarsvåg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Buuf dacht dat ik een Paus aan het kiezen ben... Maffe buuf
Dat is of wat te laat,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of jij weet dingen die de rest van de wereld nog niet weet
stupidity has become as common as common sense was before
Blijf thuisquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, voor degene die naar Zuid-Europa gaan rond deze tijd.
Neem een vluchttas en een paar goede (hard)loopschoenen mee, de kans dat je ze moet gebruiken is redelijk![]()
https://www.hln.be/buiten(...)opschoenen~a6f12a68/
Ik zit vooral vast over het feit hoe je met een vluchttas een bosbrand tegen houdquote:
En met goeie loopschoenen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zit vooral vast over het feit hoe je met een vluchttas een bosbrand tegen houd
Dat is gewoon geen vakantie meerquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:01 schreef maily het volgende:
[..]
En met goeie loopschoenen.
Moet je ook een goeie conditie hebben.
Neequote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is gewoon geen vakantie meer
Ligt aan de inhoud van die tas natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zit vooral vast over het feit hoe je met een vluchttas een bosbrand tegen houd
Dan kijken of het nog eetbaar is?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Trouble in Paradise... ik dacht nog wat te hebben voor de BBQ over van vorige week... blijkt over de datum
Ja maar... dan is je veroverde ligstoel met je handdoek niets meer waard..quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt aan de inhoud van die tas natuurlijk
En je hoeft de brand ook niet tegen te houden, alleen overleven.
Ben niet zo'n mauwerd maar met kip ben ik voorzichtig.. vooral die dooie kippenquote:
Wat dacht je van volledige campings die eraan gaan? Je caravan, auto, tent, etc, gewoon weg.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar... dan is je veroverde ligstoel met je handdoek niets meer waard..
Wat kan je nou gebeuren joh?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben niet zo'n mauwerd maar met kip ben ik voorzichtig.. vooral die dooie kippen
Kijk, dan heb je gewoon de verkeerde vakantie locatie gekozen, met een onjuiste verblijfstructuur, en inefficient vervoermiddel...quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dacht je van volledige campings die eraan gaan? Je caravan, auto, tent, etc, gewoon weg.
Ah, jij fikt nu gewoon een groot deel van Nederland afquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk, dan heb je gewoon de verkeerde vakantie locatie gekozen, met een onjuiste verblijfstructuur, en inefficient vervoermiddel...
Prutsers, die verdienen geen vakantie!
You can't win them allquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, jij fikt nu gewoon een groot deel van Nederland af
Als al mijn waardevolle spullen in die tas zitten dan kom ik geen meter vooruitquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt aan de inhoud van die tas natuurlijk
En je hoeft de brand ook niet tegen te houden, alleen overleven.
Wat neem jij allemaal mee op vakantiequote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als al mijn waardevolle spullen in die tas zitten dan kom ik geen meter vooruit
Je hebt wel meteen het huizenprobleem opgelost daarnaquote:
Je herkent de man aan zijn huisdierquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als al mijn waardevolle spullen in die tas zitten dan kom ik geen meter vooruit
1 Aoibhinquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat neem jij allemaal mee op vakantie
Dan is het kiezen wat er mee moet,quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
1 Aoibhin
1 autodeur
1 sixpack Schultenbräu
Etc.
Dat is een gewetensvraag…quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het kiezen wat er mee moet,
Die Schultenbrau zeker,
maar wat is belangrijker, die autodeur of Aiodinges?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
1 Aoibhin
1 autodeur
1 sixpack Schultenbräu
Etc.
Laten we je helpen!quote:
Een knopje om hem op slot te doen, en een raam dat je open draaitquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laten we je helpen!
Heeft die autodeur knopjes, of moet je draaien?
Hmm.. dat maakt het er niet makkelijker opquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een knopje om hem op slot te doen, en een raam dat je open draait
is het van een luxe merk of niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een knopje om hem op slot te doen, en een raam dat je open draait
Past prima in een dakkofferquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
1 Aoibhin
1 autodeur
1 sixpack Schultenbräu
Etc.
Voor zolang als een Franse auto meegaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Roest en narigheid achtervolgen u lange tijd.
Naar omstandigheden gaat het wel ok. Alleen tablet werkt niet mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
Eendje? Hoe gaat het vandaag?
Heb je hulp nodig?
[ afbeelding ]
Mooi zoquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar omstandigheden gaat het wel ok. Alleen tablet werkt niet mee.
Moeten we je een mini draadloos toetsenbordje sturen? (no joke)quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik al.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moeten we je een mini draadloos toetsenbordje sturen? (no joke)
Ik heb hem niet hier.quote:
Heej! Goed om weer wat van je te lezenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, thuis heb ik wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het toetsenbord bedoel je?
Onscreen toetsenborden en 40+ersquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar er zit toch gewoon een screen toetsenbord op je tablet
Ja maar eendje kan dat normaal gesprokenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onscreen toetsenborden en 40+ers
Helemaal met zwemvliezen worden het Groesbeekse woordenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar eendje kan dat normaal gesprokenhoop alleen niet dat ze dan rte heftig in zijnvingers hebben gesneden maar danzoueen toetsenbord ook niet helpen denk ik
heb je niet kwaak-naar-schrift op je tablet?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn jaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Helemaal met zwemvliezen worden het Groesbeekse woorden
Maar ik probeer dus uit te vinden of we hem met iets simpels op te sturen kunnen helpen.
Op de tablet is dat nog te doen .. mpbiel wordt andersquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onscreen toetsenborden en 40+ers
Dat zijn we (bijna) allemaal hierquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Trouble in Paradise... ik dacht nog wat te hebben voor de BBQ over van vorige week... blijkt over de datum
Maar wat is er met je? In je vingers gesnedenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey mschol, veel plannen dusquote:Op zaterdag 12 juli 2025 07:23 schreef mschol het volgende:
vandaag hoop te doen
huishouden, boodschappen, balkon moet leeg
morgen 'moet' ik gaan zwemmen
hi dot,quote:
Goedemorgen Dotquote:
A, vakantie. Waarom moet het balkon leeg dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 07:26 schreef mschol het volgende:
[..]
hi dot,
yep
gelukkig hoef ik komende 2 weken niet te werken
dat balkon moet wel voor maandag leeg
maandag gaat de verduurzaming/verbouwing hier in de flat een nieuwe fase in, dit houdt in dat de balkons als gallerij gaan fungeren voor de bouwlui die aan de balkon kant glas en andere dingen gaan vervangenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A, vakantie. Waarom moet het balkon leeg dan?
O ja dan moeten ze er wel bij kunnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
maandag gaat de verduurzaming/verbouwing hier in de flat een nieuwe fase in, dit houdt in dat de balkons als gallerij gaan fungeren voor de bouwlui die aan de balkon kant glas en andere dingen gaan vervangen
mwa dat zal meevallen, ze moeten 13 verdiepingen langs en beginnen volgens mij bovenaan..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dan moeten ze er wel bij kunnen.
Maar dan weet je dus ook dat je vakantie een hoop herrie gaat geven. DIe starten vaak ook al om 7.30 uur
Dacht juist dat het in een flat zo doorgalmdequote:Op zaterdag 12 juli 2025 07:44 schreef mschol het volgende:
[..]
mwa dat zal meevallen, ze moeten 13 verdiepingen langs en beginnen volgens mij bovenaan..
ik zit halverwege.
voorkant viel ook wel mee.
als ze in beton boren galmt het enorm door, kozijnen zijn van hout en tussen het betonnen raamwerk "geklemd" ofzoquote:Op zaterdag 12 juli 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht juist dat het in een flat zo doorgalmde
Nou gelukkig maar. Zal flink balen zijn als je je vakantie in de herrie zatquote:Op zaterdag 12 juli 2025 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze in beton boren galmt het enorm door, kozijnen zijn van hout en tussen het betonnen raamwerk "geklemd" ofzo
in het beton hoeven ze vrij weinig te boren, dit scheelt flink in het lawaai
voor mn gevoel zat ik afgelopen maanden sowieso elke vrijdag in de herrie door buren die aan het verbouwen warenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar. Zal flink balen zijn als je je vakantie in de herrie zat
Gelukkig maar dat het maar een dag in de week isquote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
voor mn gevoel zat ik afgelopen maanden sowieso elke vrijdag in de herrie door buren die aan het verbouwen waren
Daarom, men moet tegenwoordig blij zijn als je een huis hebtquote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:04 schreef mschol het volgende:
is helaas een groot nadeel van in een flat wonen..
aan de andere kant: blij dat ik uberhaipt een koopwoning heb
dat is waarquote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het maar een dag in de week is
heleboel domme mensenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:15 schreef pullup het volgende:
@:soury![]()
[ afbeelding ]
Wie denken ze te foppen?
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:15 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Wie denken ze te foppen?
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:15 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Wie denken ze te foppen?
Die is wel heel erg nep. Hij heeft geen haar meer.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:15 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Wie denken ze te foppen?
Die koffiekan rechts met dat uitroepteken er in is de boosdoener denk ik. Effe vullen en alle andere lampjes gaan ook uit.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:51 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn hele lijf als ik ‘s morgens opsta:
[ afbeelding ]
O jij bent al vroeg aan het koken?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Griekse gehaktballetjes in een groentensaus
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Griekse gehaktballetjes in een groentensaus
De balletjes zijn voor morgen, dus dat is inderdaad bijtijdsquote:
Ja, zoveel werk is dat niet en ik vond een lekker recept op internet. Normaal vind ik het altijd een rotklusje om van die kleine balletjes te bakken, maar ik heb ze in de airfryer gebakken, zo papieren mandje gebruikt om in mijn mandje te leggen en dat is echt prima gelukt en zo klaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Heb je de balletjes ook helemaal zelf gemaakt?
O lekker intrekken kwa smaak of zo?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De balletjes zijn voor morgen, dus dat is inderdaad bijtijds
Ja inderdaad, bij veel gerechten is het inderdaad lekkerder om ze een dag vantevoren te maken, maar nu is het gewoon voor het gemak. Dan staat dat alvast klaarquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker intrekken kwa smaak of zo?
Sommige gerechten zijn vaak lekkerder als je ze al een dag van te voren maakt
Dat kan ook en gemak dient de mensquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, bij veel gerechten is het inderdaad lekkerder om ze een dag vantevoren te maken, maar nu is het gewoon voor het gemak. Dan staat dat alvast klaar
Begin maar vast andersquote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, is iedereen er klaar voor? Kunnen we beginnen?
Zal wel weer iets met hockey zijnquote:
Marc is fan van beidequote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hockey. Wie heeft er nou iets met hockey![]()
Hockeymeisjes daarentegen..
Dat hij dan aan beide maar veel plezier mag beleven. Hockey zelf vind ik niks en van hockeymeisjes vindt notturna dat ik dat niks vind.quote:
Volgend jaar WK in Amsterdam hoorde ik, zo ongeveer gelijktijdig met het WK roeien op de Bosbaan dus dat is lekker druk dan daaroquote:
Ligt osaan niet in thailand?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgend jaar WK in Amsterdam hoorde ik, zo ongeveer gelijktijdig met het WK roeien op de osaan dus dat is lekker druk dan daaro
Op dit moment ben ik vakantie aan het vierenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:27 schreef pullup het volgende:
Goedemiddag Puzz, Alweer kunnen wandelen?
Haha dat kan allebei, maar lekkerquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik vakantie aan het vieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'From the part that isn't Holland'quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
“Which part of Holland are you from?”
"Walen zijn de slimmere Belgen"quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
“Which part of Holland are you from?”
Ik ben in een goed bui jaquote:
Hoe komt het?quote:
Geen idee maar het is okquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe komt het?
En hoe lang duren die meestal?
Geniet er van danquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee maar het is ok
Geen behoefte om hele bevolkings groepen te schofferen vandaag.
Op wat sullige trekker boeren na dan
Dankquote:
Oeh, veel plezier alvastquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank![]()
Oh ja, ik ben maandag op vakantie naar Bilbao dat helpt ook wel
Mis je net het noodweer ... eet smakelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:45 schreef chufi het volgende:
Hij hangt weerIs er iets speciaals met die stier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Stiertje viert paar dagen feest nu ... was daar 40+ jaar geleden ook bij
Was live op tv en YTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Was live op tv en YTde kleding van de verslaggevers doet me een beetje denken aan carnavalskleding in BrabantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oei gelukkig haha. Dat had ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Mis je net het noodweer ... eet smakelijk
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Was live op tv en YTIk heb wat van die stierenrennen van afgelopen week in Pamplona bekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik las van de week een paar keer dat de stieren wonnenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb wat van die stierenrennen van afgelopen week in Pamplona bekeken
Die zijn altijd gelijk met die van mijn stadje (duren alleen wat langer)quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb wat van die stierenrennen van afgelopen week in Pamplona bekeken
In de straten winnen ze altijd ...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik las van de week een paar keer dat de stieren wonnen
In Frankrijkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook ja, in Spanje ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:40 schreef maily het volgende:
[..]
In Frankrijk
Toeschouwer gedood bij stierenrennen in Zuid-Frankrijk
Veel plezier alvast. Lekker hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank![]()
Er zaten een paar spannende runs bijquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja het blijft altijd een dingetje ... Zo verloor ik een lens tijdens een run .. maar gelukkig had iemand m opgevangen of zo tussen een uitbundige menigte en zo kon ik weer verder.. (ff naar de hotelkamer om de hoek en schoonmaken , klaar)quote:
Die in Pamplona worden naar de arena gerend om dan 's avonds in de arena aan te mogen treden ... meestal verliezen ze dan wel, maar hun vlees gaat wel altijd naar goede doelen en uit ervaring weet ik dat het heel mals vlees is. Een gewone stier heeft een minder mooi leven om nog minder eervol te worden afgeslacht in een anoniem slachthuis ... En ja het is een traditie die ze zelfs in Spanje langzaam aan het afbouwen zijn...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
Wat doen ze na afloop met die stieren?
Ik vraag het voor een vriend
Normaal flikker je daar je schoonmoeder inquote:
Omdat nottie veel leuker isquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat hij dan aan beide maar veel plezier mag beleven. Hockey zelf vind ik niks en van hockeymeisjes vindt notturna dat ik dat niks vind.
Daar maken ze de lunch van voor je vriendingquote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
Normaal welquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Normaal flikker je daar je schoonmoeder in
Schoonmoeder en schoonvader zijn het er niet over eens of die dakkoffer weg moetquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Normaal flikker je daar je schoonmoeder in
laat ze thuis weer een last minderquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Schoonmoeder en schoonvader zijn het er niet over eens of die dakkoffer weg moet
Jij ging toch voor de deur?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Schoonmoeder en schoonvader zijn het er niet over eens of die dakkoffer weg moet
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er staat in de gang bij mijn ouders inderdaad een losse deur. Ik zie nu al helemaal voor me hoe mijn vader die ook nog aan Domni gaat aanbiedenquote:
Jij hebt dat duidelijk niet gelezen hierquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er staat in de gang bij mijn ouders inderdaad een losse deur. Ik zie nu al helemaal voor me hoe mijn vader die ook nog aan Domni gaat aanbieden![]()
(ter informatie: Paoibhin is in een opruimbui)
Alles kut, voor de rest alles goed.quote:
Hmmmmmm, suboptimaal dus?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles kut, voor de rest alles goed.
Jawel, maar dat lost zich ook wel weer op.quote:
Voeren ze je wel een beetje goed daar?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel, maar dat lost zich ook wel weer op.
Nee hoor, het eten is goed te doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voeren ze je wel een beetje goed daar?
Of is het echt viesch?
Dat scheelt weer danquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee hoor, het eten is goed te doen.
genoeg en je kunt kiezen en het is op gezette tijdenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee hoor, het eten is goed te doen.
Idd, een beetje eten op gezette tijden is ook wel weer goed te doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
genoeg en je kunt kiezen en het is op gezette tijden
En je kunt altijd op de knop drukken voor special requestsquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, een beetje eten op gezette tijden is ook wel weer goed te doen.
Patatje met bestellen zal er helaas niet in zitten eendquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
En je kunt altijd op de knop drukken voor special requests
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Patatje met bestellen zal er helaas niet in zitten eend
Eigenlijk nooit geprobeerd of bv thuisbezorgd er ook langskomtquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Patatje met bestellen zal er helaas niet in zitten eend
Zou mooi zijn als ze torische zachte daglezen aangemeten krijgen zodat ze de dag erop zoveel mogelijk losers die in die straten rondrennen aan hun hoornen kunnen spiezen!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
Fijne vacacionesquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank![]()
Die knakker is te suffig dom om een Darwin award aan uit te reikenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze torische zachte daglezen aangemeten krijgen zodat ze de dag erop zoveel mogelijk losers die in die straten rondrennen aan hun hoornen kunnen spiezen!![]()
[ afbeelding ]
Hoi eend!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, een beetje eten op gezette tijden is ook wel weer goed te doen.
Ehm whut?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi eend!
Ben je nu aan je prostaat geholpen of zo? Jr doet zo geheimzinnig.. Missch heb je het al verteld, niet goed teruggelezen!@
Is geen schande hoor, iedereen in deze sc heeft een prostaat.
Sterkte! Prostaat of imaginair: het blijft kloten![]()
Beterschap in ieder geval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |