quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
En dan moet je alles stuk voor stuk aanklikken om te horen wat het is.![]()
Waarom nog steeds geen titels eronder zoals vroegah?
Dat doen ze bij YouTube expres. Elke klik levert ze weer geld op.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Eightyone op 12-07-2025 09:15:31 ]
dit zou de hoogste prio moeten krijgen ja, dit soort topics zijn een stuk minder leuk nuquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dit zou de hoogste prio moeten krijgen ja, dit soort topics zijn een stuk minder leuk nu
quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:13 schreef Danny het volgende:
[..]
In de nieuwe worden alle video's direct ge-embed. In de oude pas na een klik.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah oké. Is dat niet vrij simpel ook in de huidige layout in te bouwen?
Sucks.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Niet echt. De oude layout is vrij zwaar en traag. Zodanig dat pagina's met meer dan een paar filmpjes blijven hangen.
True zal dat voortaan ook even doen als ik het niet vergeet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:38 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Sucks.
Maar kleine moeite voor mensen om ook even de titel erbij te plakken.
Ik heb het nummer al tig keer gehoord maar zie nu pas voor de eerste keer de clip. Ben ik heel dom als ik de zwart-wit beelden in combinatie met de tekst niet snap?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:01 schreef Evangelion het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Op een terras ergens in Frankrijk in de zon
Aan die comment met 1200+ likes te zien onder die video ben je niet de enigequote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik heb het nummer al tig keer gehoord maar zie nu pas voor de eerste keer de clip. Ben ik heel dom als ik de zwart-wit beelden in combinatie met de tekst niet snap?![]()
Die zwart-wit beelden vind ik meer iets voor uit "tied veur 'n pafke"' of zo...
Daar staat het meest gruwelijke nummer ooit tegenover. Raad maar welke ik bedoel.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:24 schreef Bargehassus het volgende:
Guns 'n roses - Paradise city
Bekijk deze YouTube-video
De opbouw van dit nummer, de compleet losgaande gitaren aan het eind, heerlijk om je energie op kwijt te kunnen.
Ze missen een echte Herman.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik heb het nummer al tig keer gehoord maar zie nu pas voor de eerste keer de clip. Ben ik heel dom als ik de zwart-wit beelden in combinatie met de tekst niet snap?![]()
Die zwart-wit beelden vind ik meer iets voor uit "tied veur 'n pafke"' of zo...
Geen flauw idee...quote:Op zondag 13 juli 2025 07:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar staat het meest gruwelijke nummer ooit tegenover. Raad maar welke ik bedoel.
November Rain.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |