abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218180217
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hmmja...

Of, ik kan dat niet doen, aangezien de inhoud van een orde is die ik enkel als surrealistisch kan omschrijven.
Dat is precies wat ik bedoel. Jij focust je zozeer op de jodenhaat dat je de alledaagse realiteit uit het oog verloren bent.
Tip van mij voor jou: ga eens naar buiten. Kijken hoe de echte wereld in je buurt eruit ziet.
Hoeveel joden zijn er daar vergast? Hoeveel homo's liggen bloedend in de goten van de straten?
Hoeveel vrouwen zijn er verkracht? Hoeveel moslims en/of asielzoekers maken jouw buurtje onveilig?

Jij die mijn denkbeelden surrealistisch noemt bent heftig aan het projecteren.
Niet ik maar jij bent de grip op de realiteit helemaal kwijt.
Jouw wereld bestaat uit slechts twee groepen; De Goeien en De Slechten.

Sorry schat, maar zo zit de wereld dus niet in elkaar. De wereld waarin we nu leven is wel iets groter dan een simpel stripverhaaltje.
  donderdag 10 juli 2025 @ 22:29:49 #102
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218180222
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 22:28 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dat is precies wat ik bedoel. Jij focust je zozeer op de jodenhaat dat je de alledaagse realiteit uit het oog verloren bent.
Tip van mij voor jou: ga eens naar buiten. Kijken hoe de echte wereld in je buurt eruit ziet.
Hoeveel joden zijn er daar vergast? Hoeveel homo's liggen bloedend in de goten van de straten?
Hoeveel vrouwen zijn er verkracht? Hoeveel moslims en/of asielzoekers maken jouw buurtje onveilig?

Jij die mijn denkbeelden surrealistisch noemt bent heftig aan het projecteren.
Niet ik maar jij bent de grip op de realiteit helemaal kwijt.
Jouw wereld bestaat uit slechts twee groepen; De Goeien en De Slechten.

Sorry schat, maar zo zit de wereld dus niet in elkaar. De wereld waarin we nu leven is wel iets groter dan een simpel stripverhaaltje.
okidoki
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218180252
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
okidoki
Okidoki to you too.

Denk er maar eens over na. Of niet. Jouw keus.
pi_218180437
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 15:08 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ja ja. Zo erg strijden dat je niet wil dat genocidale acties benoemd worden.
Het is ook geen genocide. Zal het ook nooit worden. Israël reageert op de acties van Hamas op 7 oktober. Doen ze dat hard. Ja dat doen ze. Maar dat deden de Britten en Amerikanen ook in WW2 door hele Duitse steden plat te bombarderen met o.a. brandbommen . Je kunt het leuk vinden of niet maar het maken van veel slachtoffers maakt het nog geen genocide. Heeft Israel het doel om alle Palastijnen te doden? Ook dat hebben ze niet dus wederom geen genocide.
pi_218180475
Dit is niet veel meer dan een voortzetting van het Israël Hamas topic en dat is met een reden dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')