SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Ben je ambtenaar geworden?quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel laatste dag voor het weekend
Nee, m'n voorraad is op.quote:
Ohja die moeten ook mee.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je lekker paar weken weg met de kids?
Een interessante ervaring is dat altijdquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dadelijk weer naar de huisarts voor 2e poging oren uit laten spuiten. Hopelijk zijn ze straks wel leeg
20-25 jaar geleden voor het laatst gedaan, dus ik vermoed dat het wel een klus wordtquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:34 schreef STING het volgende:
[..]
Een interessante ervaring is dat altijd
Gewoon aankomen bij een adults-only hotel en de kinderen dan aan een boom binden. Of je moet opa en oma ook meenemen, kun je ze daar laten als je echt leuke dingen gaat doenquote:
Als dat geen emmer vol wordtquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
20-25 jaar geleden voor het laatst gedaan, dus ik vermoed dat het wel een klus wordt
Moet aantal dagen opmaken. Maar ook veel dagen met gedoetjes helaas, dus geen rustige vakantie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ineens oneindige vrije dagen?
Waarschijnlijk staan ze nu klaar met waterdichte pakken en een hogedrukspuit.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dadelijk weer naar de huisarts voor 2e poging oren uit laten spuiten. Hopelijk zijn ze straks wel leeg
Dat is me de afgelopen week al een paar keer overkomen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben verslagen door een mug
Bij het doden bleek ie me al te pakken gehad te hebben.
Dikke kans wel, @CherryLips zou dit geweldig vinden.quote:
Bloed aan de muur?quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is me de afgelopen week al een paar keer overkomen.
pfft, voor de vakantie zul je bedoelenquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel laatste dag voor het weekend
En handen.quote:
Werkt de hor niet meer?quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben verslagen door een mug
Bij het doden bleek ie me al te pakken gehad te hebben.
Ik heb gisteravond even de balkondeur open gehad, denk dat het daar is gebeurdquote:
Al die muggen ziften.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond even de balkondeur open gehad, denk dat het daar is gebeurd
Zit ook wel een hor, maar die is niet waterdicht.
Nu maar afwachten welke ziektes de mug bij zich had.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond even de balkondeur open gehad, denk dat het daar is gebeurd
Zit ook wel een hor, maar die is niet waterdicht.
Deze was wel zo vriendelijk om me vlak voor m'n wekker pas wakker te maken, om even later in daglicht voor een donkere achtergrond te vliegen terwijl ik niet eens de moeite had genomen om te jagen. Overlast bijna 0quote:
Ging die niet irritant boven je oor lopen zoemen en daarna snel verstoppen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze was wel zo vriendelijk om me vlak voor m'n wekker pas wakker te maken, om even later in daglicht voor een donkere achtergrond te vliegen terwijl ik niet eens de moeite had genomen om te jagen. Overlast bijna 0
Dat wel. Daarom nam ik de moeite ook niet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ging die niet irritant boven je oor lopen zoemen en daarna snel verstoppen?
Dat zoemen vind ik eigenlijk veel irritanter dan het prikkenquote:Op donderdag 10 juli 2025 09:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wel. Daarom nam ik de moeite ook niet.
Ik ook, daarom ben ik ook zo blij dat ie het net pas deedquote:Op donderdag 10 juli 2025 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zoemen vind ik eigenlijk veel irritanter dan het prikken
Asjemenou!quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Hoe is het mogelijke dat een zwarte Afrikaan gewoon kan praten?! En ook nog in het Engels! (Engels is de officiële taal van Liberia).
Idem hier. Zelfs door oordoppen heen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beide irri maar de jeuk na zo'n steek... Heb de vingers onder de bulten, erg vervelende plek ookquote:Op donderdag 10 juli 2025 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij loopt met een permanente knipoog rond?quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
Oh leuk, vandaag is het jubileum van het incident waarbij mijn rechteroog een stukje dicht ging en nooit meer helemaal open is gegaan.
Eenogig katquote:Op donderdag 10 juli 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
Oh leuk, vandaag is het jubileum van het incident waarbij mijn rechteroog een stukje dicht ging en nooit meer helemaal open is gegaan.
Ik sla het dekbed over mn hoofd en val in slaap. Hij doet zn werk maar tijdens het slapen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu kan dat nog, maar straks is het weer te warm om onder het dekbed te liggenquote:Op donderdag 10 juli 2025 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik sla het dekbed over mn hoofd en val in slaap. Hij doet zn werk maar tijdens het slapen.
Ik slaap al weken niet meer onder een dekbed.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu kan dat nog, maar straks is het weer te warm om onder het dekbed te liggen
Gelukkig is het niet zo erg, als je het niet weet zie je het nietquote:Op donderdag 10 juli 2025 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij loopt met een permanente knipoog rond?
quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet zo erg, als je het niet weet zie je het niet
Maar mijn rechteroog staat wel een klein stukje dicht tov m'n linkeroog.
Ik afgelopen dagen wel, maar toen was het ook maar 17/18 graden in de slaapkamerquote:Op donderdag 10 juli 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik slawp al weken niet meer onder een dekbed.
Hoor je ze wel als ze je roepen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wachtkamer nu, even wachten nog
Daar is het een wachtkamer voor.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wachtkamer nu, even wachten nog
quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoor je ze wel als ze je roepen?
Iddquote:Op donderdag 10 juli 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is het een wachtkamer voor.
Lol, random CoF ook.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:08 schreef Ama het volgende:
Ohja vanavond Pitfest. Ik ga dat sowieso teringherrie vinden.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:06 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Echt jammer dat ze hier niet mee opschieten.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:36 schreef rival het volgende:
Wie wilt er een poes/kat hebben?
Mijn buurman komt voorlopig niet terug. Wanneer hij terug is gaat dat beestje direct naar het asiel.
Wat?quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:36 schreef rival het volgende:
Mijn buurman komt voorlopig niet terug. Wanneer hij terug is gaat dat beestje direct naar het asiel. (mits ie nog leeft)
Ik heb hem gevonden op social media en net met em gesproken.....quote:
Als ik Hedwig niet had zou ik het best overwegen. Wat een klootzak.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:36 schreef rival het volgende:
Mijn buurman komt voorlopig niet terug. Wanneer hij terug is gaat dat beestje direct naar het asiel. (mits ie nog leeft)
Die is het hebben van katten niet eens waardquote:Op donderdag 10 juli 2025 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden op social media en net met em gesproken.....
"ah ja omdat het binnenkatten zijn had ik ze al als verloren beschouwd toen ze gevlucht waren"
Zo harteloos......
Maar er is dus zelfs nog een 2e kat ergens... die is niet gezien.
Ik heb Kuroi toen na zes weken ook terug gekregen nadat ze was weggelopen toen we waren verhuisd. Bang en uitgemergeld bij iemand in een tuin.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
"ah ja omdat het binnenkatten zijn had ik ze al als verloren beschouwd toen ze gevlucht waren"
Zo harteloos......
quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
Zo harteloos......
Sowieso als je zoiets doet en een beetje nadenkt moet dat ook gewoon goed gaan. Ik hoor vaak dat mensen de katten even tijdelijk in de oude slaapkamer doen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:45 schreef essnhills het volgende:
Dus dan heb je binnenkatten, en die vluchten door alle chaos van verhuizen naar buiten. En dan is je reactie "oh ja jammer dan, die beestjes redden zich buiten wel. Of niet. Boeiend"
Neem dan geen huisdieren
Die mensen zou ik nog niet met een knuffeldier toevertrouwen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:45 schreef essnhills het volgende:
Dus dan heb je binnenkatten, en die vluchten door alle chaos van verhuizen naar buiten. En dan is je reactie "oh ja jammer dan, die beestjes redden zich buiten wel. Of niet. Boeiend"
Neem dan geen huisdieren
Geen idee. Zal vanmiddag thuis de dierenambulance wel bellen om het op te halen anders....quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:41 schreef Ama het volgende:
Heeft hij ze gechipt? Ik vermoed zo van niet maar oke.
Sommige mensen hequote:Op donderdag 10 juli 2025 10:45 schreef essnhills het volgende:
Neem dan geen huisdieren
Als je zo omgaat met kinderen dan is de wereld te klein, maar met huisdieren mag het schijnbaar wel.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:45 schreef essnhills het volgende:
Neem dan geen huisdieren
Jaquote:Op donderdag 10 juli 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso als je zoiets doet en een beetje nadenkt moet dat ook gewoon goed gaan. Ik hoor vaak dat mensen de katten even tijdelijk in de Oude slaapkamer doen bijvoorbeeld.
Dierenambulance belt de eigenaar op als ze gechipt zijn om ze verplicht op te halen, komen weer kosten bij kijken. En daarom worden ze vaak niet opgehaald.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Geen idee. Zal vanmiddag thuis de dierenambulance wel bellen om het op te halen anders....
[..]
Sommige mensen he
Deze gaat ook zeker niet opgehaald worden. Dus dan naar het asiel.En dan maar hopen dat die een thuis voor hem vinden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dierenambulance belt de eigenaar op als ze gechipt zijn om ze verplicht op te halen, komen weer kosten bij kijken. En daarom worden ze vaak niet opgehaald.
Jep. Deed ik ook met Kuroi. Hoewel zij een paar weken na de verhuizing was ontsnapt maar ook meteen terug naar oude huis gefietst en daar alles gecheckt en bij iedere melding die ik kreeg van een "verloren" zwarte kat ging ik er heen op de fiets (had het natuurlijk in Facebook groepen ook staan en op de officiële site).quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Lijkt mij ook
En als ze dan ontsnappen dan ga je daarna toch zoeken, regelmatig even langs bij je oude huis en de buren etc op de hoogte stellen van "geef ff een seintje als je ze ziet"?
Zijn ze gevlucht of gewoon losgelaten?quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
Zo harteloos......
Ze worden sowieso naar het asiel gebracht als de dierenambulance ze ophaalt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Deze gaat ook zeker niet opgehaald worden. Dus dan naar het asiel.En dan maar hopen dat die een thuis voor hem vinden.
Ze zijn naar buiten gevlucht toen het broertje van de verdwenen buurman aan het schilderen was. 2 a 3 weken geleden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn ze gevlucht of gewoon losgelaten?
Wat.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ze zijn naar buiten gevlucht toen het broertje van de verdwenen buurman aan het schilderen was. 2 a 3 weken geleden.
Ik zeg en je broertje dan? "Ja die zag dat het eten binnen niet werd opgegeten dus die komt niet meer langs"
Daarom heb ik hier toen briefjes in de deuren gedaan toen de buurvrouw twee deuren verderop dacht dat Hedwig zielig was (ze miauwt gewoon veel en ze weegt nog geen 3 kg volgens mij). Had ik de dierenambulance ook ineens aan de telefoon maar gelukkig zat ze toen nog bij die buurvrouw binnen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij mijn ouders zat vroeger iemand die ving gewoon katten en belde de dierenambu. Onze kat heeft zo wel eens meerdere malen in asiel gezeten voor meerdere dagen. Na de 1e keer wordt de kat ook geregistreerd als zijnde: heeft baasje met gegevens. De tweede keer hadden ze niet in de database gekeken. Mijn ma pissig, want dat zijn dure rekeningen.
Uiteindelijk heeft de dierenambu de meldingen van die persoon genegeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |