SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Ben je ambtenaar geworden?quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel laatste dag voor het weekend
Nee, m'n voorraad is op.quote:
Ohja die moeten ook mee.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je lekker paar weken weg met de kids?
Een interessante ervaring is dat altijdquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dadelijk weer naar de huisarts voor 2e poging oren uit laten spuiten. Hopelijk zijn ze straks wel leeg
20-25 jaar geleden voor het laatst gedaan, dus ik vermoed dat het wel een klus wordtquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:34 schreef STING het volgende:
[..]
Een interessante ervaring is dat altijd
Gewoon aankomen bij een adults-only hotel en de kinderen dan aan een boom binden. Of je moet opa en oma ook meenemen, kun je ze daar laten als je echt leuke dingen gaat doenquote:
Als dat geen emmer vol wordtquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
20-25 jaar geleden voor het laatst gedaan, dus ik vermoed dat het wel een klus wordt
Moet aantal dagen opmaken. Maar ook veel dagen met gedoetjes helaas, dus geen rustige vakantie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ineens oneindige vrije dagen?
Waarschijnlijk staan ze nu klaar met waterdichte pakken en een hogedrukspuit.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dadelijk weer naar de huisarts voor 2e poging oren uit laten spuiten. Hopelijk zijn ze straks wel leeg
Dat is me de afgelopen week al een paar keer overkomen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben verslagen door een mug
Bij het doden bleek ie me al te pakken gehad te hebben.
Dikke kans wel, @CherryLips zou dit geweldig vinden.quote:
Bloed aan de muur?quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is me de afgelopen week al een paar keer overkomen.
pfft, voor de vakantie zul je bedoelenquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel laatste dag voor het weekend
En handen.quote:
Werkt de hor niet meer?quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben verslagen door een mug
Bij het doden bleek ie me al te pakken gehad te hebben.
Ik heb gisteravond even de balkondeur open gehad, denk dat het daar is gebeurdquote:
Al die muggen ziften.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond even de balkondeur open gehad, denk dat het daar is gebeurd
Zit ook wel een hor, maar die is niet waterdicht.
Nu maar afwachten welke ziektes de mug bij zich had.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond even de balkondeur open gehad, denk dat het daar is gebeurd
Zit ook wel een hor, maar die is niet waterdicht.
Deze was wel zo vriendelijk om me vlak voor m'n wekker pas wakker te maken, om even later in daglicht voor een donkere achtergrond te vliegen terwijl ik niet eens de moeite had genomen om te jagen. Overlast bijna 0quote:
Ging die niet irritant boven je oor lopen zoemen en daarna snel verstoppen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze was wel zo vriendelijk om me vlak voor m'n wekker pas wakker te maken, om even later in daglicht voor een donkere achtergrond te vliegen terwijl ik niet eens de moeite had genomen om te jagen. Overlast bijna 0
Dat wel. Daarom nam ik de moeite ook niet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ging die niet irritant boven je oor lopen zoemen en daarna snel verstoppen?
Dat zoemen vind ik eigenlijk veel irritanter dan het prikkenquote:Op donderdag 10 juli 2025 09:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wel. Daarom nam ik de moeite ook niet.
Ik ook, daarom ben ik ook zo blij dat ie het net pas deedquote:Op donderdag 10 juli 2025 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zoemen vind ik eigenlijk veel irritanter dan het prikken
Asjemenou!quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Hoe is het mogelijke dat een zwarte Afrikaan gewoon kan praten?! En ook nog in het Engels! (Engels is de officiële taal van Liberia).
Idem hier. Zelfs door oordoppen heen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beide irri maar de jeuk na zo'n steek... Heb de vingers onder de bulten, erg vervelende plek ookquote:Op donderdag 10 juli 2025 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij loopt met een permanente knipoog rond?quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
Oh leuk, vandaag is het jubileum van het incident waarbij mijn rechteroog een stukje dicht ging en nooit meer helemaal open is gegaan.
Eenogig katquote:Op donderdag 10 juli 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
Oh leuk, vandaag is het jubileum van het incident waarbij mijn rechteroog een stukje dicht ging en nooit meer helemaal open is gegaan.
Ik sla het dekbed over mn hoofd en val in slaap. Hij doet zn werk maar tijdens het slapen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |