SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..........
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Wat een gekke drolquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste. Die is dwars gaan liggen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Misschien iets eten.
Heb nog mango en ananas
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekker zeg hoop dat je direct gewend bent
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O 🤣🤣quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:25 schreef mario390 het volgende:
het betrift niet me hoor
dmo zei de wc in trein is defektWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dank je welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar afgelopen nacht werkte het maar matig werd om 5 uur alweer wakkerquote:
Het bed gaat steeds beter slapen, het matras moet zich nog zetten.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja hele dag is bedtijdquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lag jij niet al in bed te sukkelen?![]()
Nieuwe matras heb ik nog nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het bed gaat steeds beter slapen, het matras moet zich nog zetten."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Garantie tot aan de deur het bed vrees ikquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar afgelopen nacht werkte het maar matig werd om 5 uur alweer wakkerBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Matig tot op heden, misschien zo nog even wat anders doenquote:
Ik heb net nog een pompoenplantje verpot. Maar zodra ik weer ga zitten zak ik langzaam weg. 🫠quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Matig tot op heden, misschien zo nog even wat anders doen
Ik wil niet voor tien uur naar bed.
🐙![]()
Ik heb nog pannenkoekplantjes staan die in een potje willen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb net nog een pompoenplantje verpot. Maar zodra ik weer ga zitten zak ik langzaam weg. 🫠
Ik wil niet voor tien uur naar bed.
Maar ook een excelsheet die bewerkt moet worden
Ik heb nog een puntenteller die verbeterd moet worden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb nog pannenkoekplantjes staan die in een potje willen.
Maar ook een excelsheet die bewerkt moet worden
How can I make this topic about me?![]()
Something something sheets en spreaden. Te moe voor een grapje.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb nog pannenkoekplantjes staan die in een potje willen.
Maar ook een excelsheet die bewerkt moet worden🐙![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Something something sheets en spreaden. Te moe voor een grapje.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oeps ik ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slapen? Wat was dat ook alweerquote:
Ik heb met de hond iets van 2,5 uur buiten geweest.
Ik zou moeten afwassen ofzo. En iets anders voor mezelf doen. We zitten samen op de bankTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Volgens @KillemWieft alleen voor vrouwen en kinderenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oei, dan ben je wel erg moe!quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Something something sheets en spreaden. Te moe voor een grapje.
Ik bedenk er zelf wel wat bij
Daar is mijn muis volgens onderzoek het helemaal mee eens!quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens @:Killemwieft alleen voor vrouwen en kinderen
Zodra ik ook maar in slaap val begint zij over iets zeer onbenulligs te krijsen
Hij is vandaag een erg lieverdje ja. Met goede pootje uit bed gestapt denk ik.quote:Trotste mama van Ambar
Goed zo.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, dan ben je wel erg moe!
Ik bedenk er zelf wel wat bij🐙![]()
O echt. Zou die muis van jou toch in een hokje in de schuur zettenquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar is mijn muis volgens onderzoek het helemaal mee eens!
Zodra ik ook maar in slaap val begint zij over iets zeer onbenulligs te krijsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* DerRabbit mompelt iets over een kelder, geluid isolatie, ducktape en kettingenquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Zou die muis van jou toch in een hokje in de schuur zetten![]()
Tis wat om zo muis in bedwang te houdenquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit mompelt iets over een kelder, geluid isolatie, ducktape en kettingen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ik moet (totaal niet onder heftige dwang van muis) zeggen dat ik zeer veel van haar houquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis wat om zo muis in bedwang te houden![]()
Dat jou liefde voor haar diep zit had ik al wel begrepen anders had je haar al lang in de (muizen) val laten lopenquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik moet (totaal niet onder heftige dwang van muis) zeggen dat ik zeer veel van haar hou
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lukt niet hem aan te klikken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed met het pijltje er naar wijzen en dan op de muisknop drukken waar je wijsvinger op zit, althans als je rechtshandig bent!quote:![]()
![]()
Toch geluktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zit met mobiel. Ellende altijdquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed met het pijltje er naar wijzen en dan op de muisknop drukken waar je wijsvinger op zit, althans als je rechtshandig bent!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh nou, vele jaren geleden, toen Windows net een beetje in kwam, aan nieuwe eindgebruikers uitleggen hoe dat nou werkte, een muis. Dat dubbelklikken en zo. Het icoontje schoof het hele scherm over, maar starten, ho maar.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed met het pijltje er naar wijzen en dan op de muisknop drukken waar je wijsvinger op zit, althans als je rechtshandig bent!
Ik heb serieus meegemaakt dat iemand met de muis op het CRT scherm zat te tikken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh nou, vele jaren geleden, toen Windows net een beetje in kwam, aan nieuwe eindgebruikers uitleggen hoe dat nou werkte, een muis. Dat dubbelklikken en zo. Het icoontje schoof het hele scherm over, maar starten, ho maar.![]()
Muis als walkie talkie gebruiken...quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb serieus meegemaakt dat iemand met de muis op het CRT scherm zat te tikken.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Toen je het balletje nog moest schoonmakenTrotste mama van Ambar
En VAAK!!!quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen je het balletje nog moest schoonmaken
Althans die rollertjes, niet het balletje zelf.![]()
Het concept "op het netwerk inloggen" heeft bij sommigen ook wel wat tijd gekost.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb serieus meegemaakt dat iemand met de muis op het CRT scherm zat te tikken.
Dat je een gebruikersnaam en een wachtwoord moet invullen bleek toch wel lastig te begrijpen.
De inlognaam van de vorige sessie werd altijd alweer voor ingevuld... Handig, hoefde je alleen nog een wachtwoord op te geven, als je tenminste dezelfde gebruiker was.
Dát heeft ook wel de nodige incidenten opgeleverd. Mensen die op de pc van een andere gebruiker gingen werken. En dat je dan je eigen gebruikersnaam even wel opnieuw moet invullen.How can I make this topic about me?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 803 / +100 / +25 / 3338 / 3659
2. KillemWieft / 430 / +0 / +0 / 190 / 327
3. FreshFruit / 407 / +8 / +131 / 853 / 1095
4. gebrokenglas / 278 / +47 / +26 / 962 / 1154
5. loveislikeakiss / 223 / +0 / +0 / 1151 / 1291
6. DJMO / 209 / +54 / +21 / 355 / 461
7. MooieTop6 / 205 / +80 / +49 / 678 / 788
8. Fogel / 204 / +40 / +41 / 559 / 702
9. Helenattenek / 184 / +16 / +99 / 161 / 230
10. Lovely / 183 / +57 / +42 / 1044 / 1160
11. Dr.Mikey / 159 / +23 / +4 / 129 / 189
12. _UserName_ / 155 / +39 / +13 / 152 / 203
13. mario390 / 152 / +17 / +10 / 315 / 394
14. HappyCharly / 152 / +44 / +0 / 85 / 121
15. MizzezAmy / 143 / +13 / +27 / 619 / 728
16. Sally / 132 / +58 / +11 / 97 / 168
17. hemarookworst / 107 / +16 / +26 / 400 / 486
18. Soury / 100 / +2 / +0 / 27 / 45
19. maily / 99 / +21 / +12 / 504 / 565
20. KoningWouter / 93 / +4 / +1 / 446 / 489SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Rummikub!quote:
Deze man heeft echt een goede smaak!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
En dat bier.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Rummikub!
Deze man heeft echt een goede smaak!![]()
Een prima avondbesteding.
Tijd voor een Rummikub meet?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dat bier.![]()
Een prima avondbesteding.
Ik wou net zeggen - we hadden wel rummikub kunnen meenemen naar Tilburgquote:How can I make this topic about me?![]()
Ik speel het elke dag online met mn familie
RummyfightIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb zelfs een reissetje!quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen - we hadden wel rummikub kunnen meenemen naar Tilburg
Naja lijkt verdacht veel op een gewone set, maar er zit een etui bij om alles in mee te nemen
quote:![]()
Dan hebben we nog maar 1 speler nodig!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dat is handig.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een reissetje!
Naja lijkt verdacht veel op een gewone set, maar er zit een etui bij om alles in mee te nemenHow can I make this topic about me?![]()
Heb ik ook!quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een reissetje!
Naja lijkt verdacht veel op een gewone set, maar er zit een etui bij om alles in mee te nemenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: