Die staat aardig op punt dit seizoen.quote:
In dit veld 5e is toch wel knap.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon een erg goede tijdrijder?
Als er geen Van Baarle van dienst meezit om dat te verprutsen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Van Aert een keer in de vlucht mag.
Zeker waar hij is wel in vorm.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In dit veld 5e is toch wel knap.
Het contract zal nog niet getekend zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat aardig op punt dit seizoen.
Ik zie mogelijkheden voor Vocsnor om dit te doenquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als er geen Van Baarle van dienst meezit om dat te verprutsen.
Zoals verwacht, eerlijk gezegd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Jonas mag na Tour verlies alleen op de bank slapenquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:29 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dit is ontegenzeggelijk allemaal de schuld van dat mormel Trine.
Gaat ie ergens knecht spelen of zal ie naar FDJ/Decathlon gaan? Of is er nog een 'grotere' ploeg waar ie voor eigen kansen zou kunnen?quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het contract zal nog niet getekend zijn.
Volgens mij mag ie vooral niet meer de deur uit van zn trienquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jonas mag na Tour verlies alleen op de bank slapen
Is dat die Australiaan van Lanterne Rouge die klinkt als een diarree-aanval?quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben we al een reactie van Patrick Broe?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |