SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..........
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan weken erna nog komen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hmz ik heb nog geen mail van postnl gehad dus dan maar vertrouwen dat het gewoon druk is?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze held hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ook hoiquote:
Ik post net al even mee![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het is....
#friet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
FrietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Keuzesquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Echt zin in patat numaar ik heb nog sushi en lasagna
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Had nog niet gezien![]()
Vandaar alsnog hartje![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ga pasta met champignons/tomaatjes/kip makenquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Echt zin in patat numaar ik heb nog sushi en lasagna
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
FietsplanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Klinkt goed.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ga pasta met champignons/tomaatjes/kip maken
Ik ben lui en ga ingevroren soep opwarmen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: