quote:
quote:Van der Poel blijkt fan te zijn van Justin Bieber en mee te zingen en te dansen op zijn muziek. "Echt waar", vertelt zijn vriendin. "Dat staat de hele dag op en dan doet hij mee voor de spiegel. Zingen en de dansjes." Helaas deelt hij dat niet met zijn volgers. "Ik zal het eens stiekem filmen en doorsturen", verzekert Bertels.
quote:Rihanna is de grote hit in het peloton van de Tour de France. Voor de camera’s van In het wiel verklapte ploeggenoot Jasper Philipsen dat Mathieu van der Poel enthousiast meezingt op de melodie van het liedje. Want wie denkt dat het over de zangeres uit Barbados gaat, heeft het mis. Het is namelijk de titel van de zomerhit van Camille Dhont. Een sensatie in België en dus ook bij Nederlands bekendste wielrenner, die het dansje dat erbij hoort overigens niet kent.
quote:Tijdens een interview met Studio Brussel doet Van der Poel uit de doeken dat hij samen met zijn twee jaar oudere broer David housemuziek maakt. Tot zijn - al dan niet terechte - schaamte laat de radiozender een fragment horen van hun nummer genaamd 'Gas erop'.
Take your pick.quote:wij speelden luide muziek. Mark with a K. Redelijk hard. Moet kunnen. Ik heb het al eerder gezegd: voor een wegkoers zal je mij nooit zenuwachtig krijgen. Ik lieg daar niet over. Dat was niet anders bij mijn eerste Ronde van Vlaanderen. Ik had die nacht ook heel goed geslapen. Voor een WK veldrijden ben ik veel zenuwachtiger. Dan slaap ik soms wel slecht.”
Dan kijk je op de misse sitequote:Op woensdag 9 juli 2025 16:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie dat ze gestopt zijn met die live GPS timing op de site?
Nee ik bedoel de live GPS die de hele rit te volgen was met de tijdverschillen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:47 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dan kijk je op de misse site
https://www.tissottiming.com/2025/tdf/stage-5/live
Dit is wel erg voorzichtigquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Primoz begint altijd rustig!
Loopt je tv een aantal minuten achter?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
De wereldkampioen, olympisch kampioen en de Belgisch kampioen tijdrijder is van start gegaan
Stefan Kung vindt dit leuk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:52 schreef tizitl2 het volgende:
Zegt doe ploegleider waar hij heen moet ofzo? Want in die houding zie je toch gewoon niks?
Omdat ze buitenaards zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben die mensen allemaal een UFO op hun hoofd?
Nee. Deed er wat lang over om het bericht te typenquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Loopt je tv een aantal minuten achter?
Krijg bij die Visma helm toch nog steeds elke keer dat Darth Vader muziekje in mijn hoofdquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ze buitenaards zijn.
Dark Helmetquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:57 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Krijg bij die Visma helm toch nog steeds elke keer dat Darth Vader muziekje in mijn hoofd
Remco doet gouden zaken met de tegenwind denk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is verrassend slecht van Joewauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |