Krijg je ervan als de overheid al decennia lang een beleid voert van veel te weinig bouwenquote:Op donderdag 10 juli 2025 09:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hier een mooie indicatie hoe bizar hoog de particuliere huurprijzen in Eindhoven zijn..
https://www.pararius.nl/huurwoningen/eindhoven
Tja vvd he. Die rechtsen die al jaren aan de macht zijn die krijgen niet veel voor elkaar voor de bewoners.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Krijg je ervan als de overheid al decennia lang een beleid voert van veel te weinig bouwen
Ja.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die digitale nomaden die voornamelijk hun geld in het buitenland maken en de huizenprijzen in de plaatsen waar ze neerstrijken laten exploderen zijn die echt een waardevolle aanvulling voor die lokale maatschappij?
VVD is al 40-50 jaar alleen aan de macht? Neequote:Op donderdag 10 juli 2025 09:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tja vvd he. Die rechtsen die al jaren aan de macht zijn die krijgen niet veel voor elkaar voor de bewoners.
De expats zijn niet het probleem. Het probleem zijn de hondsbrutale barbaren die hier komen en miljarden kosten en die geen enkele intentie hebben om normaal mee te draaien in onze maatschappij. Nee, die zelfs menen dat wij ons maar aan moeten passen aan hun achterlijke opvattingen waarbij vrouwen derderangs zijn, homo’s vermoord moeten worden, enz.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:16 schreef Perrin het volgende:
Lekker afgeven op gelukzoekers hier en dan zelf een gelukzoeker elders willen worden.
Blijkbaar ken jij er daar veel van, ik moet ze nog tegenkomen. En ik werk in Rotterdam en woon vlakbij Den Haag centrum.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De expats zijn niet het probleem. Het probleem zijn de hondsbrutale barbaren die hier komen en miljarden kosten en die geen enkele intentie hebben om normaal mee te draaien in onze maatschappij. Nee, die zelfs menen dat wij ons maar aan moeten passen aan hun achterlijke opvattingen waarbij vrouwen derderangs zijn, homo’s vermoord moeten worden, enz.
Hoogopgeleide expats die door high tech industrie ingehuurd worden zijn toch een heel andere groep als de digitale nomaden groep.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja.
Eindhoven is van een dode stad naar een levendige gegaan. Met de hoogste economische groei.
De huizenprijzen in Eindhoven zijn helemaal niet zo extreem. Amsterdam en Utrecht is veel gekker en de economie in Eindhoven (wat nu eenmaal een aanjager is van huizenprijzen) draait als een malle.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
In de tijd van de enorme groei van Philips werd er door Philips en de gemeente nog een beleid gevoerd om heel erg veel te bouwen.
Heb je het nu over de Indiërs in Eindhoven die uitgehuwelijkt worden de normaalste zaak van de wereld vinden..quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De expats zijn niet het probleem. Het probleem zijn de hondsbrutale barbaren die hier komen en miljarden kosten en die geen enkele intentie hebben om normaal mee te draaien in onze maatschappij. Nee, die zelfs menen dat wij ons maar aan moeten passen aan hun achterlijke opvattingen waarbij vrouwen derderangs zijn, homo’s vermoord moeten worden, enz.
Lekker blijven ontkennen. Dat lost het probleem vast op.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Blijkbaar ken jij daar veel van, ik moet ze nog tegenkomen. En ik werk in Rotterdam en woon vlakbij Den Haag centrum.
Laten we vooral eens ophouden mensen tegen elkaar op te zetten en beginnen met veel meer te bouwen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:39 schreef VEM2012 het volgende:
Maar laten we vooral doen alsof expats de boel verzieken en vluchtelingen in no time brave burgers worden die goed integreren en volop meedraaien in de maatschappij. De data zegt iets heel anders, maar ja…
Die laatste groep is nog altijd een groep die geen roofbouw pleegt op de maatschappij.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoogopgeleide expats die door high tech industrie ingehuurd worden zijn toch een heel andere groep als de digitale nomaden groep.
VVD heeft ook veel te weinig gebouwd , de heel politiek zit al jaren op een dwaalspoor woningbouw blokkeren en ouderenzorg blokkeren en maar elkaar vliegen afvangenquote:Op donderdag 10 juli 2025 09:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tja vvd he. Die rechtsen die al jaren aan de macht zijn die krijgen niet veel voor elkaar voor de bewoners.
Gearrangeerde huwelijken kennen gradaties. Zo lang alle partijen er akkoord mee zijn, prima.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je het nu over de Indiërs in Eindhoven die uitgehuwelijkt worden de normaalste zaak van de wereld vinden..
Alle expats in eindhoven die geen enkel woord Nederlands kunnen spreken is dat meedraaien in onze Nederlandse maatschappij..
Je vroeg het niet aan mij, maar ik wou hier toch even op ingaan, want ik ken dat wel.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:51 schreef Perrin het volgende:
Maar waarom post je dan nog zoveel op een Nederlands forum?
Geen roofbouw, vanuit jou vastgoed achtergrond gezien misschien wel. Huurprijzen die in de regio geëxplodeerd zijn waardoor de modaal verdiende jonge Nederlanders nadenken om de migreren..quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die laatste groep is nog altijd een groep die geen roofbouw pleegt op de maatschappij.
Criminaliteit is een groot probleem.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Laten we vooral eens ophouden mensen tegen elkaar op te zetten en beginnen met veel meer te bouwen.
Omdat er politici zijn die al decennialang polariseren en mensen angst voor die bruinen aanpraten.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lekker blijven ontkennen. Dat lost het probleem vast op.
Ondertussen dreigt al bijna de helft van de Nederlanders te stemmen op partijen met extreme standpunten. Een veeg teken…
Ik denk dat de gemiddelde spanjaard inmiddels al meer klaar is met noord europeanen die alle woningen wegkapen en zorgen voor extreem hoge huizen prijzen dan noord afrikanen die af en toe over het hek klimmen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:39 schreef SuperNeger het volgende:
Ik moet zeggen ik zit er ook al steeds vaker aan te denken. Probleem is dat het ongetwijfeld overal net zo kut is. Spanje lijkt me wel chill, maar super warm. En ik spreek geen spaans.
Criminaliteit is nog nooit zo laag geweest, grapjas.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Criminaliteit is een groot probleem.
Welke criminaliteit door wie, en hoe groot?quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Criminaliteit is een groot probleem.
Begrijpelijk maar dat is toch wel wat anders dan wanneer je emigreert?quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:52 schreef br0kjesp0es het volgende:
[..]
Je vroeg het niet aan mij, maar ik wou hier toch even op ingaan, want ik ken dat wel.
Ik heb een kleine 3 jaar een vriendin in Aurora (voorstad van Chicago) gehad en als ik in de VS was en zij naar haar werk was en het was geen lekker buitenfietsweer (het eerste dat ik daar deed was natuurlijk in een thrift store een tweedehands fiets kopen), zat ik continu op Fok! en Partyflock, want ik miste het best wel om ff lekker een paar uurtjes Nederlands te lullen.
Ja maar, ja maar De RIJKEN Perrin, de RIJKEN. Polariseren en mensen tegen elkaar opzetten is geen monopoly van populistisch rechts, dat doen veel te veel partijen. Gristenen over Flikkers die willen trouwen, Abortus en Euthanasie bijvoorbeeld. Villasubsidie van Links (De. RIJKEN) etc etcquote:Op donderdag 10 juli 2025 09:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat er politici zijn die al decennialang polariseren en mensen angst voor die bruinen aanpraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |