En dan alsnog maar 7 seconden verschilquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:53 schreef The_Undertone het volgende:
Die ploegentijdrit in 1978 was blijkbaar 153 km lang![]()
[ x ]
[ afbeelding ]
Geniale uitslag ook , toen was koers toch iets anders.
Giovanni Bragolin, Anton Pieck, Bob Ross, Remco.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Michelangelo, Van Gogh, Picasso, Rembrandt, @:johannes_vermeer, Monet, Remco.
Vandaag zien we de grootste tijdrijder aller tijden aan het werk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Gouden helm, gouden fiets en een regenboog. Vandaag krijgen we absurde aura te zien. @:DeeBee
Ik wist niet dat Cancellara er was.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:08 schreef mitt het volgende:
[..]
Vandaag zien we de grootste tijdrijder aller tijden aan het werk.
Die kan zelfs met z'n brommer niet tippen aan oppergod Remco.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Cancellara er was.
Cancellara was zo goed dat we sindsdien beschuldigingen hebben van motortjes in fietsen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:11 schreef mitt het volgende:
[..]
Die kan zelfs met z'n brommer niet tippen aan oppergod Remco.
Prachtig mysterie is dat.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Cancellara was zo goed dat we sindsdien beschuldigingen hebben van motortjes in fietsen.
De zoon van Bodrogi is alweer geruisloos uit het wielerpeloton verdwenen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:42 schreef Slobeend het volgende:
Ik mis tijdrijders als Uwe Peschel en Laszlo Bodrogi.
Haha, jij woont in Blaricum/Hilversum of omstreken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:44 schreef Koffieplanter het volgende:
De stroom is hier uitgevallen. Is dit een omen?
UUUUUUUUU.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Haha, jij woont in Blaricum/Hilversum of omstreken.
Daar valt die 'Belg' toch mooi even door de mand.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Haha, jij woont in Blaricum/Hilversum of omstreken.
Aannemelijk, want het zijn issues met m’n zonnepanelen. Leuk man.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik werk in Utrecht en heb nergens last van.
Jij bent raar.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daar valt die 'Belg' toch mooi even door de mand.
Die zijn niet verdwenen maar worden uitgeroeid:quote:Op woensdag 9 juli 2025 03:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, dit is echt gemaakt voor de pure tijdrijders, voor zover ze tegenwoordig nog bestaan.
Uwe Peschel en Michael Rich die in de GP Eddy Merckx de strijd aangingen met Cancellara en Bodrogiquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:42 schreef Slobeend het volgende:
Ik mis tijdrijders als Uwe Peschel en Laszlo Bodrogi.
Jij hebt vanmorgen ook een podcast geluisterd!quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uwe Peschel en Michael Rich die in de GP Eddy Merckx de strijd aangingen met Cancellara en Bodrogi
(En ooit verslagen werden door Thomas Dekker en Koen de Kort)
Ja, maar niet eentje waar dit voorbij kwamquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij hebt vanmorgen ook een podcast geluisterd!
Joop reed toen niet bij Ploeg Post, maar voor een ijsmerk (de nummer 3-ploeg van de ploegentijdrit)quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:53 schreef The_Undertone het volgende:
Die ploegentijdrit in 1978 was blijkbaar 153 km lang![]()
[ x ]
[ afbeelding ]
Geniale uitslag ook , toen was koers toch iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |