abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2025 @ 18:19:27 #76
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_218169895
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 06:45 schreef byah het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk krijgen we eerst een zeeblokkade. Hoewel met de droneontwikkelingen een aanval met zeg 10.000 drones per dag ook wel mogelijk kan zijn.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_218170152
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:18 schreef skysherrif het volgende:
Het gaat nog steeds te weinig over de Human Safari in kherson in westerse media.

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

Vandaag een dreumes van 1 jaar oud.

De slachting daar gaat onverminderd door.
En in de Donbas:

pi_218170343
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:16 schreef oheng het volgende:

[..]
Wat is er nu weer in Rylsk? Ik weet alleen dat er "een strand in Koersk is aangevallen in de nacht".

Edit: en de rus beweert dat het "onderzoekscentrum voir infectueuze ziektes" is aangevallen.

De russen kennende zal het wel een soort unit 731 zijn.
quote:
Rylsk. Night attack by a Ukrainian UAV on the CRB building. Formally - a civilian object. In fact - a medical company of the 30th motorized rifle regiment was stationed there. Yes, it was hit. According to the military. But the building is a hospital. I repeat for those who are still surprised why every week in the border area they hit civilian targets: because we ourselves put them at risk.

This is already the third hit on the medical company of the 30th motorized rifle regiment in two weeks. Something is wrong here.
https://t.me/severnnyi/4529
pi_218170393
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:18 schreef skysherrif het volgende:
Het gaat nog steeds te weinig over de Human Safari in kherson in westerse media.

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

Vandaag een dreumes van 1 jaar oud.

De slachting daar gaat onverminderd door.
Nu is Donald echt boos tot zijn volgende donut over 15 minuten
pi_218170545
twitter
  woensdag 9 juli 2025 @ 19:25:17 #81
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218170567
Solovyov gaat de evil west en de hele wereld dood maken in zijn eentje
Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218170645
https://zmina.info/news/z(...)j-valerij-zelenskyj/

quote:
The man was captured by the Russians in the first year of the full-scale war. His unit was delivering aid to the defenders of Mariupol, and during one of the missions, he and seven other comrades were trapped.

Valeriy spent 39 months in captivity, during which he was severely tortured, in particular for having the same last name as the president of Ukraine. Almost the entire time the man spent in captivity, his family received news from him only twice. The first came after one of the exchanges, when the exchanged fighter wrote: “Your father is in captivity, he was with me, and he asked me to tell him that everything is fine with him.”

From the words of other prisoners, they also learned that Zelensky remembered the birthdays of family members every day, so his cellmates learned them, and the man's main dream was to see his wife's eyes.

Zelensky was returned to Ukraine on May 25, 2025. The daughter says that her father was very exhausted after the torture.

The family managed to see him only once, when he was released from quarantine, after which he was transferred to intensive care. Zelensky did not eat after the exchange, so doctors suspected he had pancreatic disease. As a result, it turned out that tissue necrosis had spread throughout his body.

“He was simply holding on to his strength of spirit. (Now. – Ed.) he is torn by two feelings. The first is the inexhaustible pain that your beloved person is no longer there. He was simply tortured. And there is joy that he no longer feels that torture,” says the daughter.

Before his death, the man was able to see his grandson, the appearance of whom he had dreamed. Valery Zelensky was 57 years old.

Let us remind you that this is not the first story when fighters who were returned from Russian captivity die due to health problems. In early 2023, Oleg Mudrak , a combatant of the Azov battalion, who was released from Russian captivity, died of cardiac arrest . After captivity, he was very exhausted due to inhuman treatment.

woensdag 9 juli 2025 @ 19:41:48 #83
56749 BlaZ
pi_218170725
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:45 schreef skysherrif het volgende:

[..]
En in de Donbas:

[ afbeelding ]
Dat is wel even wat anders, Rodinske ligt 3km van het front, wat doen die mensen in godsnaam daar.

Pravdinske ligt zo'n 20km van het front, dat is gewoon het bewust aanvallen van burgers met drones.
pi_218170771
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:41 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat is wel even wat anders, Rodinske ligt 3km van het front, wat doen die mensen in godsnaam daar.

Pravdinske ligt zo'n 20km van het front, dat is gewoon het bewust aanvallen van burgers met drones.
Veel oude mensen, waar het hier ook op lijkt, blijven zo lang mogelijk in hun huis.

Slim is het niet, maar er zijn in Oekraine zelf amper nog kansen om een woning te krijgen als je vlucht. Er is geen geld meer voor.

Maar de situatie in Pokrovsk is anders dan in Kherson ja. In pokrovsk schieten beide landen op alles wat beweegt en gaat niemand checken wat in een auto zit, immers gebruiken beide kanten ook civiele autos nabij het front.
In kherson heel anders.
  woensdag 9 juli 2025 @ 19:54:20 #85
56749 BlaZ
pi_218170858
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Veel oude mensen, waar het hier ook op lijkt, blijven zo lang mogelijk in hun huis.

Slim is het niet, maar er zijn in Oekraine zelf amper nog kansen om een woning te krijgen als je vlucht. Er is geen geld meer voor.

Maar de situatie in Pokrovsk is anders dan in Kherson ja. In pokrovsk schieten beide landen op alles wat beweegt en gaat niemand checken wat in een auto zit, immers gebruiken beide kanten ook civiele autos nabij het front.
In kherson heel anders.
Nee, en in Kherson is dit ook echt ver van het front. Het heeft geen enkel nut om een dergelijk doel aan te vallen, het is simpelweg een misdaad tegen de menselijkheid.

Het is wel triest om te zien dat we massaal de welvarende midden en bovenklasse van Oekraïne op vangen terwijl de armere plattelandsbevolking in de steek wordt gelaten.
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:46:14 #87
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218171444
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:54 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Nee, en in Kherson is dit ook echt ver van het front. Het heeft geen enkel nut om een dergelijk doel aan te vallen, het is simpelweg een misdaad tegen de menselijkheid.

Het is wel triest om te zien dat we massaal de welvarende midden en bovenklasse van Oekraïne op vangen terwijl de armere plattelandsbevolking in de steek wordt gelaten.
Bij mij in de buurt hebben we ook zo'n opvang. Ik kan je melden dat bij zo'n eerste aanblik het nou niet bepaald midden en bovenklasse aandoet. Integendeel.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_218171485
quote:
7s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Bij mij in de buurt hebben we ook zo'n opvang. Ik kan je melden dat bij zo'n eerste aanblik het nou niet bepaald midden en bovenklasse aandoet. Integendeel.
Het verschilt per buurt natuurlijk.
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:52:11 #89
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218171524
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:25 schreef michaelmoore het volgende:
Toch een beetje de Tim de Wit van de Russische televisie.
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:53:29 #90
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218171544
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het verschilt per buurt natuurlijk.
Ongetwijfeld. Maar naar mijn idee zit er meer beschaafdheid dan begaafdheid in het Oekraïense denken. Bij de Russen is het precies andersom.
Hoe meer ik -denk- te begrijpen over de oorlog, hoe dommer ik de Oekraiense manier van denken vindt om in zo'n hachelijke situatie terecht te komen.
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:56:39 #91
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218171596
quote:
7s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ongetwijfeld. Maar naar mijn idee zit er meer beschaafdheid dan begaafdheid in het Oekraïense denken. Bij de Russen is het precies andersom.
Hoe meer ik -denk- te begrijpen over de oorlog, hoe dommer ik de Oekraiense manier van denken vindt om in zo'n hachelijke situatie terecht te komen.
Oekraïne had een veel te kort rokje aan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:58:41 #92
323876 michaelmoore
pi_218171628
quote:
7s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Oekraine heeft geen keus en Estland ook niet , Belarussia ook niet
misschien Estland en Letland nog wel minder
democratie is in Ruzzia een scheldwoord , in Turkije nu ook

Nederland heeft ook geen recht op België , al maken ze in Brugge nog zulke lekkere chocolade
Ruzzia laat zich leiden door de onmetelijke afmetingen van het land en de historie , maar in bevolkingsaantal en GDP is het gewoon een heel klein landje geworden

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 09-07-2025 21:05:52 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218171632
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:56 schreef Perrin het volgende:

[..]
Oekraïne had een veel te kort rokje aan.
Zo te lezen gewoon helemaal geen rokje :?
  woensdag 9 juli 2025 @ 21:01:27 #94
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218171653
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:59 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Zo te lezen gewoon helemaal geen rokje :?
Ik vind dit volstrekt respectloos. Er zijn vele miljoenen Oekraïners gevlucht, soldaten worden van straat geplukt om te sterven voor "onze" waarden. Een grote ellende.
  woensdag 9 juli 2025 @ 21:02:10 #95
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218171660
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Oekraine heeft geen keus en Estland ook niet , Belarussia ook niet
misschien Estland en Letland nog wel minder
democratie is in Ruzzia een scheldwoord , in Turkije nu ook

Nederland heeft ook geen recht op België , al maken ze in Brugge nog zulke lekkere chocolade
Hier in Europa is democratie ook niet zo populair meer hoor ;)
Maak je geen illusies mijn beste.
pi_218171708
Nog wat nieuws van afgelopen uren.

RIA: Putin orders creation of "Digital profile of foreign citizen"
Da's handig in combinatie met de wet op ronseling van buitenlanders, 2 dagen geleden.

RIA: Court arrests former Minister of Entrepreneurship of Voronezh Region

RIA: Directeur Gorky theater gearresteerd.

Naja, etc, etc
  woensdag 9 juli 2025 @ 21:08:33 #97
323876 michaelmoore
pi_218171741
quote:
7s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hier in Europa is democratie ook niet zo populair meer hoor ;)
Maak je geen illusies mijn beste.
nou we sluiten WIlders nog niet op , al zouden we dat wel moeten doen en Sjerrie ook
pi_218171816
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:25 schreef michaelmoore het volgende:
Jezus, wat is dat toch een enorme klootzak van een vent. Die hoort in een gesticht, die vent is knettergek. :')
  woensdag 9 juli 2025 @ 21:19:50 #99
323876 michaelmoore
pi_218171851
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:16 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Jezus, wat is dat toch een enorme klootzak van een vent. Die hoort in een gesticht, die vent is knettergek. :')
hij verdient er geld om de kont van de baasjes te likken
maar het is inderdaad een super NSB er een verrader eerste klas

Hij was een hele grote vriend van Wagner , had er ook niet mee gezeten als die Poetin eruit had geschopt
Solovjov was ook zichtbaar geschokt toen Poetin hem met een raket uit de lucht schoten had

[ Bericht 8% gewijzigd door michaelmoore op 09-07-2025 21:42:00 ]
  woensdag 9 juli 2025 @ 21:56:32 #100
323876 michaelmoore
pi_218172273
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')