Dat verwarren noemen we 'moving the goalpost'.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:53 schreef Korenfok het volgende:
Nu verwar je dus poppetjes met gidsland.
Voorloper in waterstof, vergroening, AI gedreven machines, hebben straks volledig militaire systemen op AI-basis bijvoorbeeld. Infrastructuur zoals de nieuwe zijderoute, marktleider EV, 5G-netwerk, grootste en snelste uitrol wereldwijd.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:53 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Nu verwar je dus poppetjes met gidsland. Dat zij veel inwoners hebben ontkent toch niemand, maar wat maakt ze een gids land?
Aan de emblemen te zien zijn dit IIRC Oekrainsche beelden?quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:38 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Twee T-55 tanks die ergens met pech langs de weg staan worden vernietigd net als de ARV (Armoured recovery vehicle) die ze kwam ophalen.
Ik heb een deja vu.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mss je eens focussen op de realiteit ipv hun propaganda.
Oekraine heeft haar GMLRS weer gekregen hoorquote:A whole scatter of destroyed expensive Russian equipment and enemy personnel on the Zaporizhzhia front line. Among them are the "Acacia" self-propelled artillery, "Pion" self-propelled artillery, "Hurricane" multiple rocket launcher, and "Zhitel" electronic warfare system.
The work of Ukrainian Special Operations Forces defenders.
Daar zitten een paar hele rake inslagen tussen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:47 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
[..]
Oekraine heeft haar GMLRS weer gekregen hoor
Die zhitel is wel vaag. Lijkt dat ie spot on raak is, maar even later zie je dat ie nog helemaal heel is op een klein brandje na (die vervolgens dat hele ding uit laat fikken). Maar met mijn beperkte kennis van dat spul, had ik verwacht dat dat hele ding was ge-explodeerd door dat 2de schot.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:47 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
[..]
Oekraine heeft haar GMLRS weer gekregen hoor
Heb het gevoel dat die frames door elkaar gehaald zijn ,eerste mist, maar zet hem wel in de fik, 2e is heel in de buurt en vernietigd hem oid.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die zhitel is wel vaag. Lijkt dat ie spot on raak is, maar even later zie je dat ie nog helemaal heel is op een klein brandje na (die vervolgens dat hele ding uit laat fikken). Maar met mijn beperkte kennis van dat spul, had ik verwacht dat dat hele ding was ge-explodeerd door dat 2de schot.
Waarom zou een Zhitel moeten exploderen? Dat is EW, en dus een hoop electronica, en hooguit een generator en brandstof tank?quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die zhitel is wel vaag. Lijkt dat ie spot on raak is, maar even later zie je dat ie nog helemaal heel is op een klein brandje na (die vervolgens dat hele ding uit laat fikken). Maar met mijn beperkte kennis van dat spul, had ik verwacht dat dat hele ding was ge-explodeerd door dat 2de schot.
Denk dat hij bedoelde waarom een voltreffer van zon munitie dat ding niet totaal sloopt, maar vgm was het geen voltreffer maar net er naastquote:Op donderdag 10 juli 2025 17:20 schreef oheng het volgende:
[..]
Waarom zou een Zhitel moeten exploderen? Dat is EW, en dus een hoop electronica, en hooguit een generator en brandstof tank?
Geen explosieven ook.
Je begrijpt niet dat ik met 'vergroening' doelde op productie van hernieuwbare energie, zoals het marktleider zijn in de productie van PV panelen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hier een utube video over die "vergroening".
Bekijk deze YouTube-video
Let's go! Vol erop klappen!quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:14 schreef ExTec het volgende:
Verstandhouding lijkt wat te verzuren.
[ x ]
Volgende week sturen ze weer een of ander cadeau en dan is Poetin weer een “great leader”.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:14 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
Wauw, opa krijgt tandjes.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:14 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
Dit is vgm geen recente uitspraak (als in niet van de afgelopen uren)quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:14 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
Het zou zomaar kunnen, ja.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Volgende week sturen ze weer een of ander cadeau en dan is Poetin weer een “great leader”.
quote:Sumy region, Kondratovka-Alekseyevka area. The situation remains very tense. The hohols are trying to enter the center of the village and have already practically cut off our marines from supplies. They also continue to advance north of Andreyevka and towards Alekseyevka. From our side, reinforcements have finally begun to be transferred to the area. But again, as I wrote earlier - judging by the broadcast, there are a lot of mercenaries here from the hohols. As the fighters from this area write - it's fucking hot here.
https://t.me/severnnyi/4537quote:Kondratovka.
Yesterday was difficult. Today — it's fucked. And that's putting it mildly.
The situation over the past 24 hours has gone from "the command sees everything" to "if we don't hustle by tomorrow, there’ll be no one left to save."
Fighting is already in the very center of the village. The infantry of the 30th Motorized Rifle Regiment is barely hanging on. They have no personnel, no ammo, no rotation. Nothing.
To break the blockade of the area, we’re committing reserves from the 9th Motorized Rifle Regiment and pulling the recon company of the 30th from Alekseevka, where they were helping the 155th secure a position. We were counting on the marines in that area, but the 177th Regiment still hasn't been reconstituted, and they have no other reserves for now.
The problem needs to be solved. We have to pull our people out.
Perpetua ziet iedere dag al ver boven de 100 dode russen. En dat zijn alleen degenen die gefilmd zijn, en waarvan de video geupload is. En we zien zelf natuurlijk ook wel hoe met name russen iedere dag op de meest afgrijselijke manieren aan hun einde komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |