abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2025 @ 22:33:03 #251
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218172531
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ah meteen weer de vlucht, je bent weer volledig uitgeluld dus moet het maar weer over wat anders gaan.
Niet echt.

Jij stelt dat ik christenen zou behoeden voor kritiek. Ik zeg: zoek dat rustig even uit, vooral in POL en F&L, wat mijn kritiek op die religie is. Croft even op 'Reagan', 'Trump', 'Evangelicals', 'calvinisme', 'RKK' en 'SGP'. Die zoekfunctie is er.

Dat gaat er niet in, want je moet nu eenmaal denken dat ik als vieze nazi en extreem-rechtse PVV'er alleen kritiek heb op Islam, zo werkt dat in die pro-Pallie bubbel. Alles is zwart-wit.

En dan zou ik uitgeluld zijn... ergens best wel lef, zo'n aantijging, zeker wanneer na je croft-excursie blijkt dat ik kilometers kritiek heb geuit op het christendom.

Jij gaat me niet 'uitlullen', Lord. Nu niet, nooit niet.

Verder ben ik nog steeds erg benieuwd wat voor Free Palestina dat nu precies wordt, zoals jij dat ziet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 9 juli 2025 @ 22:33:20 #252
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_218172534
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Hoe bedoel je, jij stelde een simpele vraag hoe zie je het voor je. Ik gaf je een simpel antwoord. Waarom dan nu liegen dat ik je vraag niet beantwoorde. Misschien moet je in plaats van extreem wollige teksten en simpele vragen wat meer inbrengen.
Ik beschouw zeker andere mogelijkheden als oplossing, je kan inderdaad ook etnisch zuiveren zoals nu het voornemen is. Ik geloof daar alleen niet in. Niet dat Palestijnen Israel gaan zuiveren en niet in Israelische zuivering van Gaza, zelfs als die zuiveringen technisch mogelijk zijn vind ik ze ethisch totaal onverantwoord. Daarom neem ik zuivering niet mee in de overwegingen, sorry daarvoor maar dat maakt niet dat ik geen andere mogelijkheden zou zien. Jij blijft maar zeggen dat de sleutel bij Hamas ligt maar hoe kan dat dan, je zegt zelf al dat ze uitgeroeid moeten worden, hoe kunnen ze dan tegelijkertijd een sleutelrol spelen in de toekomst.
[..]
Dit is natuurlijk weer totale quatsch van jou kant. Gazanen krijgen die non-keuze niet eens er wordt ze op dit moment niks gevraagd. Er is amper aantoonbare dreiging voor Israel er is gigantisch veel vermeende dreiging zoals Iran of Palestijnen of niet zionistische joden. Het Israelische beleid was al onacceptabel, zie de gevolgen zoals 7 oktober dat zal als het gaat zoals je zeg namelijk nog onaangenamer niet anders worden.
[..]
Wat een onzin weer Hamas is ook fout. Ik heb nooit wat anders betoogd, ze zijn beide fout ze gebruiken beide geweld om politieke doelen te realiseren. Ze willen beide elkaar uitmoorden.
[..]
Zoals het er nu naar uitziet gaan wij het einde van dit conflict niet meer meemaken. Jij denkt misschien dat het over is als Israel vrede verklaart, dat is stilte tot de volgende storm. Ja Israel heeft laten zien veel sterker te zijn. Op die manier winnen ze, tegelijkertijd is niks van de oorzaken van het conflict geslecht dus op die manier komen ze niets verder. Dat is de tragiek van oorlogscrimineel Netanyahu hij kan door militaire macht problemen tijdelijk platslaan maar hij lost niks duurzaam op dus het blijft een voortdurende herhaling van zetten.
Het was een simpele vraag met "Hoe Israël het anders voor Gaza zou moeten doen?".
Een vraag die je idd simpel en vooral simplistisch voorwaardelijk beantwoordde : "Ze Israël ? moeten dan zo'n aanbod doen zodat de andere partij hamas? het ook accepteert, zo werkt dat in een onderhandeling." 8)7 .

Kortom, Israël zou onderhandelingen moeten voeren die inhoudelijk voor hamas acceptabel zijn zonder dat hamas Israël iets wezenlijks biedt bv door af te zien van terreur. Het is dan als hamas een menu bestellen en alleen willen afrekenen met wat haar beviel.

De rest van je quatsch tot onzin classificaties, laat ik genoegzaam langs mij afglijden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_218172575
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet echt.

Jij stelt dat ik christenen zou behoeden voor kritiek. Ik zeg: zoek dat rustig even uit, vooral in POL en F&L, wat mijn kritiek op die religie is. Croft even op 'Reagan', 'Trump', 'Evangelicals', 'calvinisme', 'RKK' en 'SGP'. Die zoekfunctie is er.

Dat gaat er niet in, want je moet nu eenmaal denken dat ik als vieze nazi en extreem-rechtse PVV'er alleen kritiek heb op Islam, zo werkt dat in die pro-Pallie bubbel. Alles is zwart-wit.

En dan zou ik uitgeluld zijn... ergens best wel lef, zo'n aantijging, zeker wanneer na je croft-excursie blijkt dat ik kilometers kritiek heb geuit op het christendom.

Verder ben ik nog steeds erg benieuwd wat voor Free Palestina dat nu precies wordt, zoals jij dat ziet.
Je behoed christenen ook voor kritiek. Altijd als mensen er kritiek op christenen hebben spring jij snel in de bres dat moslims veel erger zouden zijn.

Dit topic gaat over Israel - Hamas. Ik weet dat jij daar geen interesse in hebt. Dat voor jou elk topic over deze zelfde bingokaart aan onzin moet gaan. Kan je allemaal kritiek leveren op bubbels terwijl je zelf te kennen geeft Joop te lezen om inzicht te krijgen in links denken. Je geeft zelf aan letterlijk je houding tegen moslims te baseren op jouw interpretatie van de Koran! :') Ik geloof dus niet in die heilige boekjes zoals ik al heel vaak zeg. Geweld is ook vrijwel nooit door die heilige boekjes maar door interpretaties van types als jij.

Als er een Palestina komt zullen ze tot de tanden bewapend moeten worden, Israel wil ze namelijk uitroeien en Israel heeft een gigantisch sterk leger. Ze hebben het recht om zich te kunnen verdedigen toch?
  woensdag 9 juli 2025 @ 22:45:27 #254
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218172588
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Je behoed christenen ook voor kritiek. Altijd als mensen er kritiek op christenen hebben spring jij snel in de bres dat moslims veel erger zouden zijn.

Dit topic gaat over Israel - Hamas. Ik weet dat jij daar geen interesse in hebt. Dat voor jou elk topic over deze zelfde bingokaart aan onzin moet gaan. Kan je allemaal kritiek leveren op bubbels terwijl je zelf te kennen geeft Joop te lezen om inzicht te krijgen in links denken. Je geeft zelf aan letterlijk je houding tegen moslims te baseren op jouw interpretatie van de Koran! :') Ik geloof dus niet in die heilige boekjes zoals ik al heel vaak zeg. Geweld is ook vrijwel nooit door die heilige boekjes maar door interpretaties van types als jij.

Als er een Palestina komt zullen ze tot de tanden bewapend moeten worden, Israel wil ze namelijk uitroeien en Israel heeft een gigantisch sterk leger. Ze hebben het recht om zich te kunnen verdedigen toch?
De rest laat ik even voor wat het is, want het is praten tegen een intersectionele muur.

Maar goed: Israël dient toch te verdwijnen? Hoezo moet Palestina zich dan verdedigen? Tegen wat?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Forum Admin woensdag 9 juli 2025 @ 22:46:58 #255
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218172595
Dit gaat echt nergens meer over, reeks gaat weer open bij nieuwe en grote gebeurtenissen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin donderdag 17 juli 2025 @ 19:29:12 #256
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218242584
Nieuwe poging!
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218242598
Er is weer nieuws uit de regio

twitter

twitter

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218242616
Ik ben vooral benieuwd wat de Israël brigade hiervan vind
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 17 juli 2025 @ 19:35:37 #259
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218242619
Niet veel, tragisch maar kan gebeuren in een oorlog.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 17 juli 2025 @ 19:46:34 #260
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218242711
Bijzonder hoe activisten zich weer denken te kunnen bemoeien met deze zaak. Bij deze actiegroepen zitten trouwens weer pareltjes hoor, zoals 'Intal' dat voor 'dekolonisatie' en tegen militarisering en zelfs anti-NAVO is.
quote:
Vlaamse regering moet alle doorvoer van militaire goederen naar Israël tegenhouden

De Vlaamse regering moet alle doorvoer van militaire goederen naar Israël tegenhouden. Dat heeft een rechter in Brussel bepaald.

De uitspraak is gedaan in een kort geding nadat een container met kegellagers vorige maand werd onderschept in de haven van Antwerpen. De inhoud was bedoeld voor het Israëlische defensiebedrijf Ashot. Kegellagers kunnen worden ingezet voor civiele gebruik, zoals bij het maken van auto's en machines, maar ook voor defensiegerelateerde producten zoals tanks en pantservoertuigen.

De zaak was aangespannen door vier ngo's die zich inspannen voor mensenrechten. Zij eisten dat de container onder geen enkel beding de haven mag verlaten en dat ook alle andere soortgelijke transporten naar Israël tegengehouden zouden worden.

Gelijk van de rechtbank

Door de doorvoer van militair materiaal via de Antwerpse haven toe te staan, schendt de Vlaamse regering volgens de ngo's haar eigen wapenhandelwetgeving en het internationaal humanitair recht. Daar heeft de rechtbank hun gelijk in gegeven omdat ze het "ogenschijnlijk schier onmogelijk" acht dat de kegellagers alleen voor civiel gebruik gebruikt zullen worden in Israël.

De Vlaamse regering moet nu alle doorvoer tegenhouden van producten die worden gebruikt voor defensie en "waarvoor geen materiële zekerheid bestaat dat het uitsluitend voor civiel eindgebruik bestemd is". Aan die verplichting is een dwangsom verbonden van 50.000 euro per overtreding.

11.11.11, een van de vier ngo's, spreekt in Vlaamse media van een baanbrekend vonnis. "De Vlaamse overheid moet stoppen met wegkijken." 11.11.11 is een koepelorganisatie die verschillende mensenrechtenorganisaties vertegenwoordigt. De naam verwijst naar het moment waarop de wapenstilstand werd getekend in de Eerste Wereldoorlog (11 november 1918 om 11.00 uur).

Hoger beroep

De Vlaamse regering gaat in beroep tegen de uitspraak van de rechter. Die stelt dat iedere melding over de inhoud van een schip zorgvuldig wordt onderzocht. Wanneer er militair materiaal wordt aangetroffen dat bijdraagt aan een gewapend conflict wordt dat tegengehouden. Ook zegt de regering dat ze de betrokken container al voor het kort geding preventief had verboden om de haven weer te verlaten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 17 juli 2025 @ 19:53:13 #261
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_218242774
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Afgaande op wat ik op 7 oktober heb gezien.. beelden van uitzinnige inwoners van Gaza die juichten toen lichamen van dode Israëli's werden rondgereden door volgepakte straten vol 'beestmensen'.. die beelden vergeet ik niet en zeggen mij dat er misschien niet zoveel 'onschuldige burgers' zijn in Gaza. Ik begrijp ook niet waarom veel westerse mensen voor dit volk in de bres springen, die qua normen en waarden zo ver van ons afstaan. Het leed van inwoners van Oekraïne raakt mij wel, ik volg die oorlog vrij strak. Maar Gaza.. nee, boeit mij niet. Voor de werkelijk onschuldige Gazanen vind ik het rot, maar dat is het dan ook. De totale fixatie van westerse media op het conflict in Gaza vind ik ook buitenproportioneel. Hebben we in ons eigen land geen problemen?
Dit hoor!

En het is ook vrij simpel wmb Hamas heeft welbewust een veel sterkere partij laf aangevallen in de verwachting dat er terughoudend gereageerd zou worden. Nu blijkt Israël niet meer van zins terughoudend te zijn. Logisch. Nu rest Hamas nog een uitweg, onvoorwaardelijke overgave en alle gijzelaars vrij. Dan kunnen alle hamas leden en sympathisanten tegen de muur en mag de palestijnse authoriteit het nog eens proberen in gaza
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_218243889
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2025 19:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Israël heeft er totaal geen baat bij een willekeurige kerk te raken. Natuurlijk is dat dus een ongeluk.
Omg come on dude |:(

De aanval van 7 juli is uiteraard ook slechts een ongelukje, of niet Howard ?

The church's school was bombed by the Israeli Air Force on 7 July 2024, killing four displaced people sheltering on the school's grounds

https://www.vaticannews.v(...)-school-in-gaza.html

Ik heb geen reden om aan te nemen waarom de priester zou liegen, jij blijkbaar wel :6
  donderdag 17 juli 2025 @ 21:13:43 #263
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218243907
quote:
15s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Omg come on dude |:(

De aanval van 7 juli is uiteraard ook slechts een ongelukje, of niet Howard ?

The church's school was bombed by the Israeli Air Force on 7 July 2024, killing four displaced people sheltering on the school's grounds

https://www.vaticannews.v(...)-school-in-gaza.html

Ik heb geen reden om aan te nemen waarom de priester zou liegen, jij blijkbaar wel :6
Waarom zou Israël bewust een kerk bombarderen?

Er zijn er daar namelijk amper van in de Gazastrook, aangezien 99% moslim is.
pi_218244400
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom zou Israël bewust een kerk bombarderen?

Er zijn er daar namelijk amper van in de Gazastrook, aangezien 99% moslim is.
Nu je er van bewust bent dat dit de tweede keer is dat ze kerk daar hebben aangevallen binnen een maand tijd. Denk je nog steeds dat het hier gaat om een 'ongelukje' ?
  donderdag 17 juli 2025 @ 21:49:56 #265
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218244434
Toch mooi dat extreem-links en extreem-rechts zich uiteindelijk altijd vinden in hun haat jegens Joden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218245227
quote:
15s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:47 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nu je er van bewust bent dat dit de tweede keer is dat ze kerk daar hebben aangevallen binnen een maand tijd. Denk je nog steeds dat het hier gaat om een 'ongelukje' ?
Ik ben wel benieuwd naar je antwoord op zijn vraag eigenlijk?

Waarom zou Israël bewust een kerk beschieten? Welke redenen zou je daarvoor kunnen verzinnen?
pi_218245442
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:00 schreef TheGreatAlfonso het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd naar je antwoord op zijn vraag eigenlijk?

Waarom zou Israël bewust een kerk beschieten? Welke redenen zou je daarvoor kunnen verzinnen?
Misschien had die soldaat dezelfde redenen als de mensen die vorige week de katholieke St George kerk in Taybeh in de fik staken.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 01:44:36 #268
168739 Red_85
'echt wel'
pi_218246047
Dijksma van utrecht vanavond aangevallen.

Door propali's die boos werden omdat hun anfisemitische burgermotie werd weggestemd.

Mooi man, dat woke/antifa/propali tuig :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 18 juli 2025 @ 02:33:52 #269
485843 crew  Jippie
pi_218246125
Dat is wel ernstig, heb nog niets over Dijksma gelezen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 18 juli 2025 @ 02:35:39 #270
485843 crew  Jippie
pi_218246127
Van RTL

De burgemeester van Utrecht, Sharon Dijksma, is gisteravond voor het stadhuis in een vechtpartij terechtgekomen. Dat gebeurde nadat zij probeerde een groep pro-Palestijnse demonstranten uit de raadszaal te begeleiden. Ze werd uiteindelijk door beveiligers meegenomen. "De mensen waren ontzettend boos en behoorlijk agressief", vertelde Dijksma na afloop.
pi_218246164
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 02:35 schreef Jippie het volgende:
Van RTL

De burgemeester van Utrecht, Sharon Dijksma, is gisteravond voor het stadhuis in een vechtpartij terechtgekomen. Dat gebeurde nadat zij probeerde een groep pro-Palestijnse demonstranten uit de raadszaal te begeleiden. Ze werd uiteindelijk door beveiligers meegenomen. "De mensen waren ontzettend boos en behoorlijk agressief", vertelde Dijksma na afloop.
gossie mss gaat ze eens nadenken!!
pi_218246397
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 03:40 schreef Thorelf het volgende:

[..]
gossie mss gaat ze eens nadenken!!
Precies! Gewoon de politie het tuig laten verwijderen. Of liever nog, de ME. ;)
pi_218247045
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 02:33 schreef Jippie het volgende:
Dat is wel ernstig, heb nog niets over Dijksma gelezen.
Ernstiger is wat Israel doet in Gaza. Maar dat is allemaal gewoon Ok blijkbaar voor de politici in Den Haag. Dat er daardoor grote onvrede ontstaat is te verwachten. Burgers eisen dat het bestuur eens iets doet. Als Den Haag zo verzaakt, gaan mensen lokaal aankloppen blijkbaar. Agressie is natuurlijk niet goed te praten, emotie wel. Nu is het “links tuig”, morgen is het “boeren terreur”. Het zegt iets over de tijd. Burgers worden niet meer gehoord.

[ Bericht 7% gewijzigd door Stefanovich op 18-07-2025 08:33:54 ]
  vrijdag 18 juli 2025 @ 10:04:46 #274
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218248054
quote:
15s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:47 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wat is volgens jou de reden dan?

Hoe ik het bekijk: in een oorlog (helemaal in de Gazastrook waar geen scheiding is tussen burgers en strijders) kunnen gebouwen worden geraakt, dus ook de drie kerken die er staan of stonden. Ik wil best meegaan in andere argumenten, maar dan moet je wel onderbouwen wáárom Israël bewust kerken zou raken?
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 08:27 schreef Stefanovich het volgende:

[..]
Ernstiger is wat Israel doet in Gaza. Maar dat is allemaal gewoon Ok blijkbaar voor de politici in Den Haag. Dat er daardoor grote onvrede ontstaat is te verwachten. Burgers eisen dat het bestuur eens iets doet. Als Den Haag zo verzaakt, gaan mensen lokaal aankloppen blijkbaar. Agressie is natuurlijk niet goed te praten, emotie wel. Nu is het “links tuig”, morgen is het “boeren terreur”. Het zegt iets over de tijd. Burgers worden niet meer gehoord.
Kun je onderbouwen wát je hier erg aan vindt? Er is namelijk een oorlog gaande en daarbij vallen slachtoffers. Dat is tragisch maar verder niet uitzonderlijk want dan gebeurt immers in elke oorlog.

De Palestijnen hadden het aantal slachtoffers zelf kunnen beperken door netjes een scheiding aan te brengen tussen burgers en strijders zoals de Geneefse Conventies voorschrijven of natuurlijk nog beter: de wapens neerleggen en de tientallen (initieel honderden) Israëlische gijzelaars vrij te laten.
pi_218248073
quote:
Een alternatief voor Hamas?
Er is in het Westen weinig bekend over de clanstructuur van de Palestijnse samenleving. De regering in Jeruzalem ziet de clans als onderhandelingspartner buiten Hamas en Fatah om. Is dat terecht of zijn de ‘Verenigde Palestijnse Emiraten’ niet meer dan een rechtse wensdroom?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')