abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218182094
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 08:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat doen ze al.
@Cockwhale leeft nog zonder koelkast of vriezer.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_218182160
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 08:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat doen ze al.
Soms ja, maar krijg niet het idee dat de meeste producten zoals bij drogisten letterlijk verdubbeld worden in prijs om die aanbiedingen te kunnen bieden. Dat zul je ook zien als je de prijzen vergelijkt met Duitsland. Daarin is het verschil aanzienlijk minder groot.
  vrijdag 11 juli 2025 @ 08:59:39 #78
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_218182189
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 08:56 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Soms ja, maar krijg niet het idee dat de meeste producten zoals bij drogisten letterlijk verdubbeld worden in prijs om die aanbiedingen te kunnen bieden. Dat zul je ook zien als je de prijzen vergelijkt met Duitsland. Daarin is het verschil aanzienlijk minder groot.
Waarom gaan mensen uberhaupt zo vaak naar de drogist? Ik kom er echt maar 1x per jaar om hoestdrank en neusspray te halen als ik ziek ben. Je kan tandpasta en douchegel en shampoo ook gewoon bij de appie halen
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_218182203
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 08:59 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Waarom gaan mensen uberhaupt zo vaak naar de drogist? Ik kom er echt maar 1x per jaar om hoestdrank en neusspray te halen als ik ziek ben. Je kan tandpasta en douchegel en shampoo ook gewoon bij de appie halen
Grotere selectie aan producten en merken, meer voorraad en alternatieven.
pi_218182444
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 00:22 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Je snapt wel dat met deze korting (wat normale prijs is, eigenlijk dus geen korting), je altijd verplicht bent om meerdere artikelen te kopen? Nee, geef mij dan maar de prijzen uit Duitsland.
Zou mooi zijn zeg als ze dat standaard met voedsel deden (prijsverdubbeling van een enkel artikel, zodat ze 1 + 1 gratis kunnen aanbieden), overal gedwongen worden om twee of meer van te kopen en dan thuis uiteindelijk de helft weg kunnen gooien :')
Waarom zou je een bus deo of flesje shampoo weggooien? Je bent gewoon aan het zeiken om het zeiken
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_218182471
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 08:56 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
unox soep, noodles, dat soort meuk. is allemaal 70% in prijs gestegen in een paar jaar en is vrijwel continu in de 1+1 hamster, en als AH dat dan even niet heeft, dan is het wel bij plus of jumbo
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_218183126
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 09:43 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
Waarom zou je een bus deo of flesje shampoo weggooien? Je bent gewoon aan het zeiken om het zeiken
Jij bent echt te dom om te poepen, of heb je je inburgeringsexamen nog niet gehaald?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')