Dat doe ik altijd met je zusjequote:Op donderdag 10 juli 2025 00:40 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Persoon 4 koopt een paar artikelen, puur omdat ie daar zin in heeft, gooit het buiten op de grond en gaat erop stampen.
Wie is er nu gek?
Het vestigen in goedkopere landen gaat niet zo gemakkelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Nederland is zo kut. Wat doe je hier nog dan?
Lijkt me niet dat we 2x zoveel pakken als zhe germans, niels.quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Nu even de salarissen bekijken._!
Dat.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:42 schreef Hyaenidae het volgende:
Is die 120% vergeleken met de aanbiedingsprijzen? Want sommige dingen als wasmiddel koopt natuurlijk geen hont voor de 'normale' prijs.
Je hebt die acties niet nodig als het al goedkoper is zonder actiequote:Op donderdag 10 juli 2025 08:23 schreef HSG het volgende:
In Duitsland kennen ze de 1+1, 2+2 of 2+3 acties niet en dat maak het al een stuk goedkoper. Wij wel en dat geld moet elders weer vandaan komen.
Waarschijnlijk, maar dat doet de Duitse drogist ook met zijn normale lagere prijs.quote:
Denk jij ook aan de mensen die geen eigen goedkoop vervoer hebben om in goedkopere landen de noodzakelijke boodschappen te halen? Mensen die dus verplicht zijn om de portemonnees te blijven vullen van de veel te dure Nederlandstalige ondernemers.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:28 schreef oppiedoppie het volgende:
Ze hebben in duitsland ook een ander aanbod, ook ruimer, en ook meer biologische producten dan in Nld dus ik ga om de week naar DLD. Veel soorten worsten en toetjes ook
Duitsland kende tot voor kort niet eens een minimumloonquote:Op donderdag 10 juli 2025 10:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat we 2x zoveel pakken als zhe germans, niels.
Nou jah dit. Je moet echt bewust kijken en kopen dan zal het niet zoveel maken. Maar die hele aanbiedingencultuur is schijt irritant. Zit je weer met 3 producten waar je er maar 1 van nodig had maar dan per product wel veel goedkoper uit bent. Gezeik.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:44 schreef Maerwynn het volgende:
En daarom koop je goedkoop bij de Action, Amazon Duitsland, iBood, Foodello, De Online Drogist, Drogist.nl, Plein enz.
Sowieso is in Nederland altijd alles in de aanbieding. Want heeft de ene winkel het niet in de aanbieding, dan een andere wel in dezelfde week. Oftewel wie voor de volle prijs iets koopt is in Nederland niet goed wijs. Maar zou het beter zijn als we al die idiote aanbiedingen niet hadden en er gewoon normale prijzen bestonden, absoluut.
Niet vaak. Ik woon toevallig aan de grens. Opa van mn pa was een Duitser. Mijn naam is Duits. Opa en oma stonden vroeger in Duitsland op de camping en ik kon eerder tot 10 tellen in het Duits dan in het Nederlands. Heb er ook gewoond. Dus tja, is het sneu voor de mensen die bijvoorbeeld aan zee wonen en niet goedkoop boodschappen kunnen doen in Duitsland? Moet ik daar wat van vinden? Tis nu eenmaal zo. Moet r niet aan denken om in Amsterdam te wonen maar als ik daar was geboren had ik wss niet beter geweten en had ik mn balkonnetje volgezet met plantjes en dure boodschappen moeten doen. En beetje jaloers geweest op de mensen die aan de grens wonen? Geen id. Tis wat het is en heb er geen invloed op. Helaas.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:42 schreef torentje het volgende:
[..]
Denk jij ook aan de mensen die geen eigen goedkoop vervoer hebben om in goedkopere landen de noodzakelijke boodschappen te halen? Mensen die dus verplicht zijn om de portemonnees te blijven vullen van de veel te dure Nederlandstalige ondernemers.
2,25, vs 2,15 is gewoon hetzelfde, dat dubbeltje is niet significant.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:15 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Rossman en DM zijn even goedkoop/duur.
Maar zelfs met 1 + 1 aanbiedingen van Kruidvat, is Duitsland nog goedkoper..
Bijv Dove deo.
Kost bij Kruidvat ¤5,50, bij de DM ¤2,15.
Je snapt wel dat met deze korting (wat normale prijs is, eigenlijk dus geen korting), je altijd verplicht bent om meerdere artikelen te kopen? Nee, geef mij dan maar de prijzen uit Duitsland.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:13 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
2,25, vs 2,15 is gewoon hetzelfde, dat dubbeltje is niet significant.
en ja het is dus 2,25 en niet 5,50, want het is 90% van de tijd 1+1 gratis, als je het ooit koopt buiten die korting om ben je krankjorum als nederlander.
Dat doe ik ook. Die aktie is altijd rond Nieuwjaar.quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:07 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Wasmiddel een keer grootscheeps 1+3 gratis ingeslagen. Volgens mij toen voor 5 jaar aan wasmiddel gekocht
Dat doen ze al.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:22 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je snapt wel dat met deze korting (wat normale prijs is, eigenlijk dus geen korting), je altijd verplicht bent om meerdere artikelen te kopen? Nee, geef mij dan maar de prijzen uit Duitsland.
Zou mooi zijn zeg als ze dat standaard met voedsel deden (prijsverdubbeling van een enkel artikel, zodat ze 1 + 1 gratis kunnen aanbieden), overal gedwongen worden om twee of meer van te kopen en dan thuis uiteindelijk de helft weg kunnen gooien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |