quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:27 schreef DrMarten het volgende:
Ik denk de hele ochtend al, wat is het toch rustig qua telefoon. Lekker doorwerken met andere klussen.
Bedenk me net dat ik gister mijn telefoon op stil had gezet omdat ik een presentatie moest geven. 5 gemiste oproepen vanochtend
Ha-haquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:27 schreef DrMarten het volgende:
Ik denk de hele ochtend al, wat is het toch rustig qua telefoon. Lekker doorwerken met andere klussen.
Bedenk me net dat ik gister mijn telefoon op stil had gezet omdat ik een presentatie moest geven. 5 gemiste oproepen vanochtend
Zou ik gewoon vaker doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:27 schreef DrMarten het volgende:
Beviel best moet ik zeggen. Heb er uiteindelijk maar 2 hoeven te spreken.quote:
Veel problemen lossen zichzelf vaak opquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beviel best moet ik zeggen. Heb er uiteindelijk maar 2 hoeven te spreken.
Ooh, maar dan moet je onderdeel zijn van de oplossing, dan komt alles goedquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb al van alles geprobeerd maar ben nog steeds niet opgelost..
Koekieeeeequote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen probleemquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:20 schreef DrMarten het volgende:
Ozzy dood![]()
Dat afscheidsconcert was echt een afscheidsconcert
Hij meende zijn afscheid dus wel echt..quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:20 schreef DrMarten het volgende:
Ozzy dood![]()
Hij was okay.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:20 schreef DrMarten het volgende:
Ozzy dood![]()
Stokoud!quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:16 schreef Q. het volgende:
Heb Ozzy en Black Sabbath nog eens live gezien, in 1999. 26 jaar geleden. Damn ik ben oud.
Bijna met pensioenquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:16 schreef Q. het volgende:
Heb Ozzy en Black Sabbath nog eens live gezien, in 1999. 26 jaar geleden. Damn ik ben oud.
Nog 30+ jaarquote:
Dan ben ik ook 70+quote:
Die kans zit er best in ja.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doorwerken tot je dood bedoel je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |