Dat bestaat tegen die tijd toch al niet meerquote:
Ik moet AI nog maar eens een hele dag zien scrollen op social media.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bestaat tegen die tijd toch al niet meer
Allemaal Koos Werkeloos binnen 10 jaar vanwege AI
En Tour de France kijken op het 3e schermquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet AI nog maar eens een hele dag zien scrollen op social media.
Doomscrollen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En Tour de France kijken op het 3e scherm
Nee hoor ik blijf jou gewoon stalken in de hoop dat je ooit bijdraaitquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moeten we de bejaarden bij jou in het dorp al waarschuwen?
Soms is het echt fantastisch jaquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga even een DrMarten doen;
Ik denk echt dat ik op een sociale werkplaats ben beland. Mijn hemel wat een dom volk loopt er rond. Heb een collega die geld wil verrekenen bij iemand die dood is en geen geld meer ontvangt. Dan wijs je hem daarop en omdat hij in discussie gaat hoeft hij zijn eigen fouten niet te herstellen?! Dus ik zo oh dus we belonen mensen die slecht presteren door het ze nog gemakkelijker te maken? Goed dat ik dat weet. Nog een half jaar uitzitten dan is het tijd voor een nieuwe werkgever.
Neuspeuteren, net als @Q.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Soms is het echt fantastisch jaMaar hoezo nog een half jaar uitzitten? Wat ga je doen??
Bietje aan je kont krabben erbij = achievement unlocked.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bietje aan je kont krabben erbij = achievement unlocked.
2 uur overleg = 2 uur dutje doen en dan afsluiten met "dit had ook gecommuniceerd kunnen worden via email".quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:43 schreef DrMarten het volgende:
Geestelijk voorbereiden op 2 uur overleg waar ik eigenlijk geen tijd voor heb
Niks kontkrabben en neuspeuteren vandaag. Keihard arbeiten
Helaas. Ik moet ICT'ers duidelijk maken waarom ze bepaalde dingen wel of juist niet moeten doen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
2 uur overleg = 2 uur dutje doen en dan afsluiten met "dit had ook gecommuniceerd kunnen worden via email".
Ja dat is toch onmogelijk dus kan je beter meteen gaan slapen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Helaas. Ik moet ICT'ers duidelijk maken waarom ze bepaalde dingen wel of juist niet moeten doen.
Iets met ontwikkeling van nieuwe software.
Ik moet zeggen dat ze tegenwoordig aardig goed luisteren. Hebben we wel anders meegemaakt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja dat is toch onmogelijk dus kan je beter meteen gaan slapen.
Deze man begrijpt hetquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja dat is toch onmogelijk dus kan je beter meteen gaan slapen.
Daarom inlijsten en boven je bed hangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |