Die is wel fucked jaquote:
Die ene vinger die over is?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn ze hem nu ook al aan het waterboarden?
Ze zien er nog niet erg rijp uitquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eerste pruimen geoogst... iets te vroeg waarschijnlijk
[ link | afbeelding ]
Hey Marc, hoe is het nu?quote:
Langzaam beter. Mijn hartslag is nog steeds iets te hoog, maar wel minder te hoog.quote:
Oke, een lichte vooruitgang dus. Wat zal je moe zijn nu?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Langzaam beter. Mijn hartslag is nog steeds iets te hoog, maar wel minder te hoog.
Ik heb me wel eens fitter gevoeld jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, een lichte vooruitgang dus. Wat zal je moe zijn nu?
Kan mij het helemaal voorstellen, het is niet niets zo langquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens fitter gevoeld ja
Hopelijk beginnen ze morgen niet weer om half 8 met werken aan de straat hier.
Hoe gaat het met jou?
Ah, balen zeg dat jij ook weer had. Gelukkig wel weg nuquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij het helemaal voorstellen, het is niet niets zo lang![]()
Hebben ze een idee hoe dat nu komt?
Ik heb zondag de hele dag, of de hele dag is overdreven van 4 tot 15 uur AFB gehad
Ik duim voor je dat iets later beginnen en je lekker dan uitslapen
Niet fijn dus, en ze hebben geen idee hoe dat komt zo ineens?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, balen zeg dat jij ook weer had. Gelukkig wel weg nu
En die duur helpt niet, deels is/was wel alleen verhoogde hartslag. Dus niet onder de 60 in rust maar rond de 100. In beweging een stuk meer wel.
Vreemd dat ze je zo laten lopen. Hoe makkelijk is dat tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
Is ook nog niet naar gekeken, misschien volgende week bij het volgende consult.
Moet nu dagelijks twee keer een soort ecg maken via mijn mobiel, raar vooral.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd dat ze je zo laten lopen. Hoe makkelijk is dat tegenwoordig
Zelf aan dokteren, zelf meten. Moet je dat dan opsturen of als je op consult moet laten zien?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet nu dagelijks twee keer een soort ecg maken via mijn mobiel, raar vooral.
De app stuurt het meteen in als het goed is.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelf aan dokteren, zelf meten. Moet je dat dan opsturen of als je op consult moet laten zien?
O dat is wel handig, ze hebben er dus wel controle opquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De app stuurt het meteen in als het goed is.
O we gaan nog meer in sbe snijdenquote:
Ja, hij heeft al gepostquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:48 schreef drakin het volgende:
[..]
O we gaan nog meer in sbe snijden![]()
Is hij al wakker trouwens?
quote:
Sinaasappelcreme doet wonderen!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die heeft iets te lang in de zon gelegen zo te zien.
Gelukkigquote:
Was toch hier. Of ben ik nu gekquote:
Geen idee.quote:
Of ik ben in de war. Je poste gelijk daarna vingereend?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee.heb niet alles gevolgd dan blijkbaar
huh?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ik ben in de war. Je poste gelijk daarna vingereend?
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, een sneetje in mijn vinger.
quote:
Ik dacht dat dat gisteren wasquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ik ben in de war. Je poste gelijk daarna vingereend?
ingewikkeld ook met twee eendtopicsquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat gisteren was![]()
Druk dagje
Beter is ie weer up and running voor het volgende topic anders ga ik er nog een moeten makenquote:
kwakking aroundquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter is ie weer up and running voor het volgende topic anders ga ik er nog een moeten maken
jij bent me er eendje chufiquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:55 schreef chufi het volgende:
Ik heb zo'n idee dat SBE zich niet meer meldt met al dat gedoe over hem hier ... laat hem met rust ... nu wel mooi geweest lijkt me .. We weten niet hoe erg zn situatie is/was, dus laten we het er verder niet meer over hebben ..
Gelukkig bepaal jij dat niet, en alles wat ik hier lees is vooral medeleven hoor, dus snap je probleem niet zo.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:55 schreef chufi het volgende:
Ik heb zo'n idee dat SBE zich niet meer meldt met al dat gedoe over hem hier ... laat hem met rust ... nu wel mooi geweest lijkt me .. We weten niet hoe erg zn situatie is/was, dus laten we het er verder niet meer over hebben ..
Ik geef een mening klaar ... dus begin nou niet weer tegen mij jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij dat niet, en alles wat ik hier lees is vooral medeleven hoor, dus snap je probleem niet zo.
ze heet Deesquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geef een mening klaar ... dus begin nou niet weer tegen mij ja
Wie begint hier nou?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geef een mening klaar ... dus begin nou niet weer tegen mij ja
Jij ! Ik zou nu een probleem hebben omdat ik wat zeg van het overdone van al die eendjes tot aan zwartgeblakerd aan toe ... Over medeleven gesproken ..quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ! Ik zou nu een probleem hebben omdat ik wat zeg van het overdone van al die eendjes tot aan zwartgeblakerd aan toe ... Over medeleven gesproken ..
Geen grappen maken, daar kan chufi niet goed tegenquote:
Ja hoor zijn gangetje met jou ook?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Verder alles goed ? Lang geleden dat we je hier zagen
je mini met haar miniminiquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1 keer raden wie hier zondag op visite was
Ja dat, ik ben paranoia en er was nog iets mis met me vandaag .. een duck probleemquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hoor zijn gangetje met jou ook?
Jaaaaa!quote:
Ah mooiquote:
Ga jij ook sinds deze film schattige witte konijntjes uit de weg?quote:
De tijd vliegtquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat gisteren was![]()
Druk dagje
quote:Op woensdag 9 juli 2025 05:48 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge. Ik lees dat SBE is opgenomen in het ziekenhuis. Hopelijk komt ie er gauw bovenop.
Morguh herenquote:
Hopelijk heeft hij geen hoogtevreesquote:Op woensdag 9 juli 2025 05:48 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge. Ik lees dat SBE is opgenomen in het ziekenhuis. Hopelijk komt ie er gauw bovenop.
Succesquote:
Werkse mscholquote:
quote:
Morguh damesquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:40 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Mijn vader is vandaag jarig. Er staat nu een zelfgebakken appeltaart in de oven
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:40 schreef Aoibhin het volgende:
Hi Dot, het gaat heel goed, het meisje groot prima.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Deisyy hoe is het met je dochter en kleindochter?
Gaat hard he bij die kleintjesquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi Dot, het gaat heel goed, het meisje groot prima.
Hoe is het met jou?
Het gaat heel snel.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat hard he bij die kleintjes
Hier alles goed hoor. En jou arm?
Het zal altijd een gevoelig punt blijven denk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat heel snel.
Arm gaat ook goed, af en toe wel een beetje tegenstribbelen, maar verder prima hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar werd ik eigenlijk woest om, maar ik heb me ingehouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, toen het in hun belang was wisten ze me opeens wel te vinden
En als ik dan eindelijk, na 3 maanden contact heb en dan not amused ben, ben ik opeens de zeikerd![]()
Voor iedereen die geen zin heeft in lange teksten, wat ik me voor kan stellen, gewoon doorscrollen![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:10 schreef tonja het volgende:
Nadat ik eindelijk contact heb met die gasten die beneden me de toko aan het verbouwen zijn, krijg ik dit schandalige appje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar werd ik eigenlijk woest om, maar ik heb me ingehouden.Man, wat een gezeik zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, toen het in hun belang was wisten ze me opeens wel te vinden
En als ik dan eindelijk, na 3 maanden contact heb en dan not amused ben, ben ik opeens de zeikerd![]()
Voor iedereen die geen zin heeft in lange teksten, wat ik me voor kan stellen, gewoon doorscrollen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Gefeliciteerd met je vader.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:40 schreef Aoibhin het volgende:
Over slecht communiceren gesprokenquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb dat berichtje afgelopen zondag verstuurd. Geen reactie.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:10 schreef tonja het volgende:
Nadat ik eindelijk contact heb met die gasten die beneden me de toko aan het verbouwen zijn, krijg ik dit schandalige appje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar werd ik eigenlijk woest om, maar ik heb me ingehouden.Das lullen tegen de bierkaai lijkt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, toen het in hun belang was wisten ze me opeens wel te vinden
Voor iedereen die geen zin heeft in lange teksten, wat ik me voor kan stellen, gewoon doorscrollen
Je bent er mooi klaar meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Feli!quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:40 schreef Aoibhin het volgende:
Zo'n hekel aan zulke mensen, je communiceert hartstikke netjes en ipv te luisteren meteen met: "jij doet dit of dat", ipv ingaan op de boodschap.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Die gast doet precies hetgeen hij mij verwijt.
Ja, hij reageert pissig, terwijl ik degene ben die reden heeft om pissig te zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan zulke mensen, je communiceert hartstikke netjes en ipv te luisteren meteen met: "jij doet dit of dat", ipv ingaan op de boodschap.
Hij wil niet ingaan op de last die jij ervaart door de rol om te draaien, een rol die niet eens bestaat en er ook helemaal niet toe doet in deze context, hij verzoekt om een zeer onaardige buufquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, hij reageert pissig, terwijl ik degene ben die reden heeft om pissig te zijn.
Mafkees.
Felies!quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:40 schreef Aoibhin het volgende:
Dat vond ik ook opvallend zegquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, hij reageert pissig, terwijl ik degene ben die reden heeft om pissig te zijn.
Mafkees.
Ja en een potje gaslighting... Ik ben gek, want ik zou bericht hebben gehad en ik heb er niet op gereageerd en ik ben de schuldige, ik heb geen recht van spreken...quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij wil niet ingaan op de last die jij ervaart door de rol om te draaien, een rol die niet eens bestaat en er ook helemaal niet toe doet in deze context, hij verzoekt om een zeer onaardige buuf
Yep...quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat vond ik ook opvallend zeg
Houd helaas in dat er dus waarschijnlijk geen deuk in dat bord voor zijn kop te krijgen is.
Je moet er maar van houdenquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmiddag lekker zuurkoolstamppot gemaakt
Smaken verschillenquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er maar van houden![]()
Rodekool en zuurkool krijg ik niet weg
Het komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er maar van houden![]()
Rodekool en zuurkool krijg ik niet weg
alles kan als het maar rookworstquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmiddag lekker zuurkoolstamppot gemaakt
Dat is zeker waarquote:
O jee jijj ook 🤣quote:
Hey Nijnquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Ben zo lang niet hier binnen geweest.
Deisyy, gefeliciteerd![]()
Ik zei het toch....oma zijn is zo veel leuker![]()
Waar hangt die eend te drogen dan?
Hopelijk is iedereen verder oke. Teruglezen is niet te doen
A jakkie. Dat maakt het nog ergerquote:
Eet smakelijkquote:
Je leeft nog!quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Ben zo lang niet hier binnen geweest.
Deisyy, gefeliciteerd![]()
Ik zei het toch....oma zijn is zo veel leuker![]()
Waar hangt die eend te drogen dan?
Hopelijk is iedereen verder oke. Teruglezen is niet te doen
Jawel... Maar soms valt het ff niet mee.quote:
Welnee, gewoon een kut omaNijnquote:
Welnee, gewoon een kut omaNijnquote:
Nee, dat zeker niet. Er komt nu een donderslag uit de hemelquote:
Als daar afkoeling bij zit danquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee, dat zeker niet. Er komt nu een donderslag uit de hemel
Moeten we de 40 plus knokploeg erop af sturen?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja en een potje gaslighting... Ik ben gek, want ik zou bericht hebben gehad en ik heb er niet op gereageerd en ik ben de schuldige, ik heb geen recht van spreken...
Nee helaas, ik hoop niet al te ernstig, maar anders sterktequote:Op woensdag 9 juli 2025 19:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jawel... Maar soms valt het ff niet mee.
Ja.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Moeten we de 40 plus knokploeg erop af sturen?
Met fakkels en hooivorken!quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Moeten we de 40 plus knokploeg erop af sturen?
Mijn vader heeft vandaag zoals je weet fakkels gekregenquote:
Dan mag hij vooropquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn vader heeft vandaag zoals je weet fakkels gekregen
Dat zou hij zo doenquote:
Gezelligquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn vader heeft vandaag zoals je weet fakkels gekregen
* pullup pakt zijn hooivork alvastquote:
quote:
Meestal is een goed bord stamppot wel voldoendequote:
Heel de dag al, en we zijn eerder vanavond nog een ijsje wezen halen en net een half pak Tuc opgevrotenquote:
Je had toch zuurkool?quote:
Die eet ik morgen pasquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Meestal is een goed bord stamppot wel voldoende
Die had ik voor morgen klaar gemaakt, ik had vanavond een gerecht met krieltjes, chorizo, tomaatjes, paprika, creme fraiche en pesto, en een scheut rode wijn erdoorquote:
o jee ..... iets hormonaals misschien?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel de dag al, en we zijn eerder vanavond nog een ijsje wezen halen en net een half pak Tuc opgevroten
Dat klinkt ook goed!quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ik voor morgen klaar gemaakt, ik had vanavond een gerecht met krieltjes, chorizo, tomaatjes, paprika, creme fraiche en pesto, en een scheut rode wijn erdoor
Of een gigantische lintworm, gewoon blijven eten wat ik wil zonder gevolgen op de weegschaalquote:
daar wil ik ook wel een stekje vanquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of een gigantische lintworm, gewoon blijven eten wat ik wil zonder gevolgen op de weegschaal
Ik denk dat ik gewoon maar naar bed moetquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat klinkt ook goed!
Hopelijk is de honger gauw gestild
Oma-Nijnquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jawel... Maar soms valt het ff niet mee.
Dat was een van de voordelen van dat hele warme weer, dat je niet zo'n honger hebt en licht eet. Ik merk nu ook dat ik weer meer trek krijg nu de temperatuur weer wat lager is.quote:
Nou, daar had ik het van de week ook met een collega over, tijdens warm weer heb ik net zo veel trek als anders. ik ben gewoon een groot hol vatquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat was een van de voordelen van dat hele warme weer, dat je niet zo'n honger hebt en licht eet. Ik merk nu ook dat ik weer meer trek krijg nu de temperatuur weer wat lager is.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, daar had ik het van de week ook met een collega over, tijdens warm weer heb ik net zo veel trek als anders. ik ben gewoon een groot hol vat
Hebben we die al? En kan jij dat wel aan?quote:
Die van mij is kapotquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of een gigantische lintworm, gewoon blijven eten wat ik wil zonder gevolgen op de weegschaal
Die eerste is balen, maar die tweede is beter .quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van mij is kapot
De lintworm en de weegschaal
Dan komen de nare bijwerkingen er ook nog aan, juich je dan nog?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het voordeel van slaap is dat je de honger niet meer voeltquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon maar naar bed moet
Geen ideequote:Op woensdag 9 juli 2025 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan komen de nare bijwerkingen er ook nog aan, juich je dan nog?
En wel lekker kan dromen van etenquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het voordeel van slaap is dat je de honger niet meer voelt
Jaquote:
quote:
quote:De meeste mensen met een lintworminfectie hebben helemaal geen symptomen. Meestal merk je dus helemaal niets van een lintworm in je lichaam. Het kan voorkomen dat je jeuk hebt aan de anus, buikpijn hebt, diarree of gaat afvallen. Maar dat is meer een uitzondering dan de regel.
Je weet het eigenlijk niet als je er 1 hebt. Degene die ik kende die er 1 had was nogal een rauw gehakt snoeper en viel wel heel erg af.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh balen, dan heb ik dus geen lintworm
filet americain, biefstuk of tartaar niet goed doorgebakken kan ookquote:
geen stekje voor mijquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh balen, dan heb ik dus geen lintworm
Als ze maar kunnen scharrelen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
* Aoibhin gaat investeren in een lintwormenboerderij
Vrije uitloop lintwormenquote:
Dan krijgen we allemaal een lintjequote:Op woensdag 9 juli 2025 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
* Aoibhin gaat investeren in een lintwormenboerderij
Nee, jullie wisten al meer dan ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als daar afkoeling bij zit dan
Maar jij als hagedinges, weet jij niet hoe het met eentje is? Jullie kennen elkaar daar toch allemaal in dat dorp?
Dat doe je toch al een tijd, die vogeltjes plaatsen.quote:
Koffie zetten en in de tussentijd wat vogeltjes opzoekenquote:Op donderdag 10 juli 2025 06:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat doe je toch al een tijd, die vogeltjes plaatsen.
Hey SBE he is het nu met je?quote:
quote:
Morguh Pullup en Nijnquote:
quote:
Die heb ik nog nooit live gezien, denk dat die Amsterdam niet haalt? Of kijk ik gewoon niet goedquote:Op donderdag 10 juli 2025 07:37 schreef Shii het volgende:
Genieten van de vogeltjes.![]()
Ik geniet nu ook zo van de hommels, bijen en vlinders enz. in de tuin. Ook de kolobrivlinder komt dagelijks langs.
Hey Engine, lang niet gezienquote:
Volgens mij komt hij tegenwoordig in het hele land wel voor. Vaak actief tegen de avond. Alhoewel ik er gisteren ook overdag eentje zag.quote:Op donderdag 10 juli 2025 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit live gezien, denk dat die Amsterdam niet haalt? Of kijk ik gewoon niet goed?
quote:
quote:
Morguhquote:
Hoi Dotquote:
Ik kijk wel uit voor ik ook vastgehouden wordquote:
Doe je goed. Nu lekker verheugen op je vrijetijd en niet op laten jagen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:47 schreef Karzai het volgende:
Ik heb mij maar even afgemeld voor werk vandaag, vervroegde vakantie aangevraagd die eigenlijk morgen zou ingaan.
Het ging niet helemaal goed in het koppie. even lekker een stukje gefietst en merguez worstjes gehaald voor vanavond, ik haal er zo nog een turks brood bij
Goed dat je dat gedaan hebt en fijn dat je werkgever dat prima vindt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:47 schreef Karzai het volgende:
Ik heb mij maar even afgemeld voor werk vandaag, vervroegde vakantie aangevraagd die eigenlijk morgen zou ingaan.
Het ging niet helemaal goed in het koppie. even lekker een stukje gefietst en merguez worstjes gehaald voor vanavond, ik haal er zo nog een turks brood bij
Fietsen is altijd goed #koppiequote:Op donderdag 10 juli 2025 09:47 schreef Karzai het volgende:
Wat vind je van dit Puzzie?quote:
Hey tongertquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind je van dit Puzzie?
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb niks met de hype en totale adoratie, maar dit trek ik wel als muziekliefhebber. Ook omdat ze geen toneelspelen qua ruzie en gedoe. Je moet niet vergeten dat dit in Engeland echt de nieuwe Beatles zijn. Zoals The Smiths, Happy Mondays en The Jam mega waren, terwijl in Nederland ze alleen bij het alternatieve publiek scoorden.
Ben ook nieuwsgierigquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Hey @:Superbadeendje hoe gaat het met je?
Hij zegt niet zo veel, gisteren alleen JA en dat was hetquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Hey @:Superbadeendje hoe gaat het met je?
Ja?quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt niet zo veel, gisteren alleen JA en dat was het
Ondankbare eendquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt niet zo veel, gisteren alleen JA en dat was het
Tis wat met die eend. Hoop dat het goed met hem gaat.quote:
zo kan je off een heel topic volposten , veel plezier ermee.quote:
quote:Reinout en Daniëlle Oerlemans verkopen villa met flink verlies
Miljoenenvilla’s flippen in Los Angeles ging Reinout en Daniëlle Oerlemans een lange tijd goed af. Maar hun stulpje in Beverly Hills hebben ze helaas met verlies moeten verkopen.
De woning in Bel Air (met de felbegeerde postcode 90210), pal naast de exclusieve Los Angeles Country Club, leverde 26 miljoen dollar op, zo meldt Quote.
Belachelijke luiquote:
Trap jij nou in een foute Kop jaquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:43 schreef Deisyy het volgende:
Reinout en Daniëlle Oerlemans verkopen villa met flink verlies
https://www.rtl.nl/boulev(...)rkopen-villa-kortingquote:Toch is er geen reden tot medelijden: de villa werd in 2021 gekocht voor 19,1 miljoen dollar, dus zelfs met verbouwingskosten houden Reinout en Daniëlle vermoedelijk miljoenen over. Bovendien staat de volgende flip al in de steigers. Twee jaar geleden kochten ze het voormalige huis van filmregisseur Alfred Hitchcock. Daar betaalden ze 8,8 miljoen dollar (7,4 miljoen euro) voor.
Toch wel knap hoever Arnie het heeft geschopt in Amerika.quote:
Neem jij mijn post nou serieus?quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Trap jij nou in een foute Kop ja![]()
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)rkopen-villa-korting
quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:54 schreef maily het volgende:
[..]
Linkje naar de crowdfunding?
#prayforreinoutanddaniëlle 🙏
Ik wil Daan wel de winter door helpen hoorquote:
Breng maar geld mee, veel geld, heel veel geld 💰quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil Daan wel de winter door helpen hoor
Ik ontwerp mijn eigen geld wel,quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Breng maar geld mee, veel geld, heel veel geld 💰
Daar krijg je wellicht een foto voorquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ontwerp mijn eigen geld wel,
zou dat ook tellen?
Dan zoekt ze het maar uit in de winterquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar krijg je wellicht een foto voor
Ja.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:26 schreef Sodeknetters het volgende:
SBE kennende komt hij wel weer tevoorschijn als hij kan of wil.
Naar omstandigheden wel goed.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hey gozert! Las dat je in het ziekenhuis lag. Hoe gaat ie?
Mooi zoquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar omstandigheden wel goed.
Nou maar hopen dat je snel weer de ouwe bent.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey SBEquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pcies, je geeft ze een vinger....quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:55 schreef Sodeknetters het volgende:
Speltip 5: leg nooit gelijk je kaarten op tafel
Nu ben ik ook benieuwd naar tip 1 tot en met 4quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:55 schreef Sodeknetters het volgende:
En ben je gelijk je klauw kwijt als je niet uitkijkt.quote:
Ik ook eik welquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu ben ik ook benieuwd naar tip 1 tot en met 4
Ik dacht dat jij de tips hadquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En ben je gelijk je klauw kwijt als je niet uitkijkt.
[..]
Ik ook eik wel
Wel je revolver toch?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:55 schreef Sodeknetters het volgende:
Kunnen ze dan ook meteen je reserve revolver, mes en machete zien?quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Dan zien ze hoeveel schoten je nog hebt.
Ben je zo’n slechte verliezer dat je al die zooi mee moet slepen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen ze dan ook meteen je reserve revolver, mes en machete zien?
Ik heb gisteren een western zitten kijken,quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ben je zo’n slechte verliezer dat je al die zooi mee moet slepen?
Veel is nep hoor. Allemaal stuntpaardenquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een western zitten kijken,
daar leer je een hoop
Is het goud ook nep?quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veel is nep hoor. Allemaal stuntpaarden
Dat zijn meer de piraten tochquote:
Daar is een groot deel van het westen van de vs op gebaseerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |