Doe je goed. Nu lekker verheugen op je vrijetijd en niet op laten jagen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:47 schreef Karzai het volgende:
Ik heb mij maar even afgemeld voor werk vandaag, vervroegde vakantie aangevraagd die eigenlijk morgen zou ingaan.
Het ging niet helemaal goed in het koppie. even lekker een stukje gefietst en merguez worstjes gehaald voor vanavond, ik haal er zo nog een turks brood bij

Goed dat je dat gedaan hebt en fijn dat je werkgever dat prima vindt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:47 schreef Karzai het volgende:
Ik heb mij maar even afgemeld voor werk vandaag, vervroegde vakantie aangevraagd die eigenlijk morgen zou ingaan.
Het ging niet helemaal goed in het koppie. even lekker een stukje gefietst en merguez worstjes gehaald voor vanavond, ik haal er zo nog een turks brood bij

Fietsen is altijd goed #koppiequote:Op donderdag 10 juli 2025 09:47 schreef Karzai het volgende:

Wat vind je van dit Puzzie?quote:

Hey tongertquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind je van dit Puzzie?
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb niks met de hype en totale adoratie, maar dit trek ik wel als muziekliefhebber. Ook omdat ze geen toneelspelen qua ruzie en gedoe. Je moet niet vergeten dat dit in Engeland echt de nieuwe Beatles zijn. Zoals The Smiths, Happy Mondays en The Jam mega waren, terwijl in Nederland ze alleen bij het alternatieve publiek scoorden.

Ben ook nieuwsgierigquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Hey @:Superbadeendje hoe gaat het met je?

Hij zegt niet zo veel, gisteren alleen JA en dat was hetquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Hey @:Superbadeendje hoe gaat het met je?

Ja?quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt niet zo veel, gisteren alleen JA en dat was het

Ondankbare eendquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt niet zo veel, gisteren alleen JA en dat was het

Tis wat met die eend. Hoop dat het goed met hem gaat.quote:

zo kan je off een heel topic volposten , veel plezier ermee.quote:

quote:Reinout en Daniëlle Oerlemans verkopen villa met flink verlies
Miljoenenvilla’s flippen in Los Angeles ging Reinout en Daniëlle Oerlemans een lange tijd goed af. Maar hun stulpje in Beverly Hills hebben ze helaas met verlies moeten verkopen.
De woning in Bel Air (met de felbegeerde postcode 90210), pal naast de exclusieve Los Angeles Country Club, leverde 26 miljoen dollar op, zo meldt Quote.

Belachelijke luiquote:

Trap jij nou in een foute Kop jaquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:43 schreef Deisyy het volgende:
Reinout en Daniëlle Oerlemans verkopen villa met flink verlies

https://www.rtl.nl/boulev(...)rkopen-villa-kortingquote:Toch is er geen reden tot medelijden: de villa werd in 2021 gekocht voor 19,1 miljoen dollar, dus zelfs met verbouwingskosten houden Reinout en Daniëlle vermoedelijk miljoenen over. Bovendien staat de volgende flip al in de steigers. Twee jaar geleden kochten ze het voormalige huis van filmregisseur Alfred Hitchcock. Daar betaalden ze 8,8 miljoen dollar (7,4 miljoen euro) voor.

Toch wel knap hoever Arnie het heeft geschopt in Amerika.quote:

Neem jij mijn post nou serieus?quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Trap jij nou in een foute Kop ja
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)rkopen-villa-korting

quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:54 schreef maily het volgende:
[..]
Linkje naar de crowdfunding?
#prayforreinoutanddaniëlle 🙏

Ik wil Daan wel de winter door helpen hoorquote:

Breng maar geld mee, veel geld, heel veel geld 💰quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil Daan wel de winter door helpen hoor

Ik ontwerp mijn eigen geld wel,quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Breng maar geld mee, veel geld, heel veel geld 💰

Daar krijg je wellicht een foto voorquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ontwerp mijn eigen geld wel,
zou dat ook tellen?

Dan zoekt ze het maar uit in de winterquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar krijg je wellicht een foto voor

Ja.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:26 schreef Sodeknetters het volgende:
SBE kennende komt hij wel weer tevoorschijn als hij kan of wil.

Naar omstandigheden wel goed.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hey gozert! Las dat je in het ziekenhuis lag. Hoe gaat ie?

Mooi zoquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar omstandigheden wel goed.

Nou maar hopen dat je snel weer de ouwe bent.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

Hey SBEquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

Pcies, je geeft ze een vinger....quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:55 schreef Sodeknetters het volgende:
Speltip 5: leg nooit gelijk je kaarten op tafel

Nu ben ik ook benieuwd naar tip 1 tot en met 4quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:55 schreef Sodeknetters het volgende:

En ben je gelijk je klauw kwijt als je niet uitkijkt.quote:

Ik ook eik welquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu ben ik ook benieuwd naar tip 1 tot en met 4

Ik dacht dat jij de tips hadquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En ben je gelijk je klauw kwijt als je niet uitkijkt.
[..]
Ik ook eik wel

Wel je revolver toch?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:55 schreef Sodeknetters het volgende:

Kunnen ze dan ook meteen je reserve revolver, mes en machete zien?quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Dan zien ze hoeveel schoten je nog hebt.

Ben je zo’n slechte verliezer dat je al die zooi mee moet slepen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen ze dan ook meteen je reserve revolver, mes en machete zien?

Ik heb gisteren een western zitten kijken,quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ben je zo’n slechte verliezer dat je al die zooi mee moet slepen?

Veel is nep hoor. Allemaal stuntpaardenquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een western zitten kijken,
daar leer je een hoop

Is het goud ook nep?quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veel is nep hoor. Allemaal stuntpaarden

Dat zijn meer de piraten tochquote:

Daar is een groot deel van het westen van de vs op gebaseerdquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |