SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
dat straalt de rest van je lichaam toch ook uit?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee waar deze op afkwam... Warmte misschien?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Klopt, maar misschien was dat plekje iets warmer dan de rest...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat straalt de rest van je lichaam toch ook uit?
Maar heb wel vaker idee dat ze een random plek pakken, ben ook wel eens gestoken in mijn oor, lijkt me niet dat daar makkelijk bloed te tappen valt.![]()
Sommige mensen worden vaker door muggen geprikt dan anderen, en dat komt door een combinatie van geur, lichaamskenmerken en gedrag. Hier zijn de belangrijkste redenen:
🧬 1. Lichaamsgeur
Muggen worden sterk aangetrokken door bepaalde stoffen in je lichaamsgeur, zoals:
Melkzuur, ammoniak en urinezuur (komen via zweet vrij) Koolstofdioxide (CO₂) – mensen die meer uitademen (zoals grotere mensen of mensen die net gesport hebben) zijn aantrekkelijker voor muggen
🩸 2. Bloedgroep
Uit onderzoek blijkt dat muggen bloedgroep O aantrekkelijker vinden dan A of B. Mensen met bloedgroep O worden dus gemiddeld vaker geprikt.
🌡️ 3. Lichaamstemperatuur
Muggen voelen warmte. Mensen met een hogere lichaamstemperatuur, zoals zwangere vrouwen of mensen na inspanning, zijn aantrekkelijker.
💨 4. Ademhaling
Muggen worden aangetrokken door CO₂. Als je zwaar ademt (bijv. tijdens slapen, sporten of bij stress), kun je sneller een doelwit worden.
👃 5. Huidbacteriën
De samenstelling van bacteriën op je huid bepaalt je lichaamsgeur. Sommige bacteriecombinaties maken je aantrekkelijker voor muggen.
🖤 6. Kledingkleur
Muggen gebruiken ook hun ogen. Ze worden eerder aangetrokken door donkere kleuren (zwart, donkerblauw) dan door lichte kleding.
☀️ 7. Tijdstip en omgeving
Sommige soorten muggen zijn actiever bij schemering of in vochtige, warme omgevingen. Daar heb je dus meer kans om geprikt te worden.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
#TeamKutquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
BolkmugIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:34 schreef bondage het volgende:
Ok, temperatuur en geur kunnen een rol spelen.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Nou die bloedgroep klopt al nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En samenstelling huidbacteriënquote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:34 schreef bondage het volgende:
Ok, temperatuur en geur kunnen een rol spelen.Uw ADH vitamine Worst
Arme gg
Hier een slow Coffee van net gemalen bonenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Lig jij met een partner in bed?quote:
Bij mij is mijn vriendin altijd de sjaak, ik kom er meestal wel goed mee weg. Helaas paar dagen geleden ben ik in mijn vingers geprikt, en dat meteen 4x![]()
![]()
Ah, je drinkt wel koffiequote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:39 schreef drakin het volgende:
Arme gg
Hier een slow Coffee van net gemalen bonen![]()
![]()
Bonen ook met hand gemalen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:39 schreef drakin het volgende:
Arme gg
Hier een slow Coffee van net gemalen bonenUw ADH vitamine Worst
En waar waren die vingers voordat ze geprikt werden?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Lig jij met een partner in bed?
Bij mij is mijn vriendin altijd de sjaak, ik kom er meestal wel goed mee weg. Helaas paar dagen geleden ben ik in mijn vingers geprikt, en dat meteen 4x
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
En waar waren die vingers voordat ze geprikt werden?![]()
Jip hij is gezakt voor Theorie, voor de praktijk weet hij nog nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:42 schreef bondage het volgende:
Iemand trouwens een update van kree gehad betreft zijn examen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zit wel eens naast mensen en wordt er altijd uitgepikt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Lig jij met een partner in bed?
Bij mij is mijn vriendin altijd de sjaak, ik kom er meestal wel goed mee weg. Helaas paar dagen geleden ben ik in mijn vingers geprikt, en dat meteen 4x
Ook partners in het verleden, altijd ikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hmm, dat is weer crap maar was er al bang voor... Naja, volgende keer hopelijk beterquote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip hij is gezakt voor Theorie, voor de praktijk weet hij nog niet![]()
![]()
Ze vinden je erg lekkerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit wel eens naast mensen en wordt er altijd uitgepikt.
Ook partners in het verleden, altijd ik![]()
![]()
Op het knopje gedruktquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hij had een stomme foutje gemaakt zei hij, was maar een klein dingetje maar dat koste hem 40 puntenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, dat is weer crap maar was er al bang voor... Naja, volgende keer hopelijk beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rustig hier...Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolk dan maarI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kan mij niet meer boeien..Don't follow me. I am lost too
Bolk die fogel
Ben je dat niet altijd dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan nog wel bolken..Don't follow me. I am lost too
dat kanI'm surrounded by morons!
![]()
hee!I'm surrounded by morons!
KoffiekanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
yYeah was loosquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HihoDon't follow me. I am lost too
Ik heb van die lotions doekjes vooral als het warm weer is gebruik ik die veel even zo ding onder je armen door ene keer door je gezicht lekker frisquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik werd gebolkt.quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: