laatste reactie van Masberum in vorige topic.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
100en goede avies(z)en. Ik neem aan dat je dronken bent of dyslectisch. Maar ik zie graag die honderden goede adviezen tegemoet. En je huillie huillie is precies wat ik aangeef als onvolwassen. Kinderlijk. Zijn er mensen die serieus en objectief kunnen reageren? Dat zou zeer gewaardeerd worden, dank je wel
Deze mag ook wel nog eens herhaald worden:quote:Op dinsdag 8 juli 2025 00:26 schreef Iceage het volgende:
[..]
laatste reactie van Masberum in vorige topic.
::Dquote:Op maandag 7 juli 2025 23:36 schreef Masberum het volgende:
mijn reacties zijn in het algemeen heel gepast. Jullie reacties zijn heel extreem.
Dat zou niet best zijnquote:
Handig. Sticky, net als de huisregels.quote:
Zijn die nog van toepassing? Ik lees hier prima oplossingen voor eerder besproken problemen.quote:Op zondag 16 december 2018 12:21 schreef STING het volgende:
Huisregels
• Uiteraard geldt boven alles de algemene FOK! Policy.
• Slow chat: Tussen de centrale topics vind je ook de slowchats SC Relaties en R&P SC, dit zijn de enige twee topics op R&P waar slowchatten is toegestaan.
• R&P is geen knuffelforum, maar er wordt wel van je verwacht dat je met respect reageert. En bedenk, reageren hoeft niet en adviezen opvolgen is niet verplicht. Het geven van tegengas is prima, dat kan een topicstarter (TS) één en ander vanuit een ander perspectief laten zien, wat niet toegestaan is, is bashen en flamen of op wat voor manier dan ook iemand onderuit halen. Kortom, ga niet aanvallen op de persoon.
• Het is op R&P niet gewenst een ander te vertellen of hij/zij wel of niet mag posten/reageren in een topic (mits ontopic) of wel of niet een topic geopend mag worden. Twijfel je aan een reactie of een topic, zet dan een TR, ga niet zelf voor agentje spelen.
Mijn eerste post in FB vanavond/vannacht nog maar en word ik meteen al naar bed gestuurdquote:Op dinsdag 8 juli 2025 00:37 schreef yvonne het volgende:
Klaar mee. Nu gaan we eens vroeg slapen. Ja jij ook @:r_one
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |