Ja ik snap wat je bedoelt? Maar zie jijzelf ook niet dat jij totaal uit de pas loopt met allerlei topics qua omgangsnormen en "opvattingen"quote:Op woensdag 17 december 2025 23:18 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dus tips mogen alleen gegeven worden als een persoon zich goed voelt en iemand zoals ik moet dat maar aanvoelen. En nee ik wil geen lul zijn hier. Als ik zie dat iemand in levensnood zit ofzo dan ga ik heus niet reageren. Maar ik reageerde voor zover ik zag op een neutraal moment, wat blijkbaar compleet niet neutraal was ofzo..?
Het is nogal wat om je schuldig over te voelen als je iets goed probeert te doen maar te horen krijgt dat je het compleet verkeerd hebt aangepakt omdat blijkbaar ergens in een x aantal posts iets te merken was ofzo.. snap je wat ik bedoel?
Dank! En ook welterusten.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:29 schreef CoolGuy het volgende:
Goed, de rust is wedergekeerd. Fijne nacht mensen, en vooral CotS.
En dat om 4 uur 's nachtsquote:Op donderdag 18 december 2025 03:56 schreef Armani XL het volgende:
Om toch een beetje duidelijkheid te geven aan de verschillende soorten topics, heb ik sommige topics een ‘dagboek’ tag gegeven. Op deze manier is het ook duidelijk hoe een topic geïnterpreteerd kan worden.
Als jullie het niets vinden haal ik het weer weg.
Dagboek-topic is niet negatief bedoeld maar biedt juist, wat mij betreft, mogelijkheid aan verduidelijking en wellicht meer mensen die dit fijn zouden vinden.
Het zat diep, maar wilde er geen topic over aanmaken.quote:Op donderdag 18 december 2025 04:13 schreef r_one het volgende:
[..]
En dat om 4 uur 's nachts![]()
Kon je er niet van slapen?![]()
Mede nachtbrakerquote:Op donderdag 18 december 2025 04:13 schreef r_one het volgende:
[..]
En dat om 4 uur 's nachts![]()
Kon je er niet van slapen?![]()
Fixedquote:
Geen probleemquote:Op donderdag 18 december 2025 03:56 schreef Armani XL het volgende:
Om toch een beetje duidelijkheid te geven aan de verschillende soorten topics, heb ik sommige topics een ‘dagboek’ tag gegeven. Op deze manier is het ook duidelijk hoe een topic geïnterpreteerd kan worden.
Dagboek-topic is niet negatief bedoeld maar biedt juist, wat mij betreft, mogelijkheid aan verduidelijking en wellicht meer mensen die dit fijn zouden vinden.
Dit vind ik een heel verstandig plan!quote:Op donderdag 18 december 2025 03:56 schreef Armani XL het volgende:
Goed ideequote:Op donderdag 18 december 2025 03:56 schreef Armani XL het volgende:
Waar slaat dit nu weer opquote:Op zondag 21 december 2025 03:41 schreef suzi1 het volgende:
ze zouden het moeten verbeiden, fokken tijdens opname
Naar mijn mening kun je dat best combinerenquote:Op zondag 21 december 2025 03:55 schreef suzi1 het volgende:
ow dit is fb, nou ja dat is t ook
als iemad opgenomen is moet je je daar mee bezig houden en ni je stabdaard leven doorgaan, je wil tenslotte verabderin
Fokken terwijl je straalbezopen bent is ook niet alles.quote:Op zondag 21 december 2025 03:55 schreef suzi1 het volgende:
ow dit is fb, nou ja dat is t ook
als iemad opgenomen is moet je je daar mee bezig houden en ni je stabdaard leven doorgaan, je wil tenslotte verabderin
Zeg dat.quote:Op zondag 21 december 2025 09:48 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Fokken terwijl je straalbezopen bent is ook niet alles.
Nou inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2025 09:48 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Fokken terwijl je straalbezopen bent is ook niet alles.
Gedaanquote:Op zondag 21 december 2025 23:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kan mijn tt veranderd worden in Mijn struggles in het dagelijks leven?
En misschien ook dat "dagboek" ervoorquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Zou iemand de topics
Het gaat slecht
R&P / Het gaat slecht
en
Het gaat slecht 2
R&P / Het gaat slecht 2
kunnen reeksen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |