Strikt genomen staat dat er ook niet. Je doet niet moeilijk maar je -oprecht bedoelde- post maakt het voor CotS er voor nu even niet makkelijker op.quote:Op donderdag 20 november 2025 22:45 schreef Masberum het volgende:
Edit: eigenlijk ook geen zin om hierin extra verweven te worden dus laat maar, zou alleen wel aardig/netjes naar mijn idee, zijn als de reactie waarin wordt gezegd dat ik moeilijk doe aangepast wordt. Maar dat is ook geen eis, ik laat het hierbij
Beter ga en blijf je gewoon weg uit haar topic. Cots heeft al meerdere malen aangegeven dat ze zich ongemakkelijk voelt over jouw reacties en dat ze ook niet goed weet (of durft) hoe op jou te reageren.quote:Op donderdag 20 november 2025 22:45 schreef Masberum het volgende:
Edit: eigenlijk ook geen zin om hierin extra verweven te worden dus laat maar, zou alleen wel aardig/netjes naar mijn idee, zijn als de reactie waarin wordt gezegd dat ik moeilijk doe aangepast wordt. Maar dat is ook geen eis, ik laat het hierbij
Is dat zo? Heeft de dat aangegeven? Dat heb ik dan niet op het netvlies staan, maar indien dat zo is lijkt me dat een uitstekend idee inderdaad.quote:Op vrijdag 21 november 2025 00:47 schreef Iceage het volgende:
[..]
Beter ga en blijf je gewoon weg uit haar topic. Cots heeft al meerdere malen aangegeven dat ze zich ongemakkelijk voelt over jouw reacties en dat ze ook niet goed weet (of durft) hoe op jou te reageren.
Ik had dat er idd ook niet in gelezen of uit begrepen.quote:
Het ging voor de zoveelste keer mis. Ik ben ook geen voorstander van een postverbod maar hoop dat Masberum zelf inziet dat hij beter uit haar topic kan wegblijven.Laten we maar even afwachten of en hoe Cots reageert.quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik had dat er idd ook niet in gelezen of uit begrepen.
Het ging nu even mis bij het quoten van haar spoiler (en opgelost) maar ik ben geen voorstander van op voorhand een postverbod voor @:Masberum ; zijn reacties waren op zich netjes.
Ik weet dus ook niet of dat zo is. Maar CotS zit in een erg moeilijke situatie, en gebruikt dit topic of deze topicreeks als uitlaatklep. Datzelfde geldt voor Masberum, maar ik denk niet dat het handig is om continue iemand op te zoeken die heeft aangegeven dat onprettig te vinden.quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik had dat er idd ook niet in gelezen of uit begrepen.
Het ging nu even mis bij het quoten van haar spoiler (en opgelost) maar ik ben geen voorstander van op voorhand een postverbod voor @:Masberum ; zijn reacties waren op zich netjes.
Dat dus. Maar even afwachten wat zij er zelf van vindt (vooropgesteld dat ze zich niet schuldig gaat voelen over haar eerlijke mening).quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:41 schreef CoolGuy het volgende:
om gedoe te voorkomen door degene in geestelijke nood het respect te tonen en gehoor te geven aan haar verzoek.
Dat geeft niet, maar als je je onprettig voelt bij iemands reacties dan kun je dat gewoon zeggen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet niet wat ik moet zeggen/denken/vinden
Dat dusquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat geeft niet, maar als je je onprettig voelt bij iemands reacties dan kun je dat gewoon zeggen.
En die persoon in je topic negeren helpt ook al.
Dan houden ze of op met reageren, of ze trollen zichzelf een topicban.
Hoe dan ook: win-win.
Dan wordt het dus al snel puur een kusje kroel knuf brei haak thee dagboek topic? Hmmmm, of dat nou zo wenselijk is?quote:Op vrijdag 21 november 2025 10:05 schreef ChocoFan het volgende:
Wil je toch je sympathie laten zien, geef dan gewoon een digitale knuffel maar hou de rest waar diegene op dat moment niets aan heeft in jouw hoofd en struin het internet af naar antwoorden.
+100quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan wordt het dus al snel puur een kusje kroel knuf brei haak thee dagboek topic? Hmmmm, of dat nou zo wenselijk is?
De dingen die CotS doet en meemaakt roepen nou eenmaal soms vragen op, niks mis mee om daar (zonder waardeoordeel richting haar!) op in te gaan. Ik wil proberen te begrijpen waarom ze bepaalde dingen doet zoals ze doet, beleeft zoals ze ze beleeft, ik wil niet veroordelen. Volgens mij kan CotS dat ook prima aan, ze is niet helemaal van poedersuiker.
Daar heb je inderdaad gelijk in. Dat is ook niet de bedoeling, het kusje kroel gedeelte.quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan wordt het dus al snel puur een kusje kroel knuf brei haak thee dagboek topic? Hmmmm, of dat nou zo wenselijk is?
De dingen die CotS doet en meemaakt roepen nou eenmaal soms vragen op, niks mis mee om daar (zonder waardeoordeel richting haar!) op in te gaan. Ik wil proberen te begrijpen waarom ze bepaalde dingen doet zoals ze doet, beleeft zoals ze ze beleeft, ik wil niet veroordelen. Volgens mij kan CotS dat ook prima aan, ze is niet helemaal van poedersuiker.
Nee oke, no problem, NOFI..quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad gelijk in. Dat is ook niet de bedoeling, het kusje kroel gedeelte.
Waarschijnlijk werd ik zelf even te veel getriggerd en moet ik gewoon wat anders gaan doen dan.
CotS is inderdaad niet van poedersuiker alleen dacht ik bij sommige dingen ineens, doe eens niet joh, dat werkt averechts.
Ik vind dat je wel een punt hebt. Je kunt het moment wel kiezen om CotS bepaalde vragen te stellen. Als ze midden in een crisis zit, lijkt mij dat niet het goede moment. Ook niet het goede moment om met voorstellen voor behandeling op de proppen te komen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad gelijk in. Dat is ook niet de bedoeling, het kusje kroel gedeelte.
Waarschijnlijk werd ik zelf even te veel getriggerd en moet ik gewoon wat anders gaan doen dan.
CotS is inderdaad niet van poedersuiker alleen dacht ik bij sommige dingen ineens, doe eens niet joh, dat werkt averechts.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 01:29 schreef Iceage het volgende:
Dienstdoende mod. Dank U voor het tijdelijke slotje. Helemaal mee eens. En ja na mijn opmerking ik hoop dat ze nu slaapt had ik ook gelijk moeten stoppen. Daarna even doorgaan was niet bepaald slim van mij.
RinusGodquote:
Oeren'd hartquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |