En dat is niet de schuld of de verantwoordelijkheid van FOK!quote:Op woensdag 9 juli 2025 03:31 schreef Iceage het volgende:
Ik denk dat we allemaal vrezen dat hij met een buik vol bier en een dolle kop echt dwaze dingen gaat doen.
En nu hij kennelijk een ban heeft en niet zijn visie meer kan posten wordt dat risico alleen maar groter.
(helaas)
Inderdaad eigen verantwoordelijkheid, ik vind het ook vreemd dat zijn topic op slot gaat omdat hij een ban heeft en niet kan reageren dat is toch ook zijn eigen verantwoordelijkheid die banquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dat is niet de schuld of de verantwoordelijkheid van FOK!
Oh ja... dat klopt idd wel...quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dat is niet de schuld of de verantwoordelijkheid van FOK!
yvonne in R&P / [R&P] Feedbackquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Deze snap ik even niet, ik zie geen streepje door zijn naam.
Of heb ik wat gemist?
Dat lijkt me niet meer dan redelijk, doen we bij anderen ook. Ik vind het erger dat men nu even de kans neemt om het topic onder te pissen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inderdaad eigen verantwoordelijkheid, ik vind het ook vreemd dat zijn topic op slot gaat omdat hij een ban heeft en niet kan reageren dat is toch ook zijn eigen verantwoordelijkheid die ban
Oké Yvonne ik wist niet dat dit de normale gang van zaken was, bedankt voor de heldere infoquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan redelijk, doen we bij anderen ook. Ik vind het erger dat men nu even de kans neemt om het topic onder te pissen.
Soms schiet het erbij in, we're only human.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oké Yvonne ik wist niet dat dit de normale gang van zaken was, bedankt voor de heldere info
Ik vind het wel heel erg goed hoe jullie dit aanpakken/mee omgaan. Er wordt (naar mijn bescheiden mening) goed gemodquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Soms schiet het erbij in, we're only human.
Hm nee. Eerder "hou op hier in Feedback", maar goed.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
yvonne in R&P / [R&P] Feedback
Leek mij duidelijk
Nou nee. Zie ook #12quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
yvonne in R&P / [R&P] Feedback
Leek mij duidelijk
Ohquote:
Opgelost. Misverstandje.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh
Zien jullie rechts bij iemands naam niks staan dan?
Nope. Als ik het écht wil weten (mobiel) zoek ik een post op waarin die user gequote is, klik op de username in de quote en dan zie ik het streepje. Als ik het écht wil weten dus en meestal is dat niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh
Zien jullie rechts bij iemands naam niks staan dan?
Eens. Zou er niet aan bijdragen dat een user dan met een meer positieve mindset terugkomt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan redelijk, doen we bij anderen ook. Ik vind het erger dat men nu even de kans neemt om het topic onder te pissen.
Dat is leuk om te horenquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel erg goed hoe jullie dit aanpakken/mee omgaan. Er wordt (naar mijn bescheiden mening) goed gemoddus bedankt daarvoor
Als het een Deelban is (dus deel van forum), komt er geen streep.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nope. Als ik het écht wil weten (mobiel) zoek ik een post op waarin die user gequote is, klik op de username in decaliter en dan zie ik het streepje. Als ik het écht wil weten dus en meestal is dat niet.
Edit: net gechecked: dat truukje werkt blijkbaar niet meer. Scheelt mij weer tijd
Aha!quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Als het een Deelban is (dus deel van forum), komt er geen streep.
Dat had Armani al min of meer gedaan, in de sluitpost:quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Aha!![]()
Pleit er wel voor dat mods dan aangeven dat iemand een deelban heeft.
Waarom en hoe lang, dat boeit niet.
Maar weten weten users wel dat iemand niet meer kán reageren. Voordat iemands afwezigheid tot speculaties gaat leiden. Wat mogelijk weer gemodereerd moet worden.
Maar niet echt op een handige manier.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat had Armani al min of meer gedaan, in de sluitpost:
Armani XL in R&P / Je ex haar spullen teruggeven?
Aangezien bans niet worden besproken, lijkt me de mededeling van Armani XL voldoende.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar niet echt op een handige manier.
Voor users is er maar 1 soort ban zichtbaar, de totaalban totaalban. Aangezien hij zei 'user kan voorlopig niet meer reageren' gingen users op zoek naar dat streepje, dat er niet is, en dan moet het dus mogelijk iets anders dan een ban zijn in hun ogen.
Blijkbaar is er een subforum-ban gezet (? of ms wel nóg iets anders waar users geen weet van hebben maar crew wel?) maar mod had even 2x moeten nadenken dat niemand dat kan zien (hij is tenslotte zelf ook user geweest niet waar).
Nee. Hij zegt in feite (met andere woorden) dat er een ban is gezet maar users zien vervolgens geen ban. Dat roept toch vragen op, zoals is gebleken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Aangezien bans niet worden besproken, lijkt me de mededeling van Armani XL voldoende.
My 2 cents.
En om dan hier in FB vervolgens te zeggen dat bans niet besproken worden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee. Hij zegt in feite (met andere woorden) dat er een ban is gezet maar users zien vervolgens geen ban. Dat roept toch vragen op, zoals is gebleken.
In feite zegt hij met de opmerking dat bans niet besproken worden, zeker icm de sluitpost, dat er idd sprake van een ban is.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Aangezien bans niet worden besproken, lijkt me de mededeling van Armani XL voldoende.
My 2 cents.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |