abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218162350
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:29 schreef spapaars het volgende:

[..]
In de sauna dan.
een all you need is love caravan in de tuin :Y
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218162362
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
een all you need is love caravan in de tuin :Y
Kees/peeskamertje voor Roma en Juul :+
pi_218162376
Wat een langdradig geneuzel met die stemmingen, qua content is het niet meer geworden maar gewoon hetzelfde alleen opgerekt, dus morgen finale, donderdag start nieuwe cyclus dus net zoals het is gedraaid vorige week. Mooi dat Desmond voet bij stuk hield tegen die vreselijke Julia. TeamDesmond, en mocht Julia hem pakken die ton, stik er maar in. Desmond maakt wel TV en is daar broodnodig nu Robert is vertrokken.
Erik heeft zijn bondje voor cyclus 20 gevonden en hij heeft zijn favoriete meisjes dicht bij hem en Roy...Kan best wel eens goed gaan uitpakken. Afscheid van Robert was des Roberts, gewoon dikke middel vinger en doei tot moment 3 maal is scheeprecht 'ik ben weer teruhuuuggg!'
Robert niet gezien bij Boulevard zoals aangekondigd trouwens. Maar DB is van de concurrent dus vond het al zo gek dat hij daar naar toe moest.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:33:36 #254
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218162411
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:30 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Kees/peeskamertje voor Roma en Juul :+
Ja dat wordt lastig als Juul wint morgen, dan moet er pijlsnel een verse neukster gevonden worden voor Peet :{
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:33:44 #255
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218162418
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Wat een langdradig geneuzel met die stemmingen, qua content is het niet meer geworden maar gewoon hetzelfde alleen opgerekt, dus morgen finale, donderdag start nieuwe cyclus dus net zoals het is gedraaid vorige week. Mooi dat Desmond voet bij stuk hield tegen die vreselijke Julia. TeamDesmond, en mocht Julia hem pakken die ton, stik er maar in. Desmond maakt wel TV en is daar broodnodig nu Robert is vertrokken.
Erik heeft zijn bondje voor cyclus 20 gevonden en hij heeft zijn favoriete meisjes dicht bij hem en Roy...Kan best wel eens goed gaan uitpakken. Afscheid van Robert was des Roberts, gewoon dikke middel vinger en doei tot moment 3 maal is scheeprecht 'ik ben weer teruhuuuggg!'
Robert niet gezien bij Boulevard zoals aangekondigd trouwens. Maar DB is van de concurrent dus vond het al zo gek dat hij daar naar toe moest.
Langdraderig, maar toch wel vermaakt, want saai was het nu ook niet.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:39:35 #256
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_218162499
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:33 schreef spapaars het volgende:

[..]
Langdraderig, maar toch wel vermaakt, want saai was het nu ook niet.
Alleen het tijdstip ligt me minder ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:42:46 #257
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218162551
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:39 schreef chufi het volgende:

[..]
Alleen het tijdstip ligt me minder ...
Ja.
En dat alleen omdat ze die Oranjezomer weer niet al te vroeg willen laten beginnen, en niet willen investeren met een tussenprogramma in de zomermaanden.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:49:32 #258
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_218162644
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:42 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ja.
En dat alleen omdat ze die Oranjezomer weer niet al te vroeg willen laten beginnen, en niet willen investeren met een tussenprogramma in de zomermaanden.
Nu mis je veel andere programma's die om 2030 of 2100 beginnen of je mist hun ... 1930 -2030 ziel er mooi tussen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_218162672
Opnemen of terug kijken je hoeft tegenwoordig niks meer te missen.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:51:58 #260
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218162684
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:51 schreef DilanoNirvana het volgende:
Opnemen of terug kijken je hoeft tegenwoordig niks meer te missen.
Beste opnemen, kan je de reclames skippen.
pi_218162711
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:51 schreef DilanoNirvana het volgende:
Opnemen of terug kijken je hoeft tegenwoordig niks meer te missen.
Meestal vind ik het juist leuk om met fok mee te kijken, dat vergroot de lol qua kijken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:55:53 #262
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_218162715
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:51 schreef spapaars het volgende:

[..]
Beste opnemen, kan je de reclames skippen.
Daar heb ik dn weer geen zin in momenteel .
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:57:36 #263
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218162726
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Meestal vind ik het juist leuk om met fok mee te kijken, dat vergroot de lol qua kijken.
Daarom kijk ik ook DBG live mee.
En de rest zie ik wel later.
pi_218162754
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:57 schreef spapaars het volgende:

[..]
Daarom kijk ik ook DBG live mee.
En de rest zie ik wel later.
Ja ik ook, volgende week weer B&B en dat heb ik dan weer op videoland. Die topics op fok worden dan wel wat ingewikkeld. De één kijkt er gelijk 5 en plempt het topic al vol _O- Dus dat is geen optie. Lees dan ook meestal het tv topic
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218162785
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Robert niet gezien bij Boulevard zoals aangekondigd trouwens. Maar DB is van de concurrent dus vond het al zo gek dat hij daar naar toe moest.
Bij Shownieuws *O*
you tokkie to me?
pi_218163085
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat de meeste lui in zulke programma's gewoon met schoenen/slippers op hun bedden en de banken zitten.

Ranzig man :N
En niet alleen op de bank en bed, ook gewoon zittend op het aanrecht met hun slippers s op het aanrecht er tegenover .. überhaupt zitten op het aanrecht waar ook eten wordt klaargemaakt :{w

Gelukkig dat ik inderdaad niet de enige ben wat betreft vertrek Robert.
Hoop stiekem dat hij gewoon terug komt.

Joe vind ik ook een secreet, met haar , Erik is mijn 'bloedgroep' niet... En zelf doet ze helemaal niks qua opdrachten, net als Demi die overigens gesteund werd door Erik toen ze het moeilijk had om hem vervolgens een mes in de rug te steken.

Roma, daar zou ik het nog geen uur mee volhouden op het werk .. verschrikkelijk mens. We horen niks meer trouwens over haar zogenaamde verliefdheid op el Che.

Wat ik ook vind van Desmond, hij heeft het wel slim gespeeld en staat in de finale, hoop dat hij het wint van heks , sorry Julia.
India, ga er na toe!
pi_218163215
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 22:35 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]
En niet alleen op de bank en bed, ook gewoon zittend op het aanrecht met hun slippers s op het aanrecht er tegenover .. überhaupt zitten op het aanrecht waar ook eten wordt klaargemaakt :{w

Gelukkig dat ik inderdaad niet de enige ben wat betreft vertrek Robert.
Hoop stiekem dat hij gewoon terug komt.

Joe vind ik ook een secreet, met haar , Erik is mijn 'bloedgroep' niet... En zelf doet ze helemaal niks qua opdrachten, net als Demi die overigens gesteund werd door Erik toen ze het moeilijk had om hem vervolgens een mes in de rug te steken.

Roma, daar zou ik het nog geen uur mee volhouden op het werk .. verschrikkelijk mens. We horen niks meer trouwens over haar zogenaamde verliefdheid op el Che.

Wat ik ook vind van Desmond, hij heeft het wel slim gespeeld en staat in de finale, hoop dat hij het wint van heks , sorry Julia.
Desmond ligt niet erg goed in de groep algemeen dus dat was wel een sterke zet. Ik mot hem niet maar dat soort uitgesproken mensen zijn wel goud voor het programma. Robert weg, en tja tis niet veel soeps wat er overblijft als Desmond ook vertrekt. Maar goede hoop met nieuwe mensen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218163399
Straks 23:30 Robert in Shownieuws O-)
pi_218163587
Geen nieuws omtrent terugkomst Robert in DB tijdens het gesprek in Shownieuws. Wel het bekende verhaal van dat hij mee zou willen doen aan Expeditie en De Verraders b.v.. Maar ja, al die mensen die dat willen worden nooit gevraagd, dat is een bepaald kliekje met veel inclusieve types met name, daar komen mensen uit De Bongenoten niet tussen.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 9 juli 2025 @ 08:03:47 #270
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218164322
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 00:20 schreef freaky40 het volgende:
Geen nieuws omtrent terugkomst Robert in DB tijdens het gesprek in Shownieuws. Wel het bekende verhaal van dat hij mee zou willen doen aan Expeditie en De Verraders b.v.. Maar ja, al die mensen die dat willen worden nooit gevraagd, dat is een bepaald kliekje met veel inclusieve types met name, daar komen mensen uit De Bongenoten niet tussen.
Die zien we dus niet meer terug, 2x is wel genoeg geweest er zijn nog zat die ook een 2e keer terug DB in willen ;)
  woensdag 9 juli 2025 @ 10:41:39 #271
3542 Gia
User under construction
pi_218165394
Ik hoop dat Desmond wint, zodat hij dan vertrekt en Julia uit frustratie ook.
2 vliegen in 1 klap.
pi_218165426
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 3,4 Marktaandeel: 14,1 Kijkcijfer: 565.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 16. Geweldige cijfers!

Helaas geen lineaire kijkcijfers van gisterenavond bekend, misschien later vandaag.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 9 juli 2025 @ 10:59:02 #273
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_218165518
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:41 schreef Gia het volgende:
Ik hoop dat Desmond wint, zodat hij dan vertrekt en Julia uit frustratie ook.
2 vliegen in 1 klap.
dan gun ik het Julia net iets meer ipv valse stiefzus Desmond
(ik weet het: het gaat om een ton - maar dan nog)
hopen dat beiden vertrekken en overacterende stiefmiep Justin ook meenemen

de enige die ik het gunde van dit bondje is Peter
... en huiver mee
pi_218165589
Ik gun Julia de oprotpremie, want zo zie ik dat voor spelers die ik er het liefst uit wil hebben. Dan maar winnen, zijn we daar ook weer van verlost. Desmond mag nog wel een maandje lekker relnichten daar. :Y
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 9 juli 2025 @ 11:19:24 #275
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218165637
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Ik gun Julia de oprotpremie, want zo zie ik dat voor spelers die ik er het liefst uit wil hebben. Dan maar winnen, zijn we daar ook weer van verlost. Desmond mag nog wel een maandje lekker relnichten daar. :Y
Ik gun Huilia helemaal nix, behalve dan nog een maand verplicht neuken met Dekhengst Peet... dat zal haar leren :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')