een all you need is love caravan in de tuinquote:
Kees/peeskamertje voor Roma en Juulquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
een all you need is love caravan in de tuin
Ja dat wordt lastig als Juul wint morgen, dan moet er pijlsnel een verse neukster gevonden worden voor Peetquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kees/peeskamertje voor Roma en Juul
Langdraderig, maar toch wel vermaakt, want saai was het nu ook niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Wat een langdradig geneuzel met die stemmingen, qua content is het niet meer geworden maar gewoon hetzelfde alleen opgerekt, dus morgen finale, donderdag start nieuwe cyclus dus net zoals het is gedraaid vorige week. Mooi dat Desmond voet bij stuk hield tegen die vreselijke Julia. TeamDesmond, en mocht Julia hem pakken die ton, stik er maar in. Desmond maakt wel TV en is daar broodnodig nu Robert is vertrokken.
Erik heeft zijn bondje voor cyclus 20 gevonden en hij heeft zijn favoriete meisjes dicht bij hem en Roy...Kan best wel eens goed gaan uitpakken. Afscheid van Robert was des Roberts, gewoon dikke middel vinger en doei tot moment 3 maal is scheeprecht 'ik ben weer teruhuuuggg!'
Robert niet gezien bij Boulevard zoals aangekondigd trouwens. Maar DB is van de concurrent dus vond het al zo gek dat hij daar naar toe moest.
Alleen het tijdstip ligt me minder ...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Langdraderig, maar toch wel vermaakt, want saai was het nu ook niet.
Ja.quote:
Nu mis je veel andere programma's die om 2030 of 2100 beginnen of je mist hun ... 1930 -2030 ziel er mooi tussenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
En dat alleen omdat ze die Oranjezomer weer niet al te vroeg willen laten beginnen, en niet willen investeren met een tussenprogramma in de zomermaanden.
Beste opnemen, kan je de reclames skippen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:51 schreef DilanoNirvana het volgende:
Opnemen of terug kijken je hoeft tegenwoordig niks meer te missen.
Meestal vind ik het juist leuk om met fok mee te kijken, dat vergroot de lol qua kijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:51 schreef DilanoNirvana het volgende:
Opnemen of terug kijken je hoeft tegenwoordig niks meer te missen.
Daar heb ik dn weer geen zin in momenteel .quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beste opnemen, kan je de reclames skippen.
Daarom kijk ik ook DBG live mee.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Meestal vind ik het juist leuk om met fok mee te kijken, dat vergroot de lol qua kijken.
Ja ik ook, volgende week weer B&B en dat heb ik dan weer op videoland. Die topics op fok worden dan wel wat ingewikkeld. De één kijkt er gelijk 5 en plempt het topic al volquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook DBG live mee.
En de rest zie ik wel later.
Bij Shownieuwsquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Robert niet gezien bij Boulevard zoals aangekondigd trouwens. Maar DB is van de concurrent dus vond het al zo gek dat hij daar naar toe moest.
En niet alleen op de bank en bed, ook gewoon zittend op het aanrecht met hun slippers s op het aanrecht er tegenover .. überhaupt zitten op het aanrecht waar ook eten wordt klaargemaaktquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat de meeste lui in zulke programma's gewoon met schoenen/slippers op hun bedden en de banken zitten.
Ranzig man
Desmond ligt niet erg goed in de groep algemeen dus dat was wel een sterke zet. Ik mot hem niet maar dat soort uitgesproken mensen zijn wel goud voor het programma. Robert weg, en tja tis niet veel soeps wat er overblijft als Desmond ook vertrekt. Maar goede hoop met nieuwe mensen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:35 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
En niet alleen op de bank en bed, ook gewoon zittend op het aanrecht met hun slippers s op het aanrecht er tegenover .. überhaupt zitten op het aanrecht waar ook eten wordt klaargemaakt
Gelukkig dat ik inderdaad niet de enige ben wat betreft vertrek Robert.
Hoop stiekem dat hij gewoon terug komt.
Joe vind ik ook een secreet, met haar , Erik is mijn 'bloedgroep' niet... En zelf doet ze helemaal niks qua opdrachten, net als Demi die overigens gesteund werd door Erik toen ze het moeilijk had om hem vervolgens een mes in de rug te steken.
Roma, daar zou ik het nog geen uur mee volhouden op het werk .. verschrikkelijk mens. We horen niks meer trouwens over haar zogenaamde verliefdheid op el Che.
Wat ik ook vind van Desmond, hij heeft het wel slim gespeeld en staat in de finale, hoop dat hij het wint van heks , sorry Julia.
Die zien we dus niet meer terug, 2x is wel genoeg geweest er zijn nog zat die ook een 2e keer terug DB in willenquote:Op woensdag 9 juli 2025 00:20 schreef freaky40 het volgende:
Geen nieuws omtrent terugkomst Robert in DB tijdens het gesprek in Shownieuws. Wel het bekende verhaal van dat hij mee zou willen doen aan Expeditie en De Verraders b.v.. Maar ja, al die mensen die dat willen worden nooit gevraagd, dat is een bepaald kliekje met veel inclusieve types met name, daar komen mensen uit De Bongenoten niet tussen.
dan gun ik het Julia net iets meer ipv valse stiefzus Desmondquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:41 schreef Gia het volgende:
Ik hoop dat Desmond wint, zodat hij dan vertrekt en Julia uit frustratie ook.
2 vliegen in 1 klap.
Ik gun Huilia helemaal nix, behalve dan nog een maand verplicht neuken met Dekhengst Peet... dat zal haar lerenquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Ik gun Julia de oprotpremie, want zo zie ik dat voor spelers die ik er het liefst uit wil hebben. Dan maar winnen, zijn we daar ook weer van verlost. Desmond mag nog wel een maandje lekker relnichten daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |