dan gun ik het Julia net iets meer ipv valse stiefzus Desmondquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:41 schreef Gia het volgende:
Ik hoop dat Desmond wint, zodat hij dan vertrekt en Julia uit frustratie ook.
2 vliegen in 1 klap.
Ik gun Huilia helemaal nix, behalve dan nog een maand verplicht neuken met Dekhengst Peet... dat zal haar lerenquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Ik gun Julia de oprotpremie, want zo zie ik dat voor spelers die ik er het liefst uit wil hebben. Dan maar winnen, zijn we daar ook weer van verlost. Desmond mag nog wel een maandje lekker relnichten daar.
Ik hoop ook dat ze verliest.. al wat het alleen maar omdat "Als niets meer werkt keihard gaan janke" nooit beloond mag wordenquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:20 schreef freaky40 het volgende:
Als ze verliest hoop ik dat ze uit rancune optieft. Zij heeft de betekenis 'misplaatst verontwaardigd' verbeterd....
Eens, maar ik denk dat Desmond niet vertrekt als Julia wint. Andersom verwacht ik het wel, omdat Julia zal denken dat het haar niet nog een keer gegund gaat worden. Wil ze liefst allebei weg hebben. En ja, liefst Justin erbij, maar dat zal wishful thinking zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:59 schreef Giggio het volgende:
[..]
dan gun ik het Julia net iets meer ipv valse stiefzus Desmond
(ik weet het: het gaat om een ton - maar dan nog)
hopen dat beiden vertrekken en overacterende stiefmiep Justin ook meenemen
de enige die ik het gunde van dit bondje is Peter
We weten, volgens mij, niet of ze net voldoende stemmen had, of ruim. Volgens mij hebben ze de rest niet meer laten zien. Of heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:32 schreef spapaars het volgende:
Genoeg stemmen kreeg ze om de finale te mogen spelen, dus ligt ze binnen de groep wel goed.
Met al dat knip en plakwerk kunnen ze je maken, of breken.
de stemmen jasten ze er doorheen jaquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:57 schreef Gia het volgende:
[..]
We weten, volgens mij, niet of ze net voldoende stemmen had, of ruim. Volgens mij hebben ze de rest niet meer laten zien. Of heb ik wat gemist?
Verschil was te groot.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:57 schreef Gia het volgende:
[..]
We weten, volgens mij, niet of ze net voldoende stemmen had, of ruim. Volgens mij hebben ze de rest niet meer laten zien. Of heb ik wat gemist?
In de uitzending was al te zien dat een groep afspraken om voor Julia te gaan stemmen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
de stemmen jasten ze er doorheen ja
en voordat desmond zijn trucje deed waren er maar weinig die op Julia zouden stemmen
en plots had ze de meerderheid
Denk meer bewoners.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:52 schreef Giggio het volgende:
gaan er echt meer dan 16 kandidaten komen of is het dat men bedoelt met nog meer kandidaten gewoon nog meer nieuwe kandidaten?
net als de cliff-hangers aan het eind die de volgende dag geen reet voorstellen?
En Julia en Desmond in de finalequote:Op woensdag 9 juli 2025 20:02 schreef Whuzz het volgende:
2 dagen moeten missen wegens werk![]()
Robert weg
quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:02 schreef Whuzz het volgende:
2 dagen moeten missen wegens werk![]()
Robert weg
omg wat kut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |