abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2025 @ 10:41:39 #271
3542 Gia
User under construction
pi_218165394
Ik hoop dat Desmond wint, zodat hij dan vertrekt en Julia uit frustratie ook.
2 vliegen in 1 klap.
pi_218165426
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 3,4 Marktaandeel: 14,1 Kijkcijfer: 565.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 16. Geweldige cijfers!

Helaas geen lineaire kijkcijfers van gisterenavond bekend, misschien later vandaag.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 9 juli 2025 @ 10:59:02 #273
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_218165518
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:41 schreef Gia het volgende:
Ik hoop dat Desmond wint, zodat hij dan vertrekt en Julia uit frustratie ook.
2 vliegen in 1 klap.
dan gun ik het Julia net iets meer ipv valse stiefzus Desmond
(ik weet het: het gaat om een ton - maar dan nog)
hopen dat beiden vertrekken en overacterende stiefmiep Justin ook meenemen

de enige die ik het gunde van dit bondje is Peter
... en huiver mee
pi_218165589
Ik gun Julia de oprotpremie, want zo zie ik dat voor spelers die ik er het liefst uit wil hebben. Dan maar winnen, zijn we daar ook weer van verlost. Desmond mag nog wel een maandje lekker relnichten daar. :Y
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 9 juli 2025 @ 11:19:24 #275
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218165637
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Ik gun Julia de oprotpremie, want zo zie ik dat voor spelers die ik er het liefst uit wil hebben. Dan maar winnen, zijn we daar ook weer van verlost. Desmond mag nog wel een maandje lekker relnichten daar. :Y
Ik gun Huilia helemaal nix, behalve dan nog een maand verplicht neuken met Dekhengst Peet... dat zal haar leren :P
pi_218165647
Als ze verliest hoop ik dat ze uit rancune optieft. Zij heeft de betekenis 'misplaatst verontwaardigd' verbeterd....
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 9 juli 2025 @ 11:30:41 #277
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218165741
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 11:20 schreef freaky40 het volgende:
Als ze verliest hoop ik dat ze uit rancune optieft. Zij heeft de betekenis 'misplaatst verontwaardigd' verbeterd....
Ik hoop ook dat ze verliest.. al wat het alleen maar omdat "Als niets meer werkt keihard gaan janke" nooit beloond mag worden :{
  woensdag 9 juli 2025 @ 11:32:19 #278
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218165759
Genoeg stemmen kreeg ze om de finale te mogen spelen, dus ligt ze binnen de groep wel goed.
Met al dat knip en plakwerk kunnen ze je maken, of breken.
  woensdag 9 juli 2025 @ 12:55:40 #279
3542 Gia
User under construction
pi_218166524
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:59 schreef Giggio het volgende:

[..]
dan gun ik het Julia net iets meer ipv valse stiefzus Desmond
(ik weet het: het gaat om een ton - maar dan nog)
hopen dat beiden vertrekken en overacterende stiefmiep Justin ook meenemen

de enige die ik het gunde van dit bondje is Peter
Eens, maar ik denk dat Desmond niet vertrekt als Julia wint. Andersom verwacht ik het wel, omdat Julia zal denken dat het haar niet nog een keer gegund gaat worden. Wil ze liefst allebei weg hebben. En ja, liefst Justin erbij, maar dat zal wishful thinking zijn.

Overigens mag die aanstellerige Joe ook wel vertrekken met zijn verwijfde balletpasjes.
En liefst Che en Geert ook. Joey mag nog wel blijven en laten zien dat hij zonder de invloed van die knulletjes wel normaal kan zijn.
Verder zit in Seymona niet echt wat in. Ook maar weg. Kim heeft mogelijk nog wel iets in petto wat tv-waardig is, maar mag haar totaal niet.
*zucht*
Demi mag overigens ook mee de poort uitlopen, zit ook niks interessants in wat het kijken waard is.
Roma mag blijven, die zorgt wel voor tv, hoewel ze bloedirritant kan zijn, met dat accent.

Pff, waarom kijken we nog?
Hopen op leuke kandidaten en benieuwd wat dat 'meer dan 16' gaat worden.
  woensdag 9 juli 2025 @ 12:57:14 #280
3542 Gia
User under construction
pi_218166540
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 11:32 schreef spapaars het volgende:
Genoeg stemmen kreeg ze om de finale te mogen spelen, dus ligt ze binnen de groep wel goed.
Met al dat knip en plakwerk kunnen ze je maken, of breken.
We weten, volgens mij, niet of ze net voldoende stemmen had, of ruim. Volgens mij hebben ze de rest niet meer laten zien. Of heb ik wat gemist?
pi_218166576
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 12:57 schreef Gia het volgende:

[..]
We weten, volgens mij, niet of ze net voldoende stemmen had, of ruim. Volgens mij hebben ze de rest niet meer laten zien. Of heb ik wat gemist?
de stemmen jasten ze er doorheen ja
en voordat desmond zijn trucje deed waren er maar weinig die op Julia zouden stemmen
en plots had ze de meerderheid
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  woensdag 9 juli 2025 @ 14:13:42 #282
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218167397
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 12:57 schreef Gia het volgende:

[..]
We weten, volgens mij, niet of ze net voldoende stemmen had, of ruim. Volgens mij hebben ze de rest niet meer laten zien. Of heb ik wat gemist?
Verschil was te groot.
De vorige keer was het spannender; ze hadden geen volgorde van bordjes draaien , maar met het noemen van namen om het tot het allerlaatste moment spannend te houden, het verschil was dan ook 1 stem.
Dus was de voorkeur deze keer te groot, dat het geen zin had op naam hun keuze uit te spreken.
  woensdag 9 juli 2025 @ 14:18:21 #283
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218167436
quote:
99s.gif Op woensdag 9 juli 2025 12:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
de stemmen jasten ze er doorheen ja
en voordat desmond zijn trucje deed waren er maar weinig die op Julia zouden stemmen
en plots had ze de meerderheid
In de uitzending was al te zien dat een groep afspraken om voor Julia te gaan stemmen.
pi_218167471
Ik vond het een slimme actie van Desmond, maar ben wel blij dat Julia door de groep gekozen is.
Mensen moeten echt nooit meer bij een stelletje in een bondje gaan, maarja soms heb je geen keus
(she/her)
  woensdag 9 juli 2025 @ 14:52:27 #285
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_218167698
gaan er echt meer dan 16 kandidaten komen of is het dat men bedoelt met nog meer kandidaten gewoon nog meer nieuwe kandidaten?

net als de cliff-hangers aan het eind die de volgende dag geen reet voorstellen?
... en huiver mee
  woensdag 9 juli 2025 @ 15:10:20 #286
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218167873
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 14:52 schreef Giggio het volgende:
gaan er echt meer dan 16 kandidaten komen of is het dat men bedoelt met nog meer kandidaten gewoon nog meer nieuwe kandidaten?

net als de cliff-hangers aan het eind die de volgende dag geen reet voorstellen?
Denk meer bewoners.
Hebben ze meer verhaallijnen om het programma te vullen, nu het wat langer duurt.
pi_218168029
Maar of dat permanent gaat zijn, misschien wordt het voor een deel wel een afvalrace dus dat ze binnen de kortste tijd weer gewoon met 16 deelnemers zijn. Ik krijg een beetje het idee dat het om een publiciteitsstunt gaat, net als die z.g.n. 'langere afleveringen'...
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 9 juli 2025 @ 15:31:46 #288
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_218168085
we gaan het wel zien - zal allemaal wel weer mee en dus tegenvallen

als ze maar niet met een extra bondje komen met wannabe BN'ers die gaan strijden voor een ton voor een goed doel ofzo
... en huiver mee
pi_218168977
Lineaire kijkcijfers van gisterenavond zijn binnen, 490.000 kijkers keken gisteren naar de stemming met een marktaandeel van 14.8%, erg netjes dus. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 9 juli 2025 @ 17:20:38 #290
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218169240
Al die tamtam over Cyclus 20 alsof het een nieuw besmettelijk virus is.. ehh moet worden.. maar als alle kijkertjes aan de de nieuwe 20:00h zijn gewend gaat het gewoon business as usual , alleen 11 minuten meer kletskoek , ik geloof gewoon niet dat ze het aandurven het format te veranderen , ja missien veel meer "Jureerbare Bullshit" om een lading BN'rs in de schijnwerpers te zetten, 11 minuten langer :{
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:02:19 #291
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218170937
2 dagen moeten missen wegens werk :(

Robert weg :'(
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_218170943
quote:
17s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:02 schreef Whuzz het volgende:
2 dagen moeten missen wegens werk :(

Robert weg :'(
En Julia en Desmond in de finale -O-
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:03:39 #293
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_218170947
quote:
17s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:02 schreef Whuzz het volgende:
2 dagen moeten missen wegens werk :(

Robert weg :'(
:Y

“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:04:09 #294
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218170952
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
En Julia en Desmond in de finale -O-
omg wat kut.
Nou ja, één ding is zeker; geen geneuk meer door Julia naast Desmond. (in elk geval niet in de loods... wat daarna nog gebeurt wil ik niet over nadenken :P )
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_218170955
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:03 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
:Y

[ afbeelding ]
_O- _O- _O- })
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:04:35 #296
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218170959
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:03 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
:Y

[ afbeelding ]
_O- 8)7
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_218170962
Als die het haar had gegunt had die wel voor haar gestemd
pi_218170966
Julia is wel erg erg erg zuur
pi_218170972
Heb Julia trouwens geen moment horen lobbyen voor Peter tijdens het kringgesprek.
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:06:52 #300
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218170975
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Julia is wel erg erg erg zuur
Mja, was altijd al een aanmatigend, verwaand type.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')