Inderdaad, maar positief bekeken gaat er sowieso 1 van die 2 naar huisquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
mijn god
mogen er ook 2 verliezen
jeezzz
2 die je het niet gunt
Gisteravond bij hart van vertelde ze dat het tot half 10 duurde, nou mijn klokje stond op 21:11quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs de aangegeven tijd hebben ze niet gehaald
[ afbeelding ]
Jup en de RattenKoning mag blijven en Princess Huilie wintquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
mijn god
mogen er ook 2 verliezen
jeezzz
2 die je het niet gunt
of er van de 4 nieuwen er 3 gillend wegrennenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ik blijf toch afvragen of ze in Cyclus 20 meer Nieuwen erin pleuren een stuk of 4 en dat ze na 3 dagen uitproberen er weer 2 moeten weggooien (Utopia scenario)
Met deze tempo weten we dat aan het einde van de maand.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ik blijf toch afvragen of ze in Cyclus 20 meer Nieuwen erin pleuren een stuk of 4 en dat ze na 3 dagen uitproberen er weer 2 moeten weggooien (Utopia scenario)
Ook leuk, maar gaat 'm niet worden, je weet dat er alleen maar Geilneven en Nichten staan te trappelen bij de Poortquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
of er van de 4 nieuwen er 3 gillend wegrennen
We weten niet eens of er een 5e groep komt, of dat het er 4 blijven met 5 ipv 4 bewoners.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
of er van de 4 nieuwen er 3 gillend wegrennen
er komen in ieder geval 2 nieuwenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
We weten niet eens of er een 5e groep komt, of dat het er 4 blijven met 5 ipv 4 bewoners.
Als Desmond niet wint zal hij denk ik ook wel gaan, die heeft dan zijn kansen wel verspeeld.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
er komen in ieder geval 2 nieuwen
en dan nog een paar ( of meer ) extra
Ik blijf geloven in DB&DB vol Liefde.. gasten komen effe uittproberen of de pikpast en dan blijvenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met deze tempo weten we dat aan het einde van de maand.
Justin net zo toch..quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Desmond niet wint zal hij denk ik ook wel gaan, die heeft dan zijn kansen wel verspeeld.
Wat mij betreft zou de groep met de minste punten, in de tuin moeten kamperen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
er komen in ieder geval 2 nieuwen
en dan nog een paar ( of meer ) extra
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat mij betreft zou de groep met de minste punten, in de tuin moeten kamperen.
In de sauna dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
in de zomer niet zo'n probleem
tot het gaat onweren
dan raakt de febo in paniek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |