abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:11:19 #226
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218162087
Zat er al in.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:11:24 #227
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_218162089
Erik die gaat voor een vrouw :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_218162091
Zo hé het is al weer half 10 :o
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:11:58 #229
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218162098
Huiliaaahhh *O*

  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:12:46 #230
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218162104
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo hé het is al weer half 10 :o
Zelfs de aangegeven tijd hebben ze niet gehaald

pi_218162105
mijn god
mogen er ook 2 verliezen
jeezzz
2 die je het niet gunt
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:14:07 #232
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218162127
Zijn er al bewoners die hebben aangegeven te zullen vertrekken?
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:14:14 #233
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_218162131
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
mijn god
mogen er ook 2 verliezen
jeezzz
2 die je het niet gunt
Inderdaad, maar positief bekeken gaat er sowieso 1 van die 2 naar huis *O* *O*
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:14:48 #234
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218162140
En de Kliphangert.. De Finale

pi_218162142
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:12 schreef spapaars het volgende:

[..]
Zelfs de aangegeven tijd hebben ze niet gehaald

[ afbeelding ]
Gisteravond bij hart van vertelde ze dat het tot half 10 duurde, nou mijn klokje stond op 21:11 :X
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:15:51 #236
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218162158
En Justin weet nu hoe populair hij in die loods is.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:16:10 #237
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218162161
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
mijn god
mogen er ook 2 verliezen
jeezzz
2 die je het niet gunt
Jup en de RattenKoning mag blijven en Princess Huilie wint :Y
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:19:42 #238
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218162194
Ik blijf toch afvragen of ze in Cyclus 20 meer Nieuwen erin pleuren een stuk of 4 en dat ze na 3 dagen uitproberen er weer 2 moeten weggooien (Utopia scenario)
pi_218162206
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ik blijf toch afvragen of ze in Cyclus 20 meer Nieuwen erin pleuren een stuk of 4 en dat ze na 3 dagen uitproberen er weer 2 moeten weggooien (Utopia scenario)
of er van de 4 nieuwen er 3 gillend wegrennen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:21:29 #240
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218162216
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ik blijf toch afvragen of ze in Cyclus 20 meer Nieuwen erin pleuren een stuk of 4 en dat ze na 3 dagen uitproberen er weer 2 moeten weggooien (Utopia scenario)
Met deze tempo weten we dat aan het einde van de maand.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:22:13 #241
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218162227
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:20 schreef greysbones het volgende:

[..]
of er van de 4 nieuwen er 3 gillend wegrennen
Ook leuk, maar gaat 'm niet worden, je weet dat er alleen maar Geilneven en Nichten staan te trappelen bij de Poort _O-
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:23:46 #242
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218162244
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:20 schreef greysbones het volgende:

[..]
of er van de 4 nieuwen er 3 gillend wegrennen
We weten niet eens of er een 5e groep komt, of dat het er 4 blijven met 5 ipv 4 bewoners.
pi_218162264
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:23 schreef spapaars het volgende:

[..]
We weten niet eens of er een 5e groep komt, of dat het er 4 blijven met 5 ipv 4 bewoners.
er komen in ieder geval 2 nieuwen
en dan nog een paar ( of meer ) extra :Y
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218162287
Ze hadden hendig de finale ook hierin kunnen maken. Zo heeft die langere tijd ook weinig nut.

En het blijft een spel keihard, maar die Desmond mag van mij ook keihard af gaan.
pi_218162304
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
er komen in ieder geval 2 nieuwen
en dan nog een paar ( of meer ) extra :Y
Als Desmond niet wint zal hij denk ik ook wel gaan, die heeft dan zijn kansen wel verspeeld.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:27:00 #246
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218162308
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:21 schreef spapaars het volgende:

[..]
Met deze tempo weten we dat aan het einde van de maand.
Ik blijf geloven in DB&DB vol Liefde.. gasten komen effe uittproberen of de pikpast en dan blijven :P
pi_218162318
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Als Desmond niet wint zal hij denk ik ook wel gaan, die heeft dan zijn kansen wel verspeeld.
Justin net zo toch..
die heeft itt Desmond helemaal geen medestanders
Justin is het volgzame menneke
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:27:34 #248
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218162320
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
er komen in ieder geval 2 nieuwen
en dan nog een paar ( of meer ) extra :Y
Wat mij betreft zou de groep met de minste punten, in de tuin moeten kamperen.
pi_218162337
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:27 schreef spapaars het volgende:

[..]
Wat mij betreft zou de groep met de minste punten, in de tuin moeten kamperen.
_O- _O-
in de zomer niet zo'n probleem
tot het gaat onweren
dan raakt de febo in paniek
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:29:05 #250
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218162342
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:

[..]
_O- _O-
in de zomer niet zo'n probleem
tot het gaat onweren
dan raakt de febo in paniek
In de sauna dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')