oh nice.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een bodga hem denk ik accepteren
jongen van 27 die de woning erg leuk vindt
Ja hij heeft zelfs een motivatie brief geschrevenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
oh nice.
Ook wel leuk voor zo'n jonge jongen dat ie verder kan.
Ik koop nooit ergens anders boeken, dus heb daar nooit last vanquote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:34 schreef STING het volgende:
[..]
Heel lang een Kindle gehad, maar had begrepen dat de nieuwere 'generaties' veel meer dichtgetimmerd zijn en dat je extra veel moeite moet doen voor boeken die niet via de Amazon store gekocht zijn.
Nice.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij heeft zelfs een motivatie brief geschrevenEr willen volgende week nog mensen komen kijken maar accepteer deze en hij is flexibel ook. woont nog bij zijn ouders, komt mij ook goed uit
Vaak ook het goedkoopste trouwens.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik koop nooit ergens anders boeken, dus heb daar nooit last vanHeb juist ook een kindle omdat het aanbod op Amazon groter is.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij heeft zelfs een motivatie brief geschrevenEr willen volgende week nog mensen komen kijken maar accepteer deze en hij is flexibel ook. woont nog bij zijn ouders, komt mij ook goed uit
In deze markt gaat het heel snel. Was met mijn huis ook. Feliquote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt super snel. denk dat het 2 weken op funda stond
Mooiquote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij gaat nu financiering aanvragen en omdat er erfpacht op zit is het nog de vraag of het soepel gaat maar zal vast wel goedkomen ook.Ik heb geen haastquote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In deze markt gaat het heel snel. Was met mijn huis ook. Feli
en verkopen aan een starterquote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij gaat nu financiering aanvragen en omdat er erfpacht op zit is het nog de vraag of het soepel gaat maar zal vast wel goedkomen ook.Ik heb geen haast
Heeft hij ook iets met bootjes?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heeft hij wel genoeg tyfuszooi voor op de bank?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar hij is erg onder de indruk van het uitzicht
Ga je dan even terug naar Nederland? Misschien kun je ook voorstellen te daten met 'm dan? Twee vliegen in één klap.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
ga voorstellen of de overdracht in september kan want hij moet de financiering ook nog rond krijgen
Goed plan! Dat kan sowieso wel, missen we niets aan.quote:In "zeer uitzonderlijke situaties" kan Enexis komende winter gedwongen worden om de elektriciteit uit te schakelen in delen van Tilburg, Den Bosch, Etten-Leur, Uden en Ommen (Overijssel). Dat bevestigt de netbeheerder in gesprek met NU.nl.
Dit klinkt als iets waar wat context bij nodig is.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed plan! Dat kan sowieso wel, missen we niets aan.
Gewoon permanent.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed plan! Dat kan sowieso wel, missen we niets aan.
geloof het niet want hij wil meubelen overnemen en de wasmachine en droger ook. scheelt weer sjouwenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft hij wel genoeg tyfuszooi voor op de bank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |