abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220731729
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Sorry, maar met dit soort uitspraken kan niemand je serieus nemen als je het hebt over democratie, mensenrechten en rechtvaardigheid. Echt
Batista was beter dan Castro? Echt niet hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2026 21:56:12 ]
pi_220732112
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:27 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Fidel Castro een held?
Wat zijn dit voor extremistische uitspraken.
Man man man.
Fidel Castro > Javier Milei & VVD (denk aan: Hawija)
  donderdag 7 mei 2026 @ 08:47:22 #178
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220733196
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:55 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Batista was beter dan Castro? Echt niet hoor.
Dat zegt niemand
pi_220734456
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 08:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dat zegt niemand
In vergelijking met Batista was Castro een held, dat schreef ik.

Ondanks alle sancties waren er successen:
https://www.theguardian.c(...)an-development-model

(Jaja, oud artikel uit 2011 maar laat goed de ontwikkeling zien)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')