Wie?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetbalpijper Timbelsi geeft aan dat hij niet komt, laten we daar maar vanuit gaan
Die kostten geen drol omdat we dat geld niet hadden. We weten niet of Arnesen alleen maar voltreffers had gehad als ie net zoveel te besteden had als Te Kloese.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Al die miskopen van Arnesen hebben geen drop gekost. Die spelers hebben we verkocht met minimaal verlies. Hoe anders is dat bij Dtk? Die heeft flink met geld lopen te smijten voor spelers die werkelijk niets toevoegen.
Hoe je het ook wendt of keer, de percentage miskopen is veel te groot. Als je al een groot bedrag neerlegt voor een speler dan moet je er wel zeker van zijn dat die gaat slagen. Je hebt weinig aan geld als je telkens de verkeerde spelers haalt.
Eens dat we nieuwe TD nodig hebben, maar daar wachten we al twee jaar op.
Daarom scout je ook in Zuid-Amerika, Scandinavië, Oost-Europa. Voor dit soort spelers in die competities, is Feyenoord een stap omhoog.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die kostten geen drol omdat we dat geld niet hadden. We weten niet of Arnesen alleen maar voltreffers had gehad als ie net zoveel te besteden had als Te Kloese.
Met geld inkopen blijft een stuk lastiger, want de echte versterkingen willen meestal niet naar de Eredivisie komen of zijn te duur.
Ja, eens. Zo ben ik ook het vertrouwen kwijt geraakt in Sam Planting, die vond al die Mislintat aankopen ook allemaal geweldenaren.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zeg niet mijn vertrouwen op in Pieter, maar het is wel vaak een goednieuwsshow hè? Zeker bij Nederlandse voetballers vraag ik me af of ze ook durven te schrijven dat een speler er weinig van kan.
Wel geschreven op een moment dat Salah-Edinne echt in goede vorm was. Ik heb hem ook best vaak negatief gezien over (potentiële) aankopen, of in ieder geval hardop de vraag of dit wel is wat Feyenoord nodig heeft. Het zou wel kunnen dat hij een voorkeur heeft voor Nederlandse voetballers.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zeg niet mijn vertrouwen op in Pieter, maar het is wel vaak een goednieuwsshow hè? Zeker bij Nederlandse voetballers vraag ik me af of ze ook durven te schrijven dat een speler er weinig van kan.
Pieter Zwart heb ik weinig op tegen. Hij mag alleen wel een keer stoppen met zijn Guardiola-obsessie.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, eens. Zo ben ik ook het vertrouwen kwijt geraakt in Sam Planting, die vond al die Mislintat aankopen ook allemaal geweldenaren.
Wålemark, Antonucci en Bozenik waren pittige bedragen voor ons op dat moment. Ik vind sowieso het percentage voltreffers onder Arnesen helemaal niet hoog, Aursnes en Trauner waren echt goed maar verder valt het reuze mee.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Al die miskopen van Arnesen hebben geen drop gekost. Die spelers hebben we verkocht met minimaal verlies. Hoe anders is dat bij Dtk? Die heeft flink met geld lopen te smijten voor spelers die werkelijk niets toevoegen.
Hoe je het ook wendt of keer, de percentage miskopen is veel te groot. Als je al een groot bedrag neerlegt voor een speler dan moet je er wel zeker van zijn dat die gaat slagen. Je hebt weinig aan geld als je telkens de verkeerde spelers haalt.
Eens dat we nieuwe TD nodig hebben, maar daar wachten we al twee jaar op.
Sowieso overdreven die adoratie voor Arnesen. Heeft ons echt wel er bovenop gebracht, maar ook hij heeft rotzooi binnengehaald. Volgens mij is die uiteindelijk ook overal ontslagen omdat die er een puinhoop van maakte.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wålemark, Antonucci en Bozenik waren pittige bedragen voor ons op dat moment. Ik vind sowieso het percentage voltreffers onder Arnesen helemaal niet hoog, Aursnes en Trauner waren echt goed maar verder valt het reuze mee.
Best veel rotzooi zelfs. Naast de bovenste drie zijn Diemers, Teixeira, Spahic, Conteh, Balde, Marciano, Bassett, Hendrix en koning Pratto allemaal mislukt.
Hij heeft vooral een belangrijke beweging in stand gezet met beleid, wegwerken van bepaalde plucheplakkers en Slot binnenhalen, maar qua spelers was het niet zo bijzonder.
Volgens de DATA hadden ze heel veel goede puntenquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, eens. Zo ben ik ook het vertrouwen kwijt geraakt in Sam Planting, die vond al die Mislintat aankopen ook allemaal geweldenaren.
Precies dit ja, maar volgens sommige heeft Arnesen alleen maar voltreffers gehaald en DtK alleen maar rommel. Natuurlijk heeft Arnesen goede dingen gehaald, maar dat heeft DtK net zo goed, alleen die moet met pek en veren worden weggejaagd. Net zoals elke bestuurder bij ons na een x aantal jaar moet “oprotten”. Niet vaak gestuurd door bepaalde figuren zoals Jannes die er zijn eigen prive oorlogje op nahoudtquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wålemark, Antonucci en Bozenik waren pittige bedragen voor ons op dat moment. Ik vind sowieso het percentage voltreffers onder Arnesen helemaal niet hoog, Aursnes en Trauner waren echt goed maar verder valt het reuze mee.
Best veel rotzooi zelfs. Naast de bovenste drie zijn Diemers, Teixeira, Spahic, Conteh, Balde, Marciano, Bassett, Hendrix en koning Pratto allemaal mislukt.
Hij heeft vooral een belangrijke beweging in stand gezet met beleid, wegwerken van bepaalde plucheplakkers en Slot binnenhalen, maar qua spelers was het niet zo bijzonder.
Het is wel zo dat op bepaalde vlakken te Kloese er echt een puinzooi van heeft gemaakt afgelopen jaren. Het beleid van jonge spelers halen/opleiden en herkenbaar aanvallend voetbal spelen is direct over de schutting gegooid na het kampioenschap. Met als resultaat een hoop dure miskopen en een volkomen mismatch als trainer die bovendien veel te lang aanbleef. Dat valt te Kloese zwaar aan te rekenen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Precies dit ja, maar volgens sommige heeft Arnesen alleen maar voltreffers gehaald en DtK alleen maar rommel. Natuurlijk heeft Arnesen goede dingen gehaald, maar dat heeft DtK net zo goed, alleen die moet met pek en veren worden weggejaagd. Net zoals elke bestuurder bij ons na een x aantal jaar moet “oprotten”. Niet vaak gestuurd door bepaalde figuren zoals Jannes die er zijn eigen prive oorlogje op nahoudt
KRABBY IN THE MUDquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:26 schreef fetX het volgende:
Gelukkig is dat Salah-Eddine gerucht onzin. Schrok al. Wat moet je er mee.
En ook daar valt weer eea op af te dingen. Diemers kwam omdat Dickie dat per se wilde. Teixeira was vooraf bekend dat het een gokje was in de zin: talent genoeg, maar nooit fit. Walemark, Bassett, Bozenik waren relatief goedkope talenten. Maar eens met de essentie hoor, ook Arnesen had lang niet alleen voltreffers. Belangrijkste wat hij heeft gedaan is de organisatie/scouting/jeugdopleiding hervormen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haalde ook wel veel zooi binnen hoor. Die winter met Wålemark, Hendrix en Bassett was echt niet goed, en ook helden als Diemers, Teixeira en Bozenik kwamen van Arnesen.
Een trainer aanstellen die geen 4-3-3 wil spelen, nadat je het dus nooit hebt gehad over de opstelling, kort nadat je hele organisatie is ingericht op 4-3-3 is wel echt genant kansloos natuurlijk. En ik heb ernstige twijfels over zijn inrichting van de scouting en staff.quote:Één persoon op het hele beleid afrekenen is nooit zo verstandig. Bij Dennis is het een mixed bag geweest. Een aantal heel goede transfers dankzij de scouting of zijn connecties, maar ook wat erg matige, met een bizar slechte transferwindow in ‘23 en Priske als flinke dieptepunten. Maar hij heeft ook Santi gehaald, en zo’n Nadje kwam op voorspraak van de scouting. Het is niet dat alles wat slecht is van Dennis is, en al het goede van iemand anders.
Eens, maar of die belg van 37 die nog nooit TD is geweest nou de oplossing is... Ben eerder bang dat je daarmee Ruijl naar buiten duw.quote:Ik hoop wel dat er een andere TD komt, maar dat lijkt ook te gaan gebeuren.
Zoals gewoonlijk weer helemaal de weg kwijt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Sowieso overdreven die adoratie voor Arnesen. Heeft ons echt wel er bovenop gebracht
Mooi man alleen omdat die Slot heeft aangetrokken. Zet anders gelijk een tattoo van de overgrootopa van Arnesen op je reet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk weer helemaal de weg kwijt.
Hoewel zijn aankopen inderdaad heel wisselend zijn geweest, heeft hij ons letterlijk zonder een euro uit de grauwe middelmaat gerukt. Zonder hem zou je nu mijlenver achter AZ aanlopen - laat staan de top.
quote:Vooralsnog speelt er niets tussen Feyenoord en Anass Salah-Eddine. Dat vertelt zijn zaakwaarnemer Mo Sinouh tegen Fabrizio Romano. De linksback is gelukkig bij Roma en wil daar voor zijn plek strijden. "Ik en Anass hebben niemand van Feyenoord gesproken over een mogelijke transfer naar Rotterdam", is Sinouh direct duidelijk over de berichtgeving rond een mogelijke terugkeer in de Eredivisie. "Anass is erg blij in Rome en hij is enorm gemotiveerd. Hij kijkt ernaar uit om zich in de voorbereiding te laten zien aan de nieuwe trainer Gian Piero Gasperini."
En omdat hij de jeugdopleiding heeft hervormdquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Mooi man alleen omdat die Slot heeft aangetrokken. Zet anders gelijk een tattoo van de overgrootopa van Arnesen op je reet.
Dit is ook een leuk lijstjequote:# Speler Transfersom Verantwoordelijke TD
1 Santiago Gimenez 32,00 mln. ¤ DtK
2 Mats Wieffer 32,00 mln. ¤ DtK
3 Orkun Kökçü 29,70 mln. ¤ DtK
4 Luis Sinisterra 25,00 mln. ¤ DtK
5 Lutsharel Geertruida 20,00 mln. ¤ DtK
6 Antoni Milambo 20,00 mln. ¤ DtK
7 Dirk Kuyt Dirk Kuyt 18,00 mln. ¤ Peter Bosz
Ook wel een tamelijk gênant rijtje. 32 miljoen voor een record transfer is echt heel matig, zeker voor Kökcü en Gimenez hadden we veel meer moeten vangen.quote:
Er valt nog wat te winnen, absoluutquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook wel een tamelijk gênant rijtje. 32 miljoen voor een record transfer is echt heel matig, zeker voor Kökcü en Gimenez hadden we veel meer moeten vangen.
Allebei wel slechte transfers voor alle betrokken partijen geweest. En allebei verloren van Feyenoord in de afgelopen CL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |