abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218169773
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 16:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Voetbalpijper Timbelsi geeft aan dat hij niet komt, laten we daar maar vanuit gaan :)
Wie?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_218169795
Don Dennis trekt een blik rommel open daar lusten de honden geen brood van.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  woensdag 9 juli 2025 @ 18:15:07 #183
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_218169845
quote:
9s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Al die miskopen van Arnesen hebben geen drop gekost. Die spelers hebben we verkocht met minimaal verlies. Hoe anders is dat bij Dtk? Die heeft flink met geld lopen te smijten voor spelers die werkelijk niets toevoegen.

Hoe je het ook wendt of keer, de percentage miskopen is veel te groot. Als je al een groot bedrag neerlegt voor een speler dan moet je er wel zeker van zijn dat die gaat slagen. Je hebt weinig aan geld als je telkens de verkeerde spelers haalt.

Eens dat we nieuwe TD nodig hebben, maar daar wachten we al twee jaar op.
Die kostten geen drol omdat we dat geld niet hadden. We weten niet of Arnesen alleen maar voltreffers had gehad als ie net zoveel te besteden had als Te Kloese.

Met geld inkopen blijft een stuk lastiger, want de echte versterkingen willen meestal niet naar de Eredivisie komen of zijn te duur.
pi_218169984
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Die kostten geen drol omdat we dat geld niet hadden. We weten niet of Arnesen alleen maar voltreffers had gehad als ie net zoveel te besteden had als Te Kloese.

Met geld inkopen blijft een stuk lastiger, want de echte versterkingen willen meestal niet naar de Eredivisie komen of zijn te duur.
Daarom scout je ook in Zuid-Amerika, Scandinavië, Oost-Europa. Voor dit soort spelers in die competities, is Feyenoord een stap omhoog.

We zijn een andere weg ingeslagen waar we voornamelijk (ex) Twente spelers binnenhalen

100% voltreffers is onmogelijk, maar ik weet zeker dat het percentage miskopen een stuk lager uit zou vallen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218169992
Hoe zit het met die Noor, waar we op de laatste dag van de transfermarkt 18 mil boden? Gaan we die alsnog halen of hebben we hem niet meer nodig?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 9 juli 2025 @ 19:13:32 #186
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_218170449
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 15:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik zeg niet mijn vertrouwen op in Pieter, maar het is wel vaak een goednieuwsshow hè? Zeker bij Nederlandse voetballers vraag ik me af of ze ook durven te schrijven dat een speler er weinig van kan.
Ja, eens. Zo ben ik ook het vertrouwen kwijt geraakt in Sam Planting, die vond al die Mislintat aankopen ook allemaal geweldenaren.
  woensdag 9 juli 2025 @ 19:17:59 #187
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218170485
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 15:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik zeg niet mijn vertrouwen op in Pieter, maar het is wel vaak een goednieuwsshow hè? Zeker bij Nederlandse voetballers vraag ik me af of ze ook durven te schrijven dat een speler er weinig van kan.
Wel geschreven op een moment dat Salah-Edinne echt in goede vorm was. Ik heb hem ook best vaak negatief gezien over (potentiële) aankopen, of in ieder geval hardop de vraag of dit wel is wat Feyenoord nodig heeft. Het zou wel kunnen dat hij een voorkeur heeft voor Nederlandse voetballers.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_218170531
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:13 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ja, eens. Zo ben ik ook het vertrouwen kwijt geraakt in Sam Planting, die vond al die Mislintat aankopen ook allemaal geweldenaren.
Pieter Zwart heb ik weinig op tegen. Hij mag alleen wel een keer stoppen met zijn Guardiola-obsessie.
  woensdag 9 juli 2025 @ 19:31:43 #189
474254 GurneyIsBestOke
pi_218170641
quote:
9s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Al die miskopen van Arnesen hebben geen drop gekost. Die spelers hebben we verkocht met minimaal verlies. Hoe anders is dat bij Dtk? Die heeft flink met geld lopen te smijten voor spelers die werkelijk niets toevoegen.

Hoe je het ook wendt of keer, de percentage miskopen is veel te groot. Als je al een groot bedrag neerlegt voor een speler dan moet je er wel zeker van zijn dat die gaat slagen. Je hebt weinig aan geld als je telkens de verkeerde spelers haalt.

Eens dat we nieuwe TD nodig hebben, maar daar wachten we al twee jaar op.
Wålemark, Antonucci en Bozenik waren pittige bedragen voor ons op dat moment. Ik vind sowieso het percentage voltreffers onder Arnesen helemaal niet hoog, Aursnes en Trauner waren echt goed maar verder valt het reuze mee.

Best veel rotzooi zelfs. Naast de bovenste drie zijn Diemers, Teixeira, Spahic, Conteh, Balde, Marciano, Bassett, Hendrix en koning Pratto allemaal mislukt.

Hij heeft vooral een belangrijke beweging in stand gezet met beleid, wegwerken van bepaalde plucheplakkers en Slot binnenhalen, maar qua spelers was het niet zo bijzonder.
pi_218170748
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Wålemark, Antonucci en Bozenik waren pittige bedragen voor ons op dat moment. Ik vind sowieso het percentage voltreffers onder Arnesen helemaal niet hoog, Aursnes en Trauner waren echt goed maar verder valt het reuze mee.

Best veel rotzooi zelfs. Naast de bovenste drie zijn Diemers, Teixeira, Spahic, Conteh, Balde, Marciano, Bassett, Hendrix en koning Pratto allemaal mislukt.

Hij heeft vooral een belangrijke beweging in stand gezet met beleid, wegwerken van bepaalde plucheplakkers en Slot binnenhalen, maar qua spelers was het niet zo bijzonder.
Sowieso overdreven die adoratie voor Arnesen. Heeft ons echt wel er bovenop gebracht, maar ook hij heeft rotzooi binnengehaald. Volgens mij is die uiteindelijk ook overal ontslagen omdat die er een puinhoop van maakte.
  woensdag 9 juli 2025 @ 20:49:58 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218171495
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:13 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Volgens de DATA hadden ze heel veel goede punten
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218171571
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Precies dit ja, maar volgens sommige heeft Arnesen alleen maar voltreffers gehaald en DtK alleen maar rommel. Natuurlijk heeft Arnesen goede dingen gehaald, maar dat heeft DtK net zo goed, alleen die moet met pek en veren worden weggejaagd. Net zoals elke bestuurder bij ons na een x aantal jaar moet “oprotten”. Niet vaak gestuurd door bepaalde figuren zoals Jannes die er zijn eigen prive oorlogje op nahoudt
pi_218171624
Die helikopter moet wel gevuld worden.
  woensdag 9 juli 2025 @ 21:03:00 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218171672
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:58 schreef Zipportal het volgende:
Die helikopter moet wel gevuld worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 juli 2025 @ 21:13:14 #195
474254 GurneyIsBestOke
pi_218171786
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:55 schreef alopio het volgende:

[..]
Precies dit ja, maar volgens sommige heeft Arnesen alleen maar voltreffers gehaald en DtK alleen maar rommel. Natuurlijk heeft Arnesen goede dingen gehaald, maar dat heeft DtK net zo goed, alleen die moet met pek en veren worden weggejaagd. Net zoals elke bestuurder bij ons na een x aantal jaar moet “oprotten”. Niet vaak gestuurd door bepaalde figuren zoals Jannes die er zijn eigen prive oorlogje op nahoudt
Het is wel zo dat op bepaalde vlakken te Kloese er echt een puinzooi van heeft gemaakt afgelopen jaren. Het beleid van jonge spelers halen/opleiden en herkenbaar aanvallend voetbal spelen is direct over de schutting gegooid na het kampioenschap. Met als resultaat een hoop dure miskopen en een volkomen mismatch als trainer die bovendien veel te lang aanbleef. Dat valt te Kloese zwaar aan te rekenen.

Echter heb ik wel het gevoel dat er lessen zijn getrokken. Het zal er allemaal ook mee te maken hebben dat de club qua succes en financiële mogelijkheden onder Slot een stuk sneller is gegroeid dan verwacht, waar onervaren mee is gehandeld. Als je hoger in de keten zit, kan je simpelweg niet meer heel de tijd op het laatste moment handelen, en moet je een juiste balans vinden tussen ervaring opstellen en talent inpassen (en die wordt steeds ingewikkelder, want je kan niet meer vrijblijvend talenten opstellen). Ik heb er wel veel meer vertrouwen in dan vorig seizoen.
  woensdag 9 juli 2025 @ 21:26:53 #196
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218171924
Gelukkig is dat Salah-Eddine gerucht onzin. Schrok al. Wat moet je er mee.
  woensdag 9 juli 2025 @ 21:28:16 #197
474254 GurneyIsBestOke
pi_218171938
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:26 schreef fetX het volgende:
Gelukkig is dat Salah-Eddine gerucht onzin. Schrok al. Wat moet je er mee.
KRABBY IN THE MUD

Die is niet op zijn beste toer de laatste tijd
pi_218171968
Heb je nog wat oud transfernieuws? @klaasweetalles
pi_218171973
klaasweetalles
pi_218171977
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Haalde ook wel veel zooi binnen hoor. Die winter met Wålemark, Hendrix en Bassett was echt niet goed, en ook helden als Diemers, Teixeira en Bozenik kwamen van Arnesen.

En ook daar valt weer eea op af te dingen. Diemers kwam omdat Dickie dat per se wilde. Teixeira was vooraf bekend dat het een gokje was in de zin: talent genoeg, maar nooit fit. Walemark, Bassett, Bozenik waren relatief goedkope talenten. Maar eens met de essentie hoor, ook Arnesen had lang niet alleen voltreffers. Belangrijkste wat hij heeft gedaan is de organisatie/scouting/jeugdopleiding hervormen.

quote:
Één persoon op het hele beleid afrekenen is nooit zo verstandig. Bij Dennis is het een mixed bag geweest. Een aantal heel goede transfers dankzij de scouting of zijn connecties, maar ook wat erg matige, met een bizar slechte transferwindow in ‘23 en Priske als flinke dieptepunten. Maar hij heeft ook Santi gehaald, en zo’n Nadje kwam op voorspraak van de scouting. Het is niet dat alles wat slecht is van Dennis is, en al het goede van iemand anders.

Een trainer aanstellen die geen 4-3-3 wil spelen, nadat je het dus nooit hebt gehad over de opstelling, kort nadat je hele organisatie is ingericht op 4-3-3 is wel echt genant kansloos natuurlijk. En ik heb ernstige twijfels over zijn inrichting van de scouting en staff.

Desalniettemin is hij ook verantwoordelijk voor een hele rij recordverkopen en een heel aantal hele goede aankopen. Al met al een ruime voldoende maar wel een aantal stevige kritiekpunten.

quote:
Ik hoop wel dat er een andere TD komt, maar dat lijkt ook te gaan gebeuren.
Eens, maar of die belg van 37 die nog nooit TD is geweest nou de oplossing is... Ben eerder bang dat je daarmee Ruijl naar buiten duw.

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Pel op 09-07-2025 21:38:56 ]
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218172064
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:44 schreef CR7 het volgende:

[..]
Sowieso overdreven die adoratie voor Arnesen. Heeft ons echt wel er bovenop gebracht
Zoals gewoonlijk weer helemaal de weg kwijt.

Hoewel zijn aankopen inderdaad heel wisselend zijn geweest, heeft hij ons letterlijk zonder een euro uit de grauwe middelmaat gerukt. Zonder hem zou je nu mijlenver achter AZ aanlopen - laat staan de top.
pi_218172100
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:38 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Zoals gewoonlijk weer helemaal de weg kwijt.

Hoewel zijn aankopen inderdaad heel wisselend zijn geweest, heeft hij ons letterlijk zonder een euro uit de grauwe middelmaat gerukt. Zonder hem zou je nu mijlenver achter AZ aanlopen - laat staan de top.
Mooi man alleen omdat die Slot heeft aangetrokken. Zet anders gelijk een tattoo van de overgrootopa van Arnesen op je reet.
pi_218172121
quote:
Vooralsnog speelt er niets tussen Feyenoord en Anass Salah-Eddine. Dat vertelt zijn zaakwaarnemer Mo Sinouh tegen Fabrizio Romano. De linksback is gelukkig bij Roma en wil daar voor zijn plek strijden. "Ik en Anass hebben niemand van Feyenoord gesproken over een mogelijke transfer naar Rotterdam", is Sinouh direct duidelijk over de berichtgeving rond een mogelijke terugkeer in de Eredivisie. "Anass is erg blij in Rome en hij is enorm gemotiveerd. Hij kijkt ernaar uit om zich in de voorbereiding te laten zien aan de nieuwe trainer Gian Piero Gasperini."
pi_218172268
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:41 schreef CR7 het volgende:

[..]
Mooi man alleen omdat die Slot heeft aangetrokken. Zet anders gelijk een tattoo van de overgrootopa van Arnesen op je reet.
En omdat hij de jeugdopleiding heeft hervormd
En omdat hij de scouting heeft hervormd
En omdat hij de hele organisatie en voetbalvisie heeft hervormd (Sportsology)
En omdat hij een kampioensselectie heeft samengesteld met 7 euro 50
En omdat hij tegen het schadelijke pluche heeft durven schoppen

Iedereen kan er eens een beetje naast zitten, maar als je zo ontzettend weinig zinnigs te zeggen hebt kun je beter je mond houden.
pi_218172315
quote:
# Speler Transfersom Verantwoordelijke TD
1 Santiago Gimenez 32,00 mln. ¤ DtK
2 Mats Wieffer 32,00 mln. ¤ DtK
3 Orkun Kökçü 29,70 mln. ¤ DtK
4 Luis Sinisterra 25,00 mln. ¤ DtK
5 Lutsharel Geertruida 20,00 mln. ¤ DtK
6 Antoni Milambo 20,00 mln. ¤ DtK
7 Dirk Kuyt Dirk Kuyt 18,00 mln. ¤ Peter Bosz
Dit is ook een leuk lijstje :)
  woensdag 9 juli 2025 @ 22:24:32 #206
474254 GurneyIsBestOke
pi_218172483
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:59 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Dit is ook een leuk lijstje :)
Ook wel een tamelijk gênant rijtje. 32 miljoen voor een record transfer is echt heel matig, zeker voor Kökcü en Gimenez hadden we veel meer moeten vangen.

Allebei wel slechte transfers voor alle betrokken partijen geweest. En allebei verloren van Feyenoord in de afgelopen CL :P
pi_218172495
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ook wel een tamelijk gênant rijtje. 32 miljoen voor een record transfer is echt heel matig, zeker voor Kökcü en Gimenez hadden we veel meer moeten vangen.

Allebei wel slechte transfers voor alle betrokken partijen geweest. En allebei verloren van Feyenoord in de afgelopen CL :P
Er valt nog wat te winnen, absoluut :)
  woensdag 9 juli 2025 @ 23:46:26 #208
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218172837
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:31 schreef Zipportal het volgende:
klaasweetalles
Erg mooi.
  donderdag 10 juli 2025 @ 08:17:35 #209
474254 GurneyIsBestOke
pi_218173816
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 23:46 schreef fetX het volgende:

[..]
Erg mooi.
Klaas zat juist in een positieve transitie.
pi_218173904
Kan me nog al die stukjes herinneren over hoe Benfica zijn spelers steevast doorverkoopt voor hoge bedragen en dat Feyenoord daarom in de toekomst nog veel aan Kokcu zou gaan verdienen.

Van gelinkt worden aan Arond naar wellicht een move naar Besiktas.

Het kan verkeren, jongons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')