Het slaat gewoon nergens op wat je zegt. Kökcü was een beduidend betere spelers dan Reijnders toen ze de Eredivisie verlieten, alleen heeft Reijnders zich veel verder ontwikkeld en heeft Kökcü die twee jaar stilgestaan en vooral ruzie gehad met zijn trainers. Die vergelijking gaat gewoon mank.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Goed argument. Je zou ook gewoon kunnen toegeven dat het zo is. Niet heel veel spelers slagen op het hoogste niveau, dan moet je buitencategorie zijn. En dat is Köcku niet maar dat is Gimenez zéker niet.
Moah FR12 is wel echt next levelquote:Op donderdag 10 juli 2025 10:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat doen al die trollen hier, zelfs fr12 tikt een hoger niveau aan
Volgens mij ben jij degene die dommige overkomt door zo te volharden in het verdedigen van middelmaat. Op basis van wat was Kökcu beter dan Reijnders dan? Reijnders is zowel voetballend als fysiek gewoon superieur aan Kökcu, dat kan je heel pijnlijk vinden maar het is niet minder waar.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op wat je zegt. Kökcü was een beduidend betere spelers dan Reijnders toen ze de Eredivisie verlieten, alleen heeft Reijnders zich veel verder ontwikkeld en heeft Kökcü die twee jaar stilgestaan en vooral ruzie gehad met zijn trainers. Die vergelijking gaat gewoon mank.
Je overdrijft ook weer onnodig met je ‘Santi is maar net niveau Twente’. Je kan wat mij betreft prima beargumenteren dat Santi een wat overschatte speler is, maar je gaat weer net dat stukje te ver om te zuigen/provoceren wat je vooral nogal dommig doet overkomen eigenlijk.
Dat ze allebei nu (ver) van het niveau absolute top zitten betekent niet dat je het -op dat moment- juiste bedrag hebt ontvangen.
Niet iedereen met een andere mening is een troll. Het is een beetje flauw om iedereen als troll/dom af te serveren als je niet in de Feyenoord/Slot polonaise deel wil nemen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat doen al die trollen hier, zelfs fr12 tikt een hoger niveau aan
Bij jou is dat dan wel weer volkomen terecht.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niet iedereen met een andere mening is een troll. Het is een beetje flauw om iedereen als troll/dom af te serveren als je niet in de Feyenoord/Slot polonaise deel wil nemen.
Je komt dan ook wel gestoord over als je de Arne Slot-bandwagon aan je voorbij laat gaan.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niet iedereen met een andere mening is een troll. Het is een beetje flauw om iedereen als troll/dom af te serveren als je niet in de Feyenoord/Slot polonaise deel wil nemen.
waterreus.gifquote:Op donderdag 10 juli 2025 11:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Reijnders mag de schoenveters van Kokcu nog niet vastmaken.
Op basis van het feit dat Kokcu (terecht) was verkozen tot speler van het jaar in de eredivisie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die dommige overkomt door zo te volharden in het verdedigen van middelmaat. Op basis van wat was Kökcu beter dan Reijnders dan? Reijnders is zowel voetballend als fysiek gewoon superieur aan Kökcu, dat kan je heel pijnlijk vinden maar het is niet minder waar.
En Giminez, tsjah. Feyenoorders liepen ermee weg en hij moest heel veel geld opleveren. Ik zou hem nog niet gratis bij PSV willen zien.
De feiten spreken voor zichquote:Op donderdag 10 juli 2025 11:22 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Op basis van het feit dat Kokcu (terecht) was verkozen tot speler van het jaar in de eredivisie.
Maar het ging over hoe goed ze waren in de Eredivisie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De feiten spreken voor zichKökcu zakt nu vanuit de Europese middenmoot af naar de bodem van Europa terwijl Reijnders de top beklimt. I rest my case.
Daar trok hij het heen ja. Het gaat mij om de voetballer Reijnders vs. de voetballer Kökcu.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar het ging over hoe goed ze waren in de Eredivisie.
Het zou inderdaad flauw zijn om je daarop als troll/dom af te serveren. Dat doen we omdat:quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik onderbouw mijn posts vaak prima, maar ik loop niet mede in de polonaise. Dan ben je hier meteen een troll. En als er iemand is die de doelpalen verlegt ben jij het wel. Ik heb het nooit over het niveau in de Eredivisie gehad. Een random user gooit er ineens een feitje in (Kökcu die een individuele prijs won ofzo?), daar ben ik nooit over begonnen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou inderdaad flauw zijn om je daarop als troll/dom af te serveren. Dat doen we omdat:
- Je schromelijk overdreven meningen post en die vervolgens slecht onderbouwt.
- Wanneer je de discussie dreigt te verliezen omdat je argumenten slecht zijn om de overdreven meningen te onderbouwen, de doelpalen flink verschuift en daarmee andere woorden in de mond legt. (Zie: het ging over het eredivisie-niveau van beide spelers, maar je verplaatst de discussie naar hun Europese niveau wat helemaal niet relevant is)
- Je vervolgens de verdere bewijslast ontduikt door te zeggen ‘ja maar jullie zijn voor een andere club en kunnen niet tegen een andere mening!’ en dat gebruikt om ieder tegenargument in de prullenbak te gooien.
Heeft anderhalf jaar de hele Eredivisie aan gort geschoten en had helemaal geen slechte cijfers bij Milan ondanks gezeik met de trainer.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Op zich is het ook gewoon mogelijk dat Gimenez beter is dan Twente/AZ maar minder goed dan Europese top. Maar goed, nuance is echt enorm raar in VBL.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die dommige overkomt door zo te volharden in het verdedigen van middelmaat. Op basis van wat was Kökcu beter dan Reijnders dan? Reijnders is zowel voetballend als fysiek gewoon superieur aan Kökcu, dat kan je heel pijnlijk vinden maar het is niet minder waar.
En Giminez, tsjah. Feyenoorders liepen ermee weg en hij moest heel veel geld opleveren. Ik zou hem nog niet gratis bij PSV willen zien.
Ah, je bent écht zwakzinnig in plaats van een kuttrol. Tja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Van Gimenez geloof ik echt dat zijn niveau ongeveer Twente/AZ is, dat mensen het daar niet mee zijn is hun eigen keuze natuurlijk
Ach Cristiano Ronaldo 7.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:23 schreef CR7 het volgende:
Na Schouten, Veerman, Bakayoko en Ernie is @:Solispolar het ook al kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |