Wat shit
@Lucky_Strike, dat het zo'n grote impact heeft op dagelijkse basis

En
@Clubsoda pfoe wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je dan echt wel even nodig hebt om een fysio te vertrouwen.
Ik had vandaag best een okay dag, maar voel me vanavond een beetje eenzaam. Ik had vorige week al paar keer gevraagd of mn directe buren rondje wilden wandelen of even kletsen met thee, maar kwam steeds niet uit. Werkte vandaag thuis dus hele dag alleen, al ben ik wel groot deel vd dag met Centerparcs-collegavriendin aan het appen geweest, grotendeels over werk wel. Maar had wat behoefte aan face to face contact, dat is toch anders dan appen. Ik had gisteravond al een buurvrouw geappt of ze zin had te wandelen maar die was al net een uur geweest met een vriendin. Vanavond de directe buurvrouw geappt, maar ze was alleen thuis met kind en serietje kijken en geboortekaartjes adressen schrijven alvast. Dus maar alleen stukje gaan wandelen, was ik bijna thuis, kwam ik een andere buurvrouw tegen die net deur uit ging, dus vroeg of ze ging wandelen, nee ze ging naar buurvrouw van alleen thuis. Even gekletst tot daar/daar voor deur, en nadat zij daar binnen ging nog een rondje doorgelopen. Maar het maakte me toch een beetje verdrietig, ook al is het natuurlijk prima dat zij samen iets doen en had ik ook alleen wandelen gevraagd en niet of ze überhaupt zin had in even kletsen/thee/whatever. En ook al had ik dat wel gedaan is het natuurlijk helemaal prima als dat even niet uitkomt / ze al wat anders had / ze geen zin heeft. Maar het voelde toch wel nog extra alleen. Ik heb al een ander vriendinnetje geappt maar die is altijd vrij druk dus reageert wss morgen ergens. Ouders kan ik niet meer bellen om even te kletsen want zijn rond dit tijdstip altijd al onderweg naar bed en vandaag verwacht ik al helemaal want moeder gordelroos vaccinatie gehad en voelde zich vandaag niet helemaal lekker. Buurvrouw zei toen andere daar naar binnen ging wel dat ze morgen overdag als werkpauze wss wel even kon wandelen, dus dat is wel gezellig. Neemt het gevoel nu alleen even niet weg

.
Ben sinds het weekend al redelijk moe en ook mentaal net niet helemaal lekker in mn vel, dus het kost allemaal ff wat meer moeite, ook met zorgen reguleren. Ik stootte vrijdag mn rug vrij hard aan punt van opengewaaid raam bij opstaan vanaf grond, daar zit nu wondje dat pas sinds vandaag wat minder gevoelig is, zaterdag dronk ik water uit een glas dat vlakbij raam had gestaan waarin ik aan boren/schroeven was geweest en waar wss wat schilfertjes vd dolgedraaide schroeven in zaten (zag iets erin toen ik slok wilde nemen later beneden, dacht vast stof, opgedronken, daarna oh wacht, en er lagen schilfertjes op nachtkastje naast waar glas had gestaan dus reëele kans dat dat het was), gisterenmiddag stootte ik hoofd aan uitstekend stukje slot in 'deurpost' na slipper tussen deur en deurpost leggen ter voorkoming van dichtwaaien. Dat ding steekt 2cm uit vanaf de deurpost en is 2cm breed en 0.5cm diep. Echt, als ik zó goed zou zijn in een vaardigheid waar je wel wat aan hebt, ipv jezelf pijn doen.. dat is nu nog steeds gevoelige plek op hoofd en mn nek is wat stijf, wss door de stress van alles bij elkaar (want ik heb natuurlijk tig manieren door mn hoofd horen flitsen waarop ik door welk van die gebeurtenissen dan ook ernstig in de problemen kan komen). Ik heb nu ook beetje hoofdpijn en dus beetje last van nek, wat meest waarschijnlijk komt door de zorgen/tranen, maar dan ook meteen weer stomme gedachten oproept.
Nou heb ik al die dingen grootste deel vd tijd best redelijk gemanaged met gericht advies vragen, spuien bij collegavriendin, ontspanningsoefeningen, wandelingen en proberen goed te slapen, maar echt fijn is het niet en het kost dus best wat energie enzo en gaat daarmee ook ten koste van hoe goed ik me voel. Zondagmiddag en gisterochtend was ik bij mn ouders, dat was zo fijn. Meteen een hoofd dat even wat minder aanstaat. Omdat ik en het fijn vind ze te zien en fijne gesprekken met ze kan hebben, en gezellige afleiding heb, en ik ook niet alleen ben.
Sorry voor de lange lief dagboek, maar ik vind jullie altijd heel fijn en lief en ik lig een beetje met mn ziel onder de arm op de bank momenteel
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 08-07-2025 21:45:56 ]