Klopt. Waarom dat is is niet bekend gemaakt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb niet het hele filmpje gekeken, maar schijnbaar mist er een minuut.
Laat me raden; je hebt niet eens geklikt?quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zal maar alleen maar dit soort wappen kanalen volgen op youtube
Er wordt gezegd dat het videosysteem elke nacht wordt gereset op dat tijdstip.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Klopt. Waarom dat is is niet bekend gemaakt.
Hoezo staat het er dan los van?quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:14 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee want dat staat hier toch volledig los van? Er is alleen altijd beweerd in complotland dat er echt (fysieke) lijsten waren met namen. Dat wordt ook in Nederlandse complotten altijd gedaan qua Dutroux Demmink etc. Maar tis niet alsof elke misdadiger keurig een lijstje bijhoudt, soms gebeuren dingen ook gewoon zonder inhoudsopgave en lijsten.
Hier natuurlijk niet, hier zijn wij al decennialang gestegen op alle denkbare niveaus.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:06 schreef timmmmm het volgende:
Laat dat land toch lekker links liggen joh, het is al decennia af aan het glijden
Omdat het nog steeds strafbaar kan zijn jonge minderjarige meiden voor seks te ronselen tegen hun zin en tegelijkertijd dat niet in een lijst hoeft vast te leggen als dader.quote:
Die footage inclusief dat missende minuutje werd eerder al publiekelijk gemaakt. Waarom B(l)ondi nu met die achterlijke verzinsel kwam is niet bekend.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:19 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat het videosysteem elke nacht wordt gereset op dat tijdstip.
Nou, ik wel, maar heb het halverwege afgezet, want het was gewoon tenenkrommend slecht.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat me raden; je hebt niet eens geklikt?
Het lijkt mij ook voor mensen buiten Amerika wel interessant om te weten waar Amerikaans beleid dat de rest van de wereld raakt door gemotiveerd is.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:06 schreef timmmmm het volgende:
Waarom is elke scheet die ze in de VS laten altijd nieuws bij ons?
Laat dat land toch lekker links liggen joh, het is al decennia af aan het glijden dus ik begrijp niet waarom we nog steeds zo krampachtig op dat land blijven focussen
Voor mijn gevoel ben je heel erg geforceerd aan het doen alsof er niets aparts, bijzonders aan het gehele verhaal is.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:17 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Omdat het nog steeds strafbaar kan zijn jonge minderjarige meiden voor seks te ronselen tegen hun zin en tegelijkertijd dat niet in een lijst hoeft vast te leggen als dader.
Of je scheidt gewoon de feitelijke dingen die in een rechtzaak bewezen zijn geacht van insinuaties, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ben je heel erg geforceerd aan het doen alsof er niets aparts, bijzonders aan het gehele verhaal is.
Zo weet men nog steeds niet op welke manier Epstein nu precies zo rijk is geworden. Om maar een voorbeeld te noemen. Er zijn gewoon best wat vraagtekens.
Prachtig weer ja. Dit ook:quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:56 schreef Discombobulate het volgende:
NOS komt er ook al mee, https://nos.nl/artikel/2577055
Anyway, als het Kremlin dit soort dingen kan, waarom de VS dan niet? Something's fishy, maar wat dat precies is... Misschien gaan we het nooit weten.
OMDAT ZE GEWOON GLASHARD ZIT TE LIEGEN OM DADDY TE BESCHERMEN EN OMDAT ZE DE BEVOLKING MINACHT. Is dat nou zo heel moeilijk in om in te zien?quote:Waarom Bondi zei dat de video een reset maakte, is niet duidelijk.
Trump doet hier een echtscheiding van MAGA. Heeft zijn nut gediend. Doei.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Prachtig weer ja. Dit ook:
[..]
OMDAT ZE GEWOON GLASHARD ZIT TE LIEGEN OM DADDY TE BESCHERMEN EN OMDAT ZE DE BEVOLKING MINACHT. Is dat nou zo heel moeilijk in om in te zien?
Ik denk dat hij met tupac chillt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:11 schreef Bredemug het volgende:
Ik denk dat de kans heel groot is dat die nog leeft, iemand als Epstein heeft waarschijnlijk een dead man switch, vooral als je veel puin hebt over mensen op zeer hoge posities met ontzettend veel macht. Maar soms vraag ik me oprecht af of het echt een verschil zou maken , stel die lijst komt vrij en je ziet dat 70% van de meest machtige personen op aarde erop staan, van ceo's tot ministers tot presidenten verspreid over Amerika en Europa, zou dan de mensheid in zijn geheel een verandering kunnen brengen in zo een situatie? Ik denk het eerlijk gezegd niet.
Vergeet Herman Brood effe niet he, de meest coole dude die hier ooit heeft rondgelopen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:35 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
En Elvis, Bob Marley, Jezus, noem maar op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |