abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juli 2025 @ 02:02:39 #201
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_218154677
Ik ga vandaag een extra stuk vlees eten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218154701
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 01:45 schreef Hathor het volgende:

[..]
Mensen zijn nu eenmaal omnivoren, altijd al geweest. dat krijg je er nooit meer uit.
Klopt, maar daar staat wel tegenover dat er inmiddels ontelbare vegetariės en veganisten rondlopen.
En het gaat natuurlijk niet allen over dat stukje vlees op je bord.
Dierproeven in laboratoria, dierenmisbruik in de amusement-industrie enz.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 04:52:05 #203
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218154740
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 01:45 schreef Hathor het volgende:

[..]
Mensen zijn nu eenmaal omnivoren, altijd al geweest. dat krijg je er nooit meer uit.
protesteren tegen dieren vermoorden en komen ze thuis dan slaan ze een spinnetje dood
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218155114
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 20:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee.
Baby's en peuters en kleuters mochten/mogen toch niet zelf beslissen wat zij wel of niet wilden/willen eten en drinken?
Er is dan toch eenzijdig door de veetelers besloten dat hun producten goed en voedzaam zijn voor het menselijk ras?
  dinsdag 8 juli 2025 @ 08:23:26 #205
510182 Optimizer
Heeft een kanarievacht
pi_218155591
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 19:29 schreef Intint het volgende:

Op maandag 7 juli 2025 09:19 schreef Optimizer het volgende:
Nee
pi_218155671
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 05:53 schreef torentje het volgende:

[..]
Baby's en peuters en kleuters mochten/mogen toch niet zelf beslissen wat zij wel of niet wilden/willen eten en drinken?
Er is dan toch eenzijdig door de veetelers besloten dat hun producten goed en voedzaam zijn voor het menselijk ras?
Nee.
pi_218155781
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 08:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee.
Ontkennen heeft geen zin, met zoveel bewijzen dat het door de veetelers opgedrongen is aan het menselijk ras
pi_218155822
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 08:46 schreef torentje het volgende:

[..]
Ontkennen heeft geen zin, met zoveel bewijzen dat het door de veetelers opgedrongen is aan het menselijk ras
Door veetelers opgedrongen?

Voor zover we weten gedroeg de mensheid zich van oudsher als hunter-gatherers. Vleeseters en verzamelaars. Of waren er toen ook al veetelers?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_218155854
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 08:46 schreef torentje het volgende:

[..]
Mensen eten vlees vanaf het moment dat mensen de aarde bewoonden. Veeteelt is veel later begonnen.

Bewijzen… ha!
pi_218156137
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2025 17:27 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Oja nee als je opgegroeid bent op de boerderij ben jij de expert van slachthuizen, my bad
Changing goalposts.
We hebben het over de bio-industrie as a whole, over gewoon koeien in een boerderij wordt ook gezanikt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_218156140
quote:
Is dat legaal? Wat wil je er aan doen? Zoals eerder gezegd, vleeseters willen dit ook niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_218156149
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2025 17:49 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ja want dat die slachthuizen vol met arbeidsmigranten staan was volgens slachthuisexpert Ludovico ook niet waar
Waar lees je zoiets?
pi_218156152
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2025 17:51 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Volgens cijfers van het CBS worden er in Nederland jaarlijks zo’n 15 miljoen varkens en 2 miljoen runderen geslacht. Zo’n 90% wordt geslacht in de 21 grootste slachterijen van het land. Uit de naleefmonitor van de NVWA blijkt dat het fixeren, bedwelmen en het kelen van de dieren vele honderdduizenden keren mis gaat.
Ok en hoe gaan we daarin verbeteren?
pi_218156169
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2025 18:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Varkens die met 38 graden in de trailer blijven staan, kippen ook overigens. Dieren met gebroken poten, schoppen, slaan. Uit diezelfde trailer komen dan ook (half)dode dieren. Denk je dat de protocollen daaromtent worden gevolgd? Nee hoor. Want winst.

Als je denkt dat dit ''uitzonderingen'' zijn heb je het mis. Juist met zoveel slachtvee betekent het dat het elke dag wel een paar keer raak is. Dat is een paar keer te veel, je praat over levende dieren die angst en pijn kunnen voelen.
Wat gaan we er tegen doen? Dieren vervoeren met hitte is óók illegaal.
Wederom zaken die vleeseters óók niet wensen.
pi_218156179
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2025 18:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb geen probleem met vlees eten, ik eet het zelf ook. Ik heb wel moeite met de minachting van levende wezens ten faveure van winst en welvaart.

En dat is natuurlijk een valse tegenstelling. En buiten onze macht, daar heb je instituten als de EU voor.
Instituut EU is een corrupt ambtenaren festijn, daar zou ik geen verandering van verwachten.
pi_218156188
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2025 18:34 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat is heel wat anders dan ''indoctrinatie door kranten'' want dat is wel zo'n brede inhoudsloze term dat je er alles onder kan scharen.
Inhoudsloos?

Als men zit te briezen terwijl ze tegelijkertijd onwetend zijn is dat wel een erg opvallende constatering.
pi_218156196
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 18:36 schreef VEM2012 het volgende:
Wel van roofdieren die 20 schapen doodbijten om een kwart schaap te eten. En de rest mag verrotten. Letterlijk.

De boeren waar ik bij op bezoek ben geweest zorgen echt heel goed voor de dieren. Maar goed, ik ben ook nooit geweest op een plek waar ze plofkippen fokken. Wel scharrelkippen. Waarbij het mij opviel dat ze echt een enorme ruimte hadden en alsnog allemaal op een kluitje bleven.
Kip heeft er dus niet eens behoefte aan, daar zie je dan ook een beetje aan dat de regelgeving overtrokken is en weinig meer met dierenwelzijn te maken heeft maar meer met misplaatste morele superioriteit van de ambtenaren die de regels verzinnen.

Dat zijn dan vervolgens een hoop kosten die géén dierenwelzijn verbetering als baat hebben.
pi_218156215
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2025 18:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wat geen incident is, is de verdoving voor het slachten. Bij varkens, en geloof ook weleens bij kippen, gebeurt dat door CO2. Heb je daar wel eens filmpjes van gezien? Niet gezellig. CO2 vergiftiging triggert de ademhalingsreflex en het gevoel van stikken. Dat maken ze dus een seconde of 30 mee. Nee is niet lang, maar is wel heel pijnlijk en paniekerig. Er was eens een onderzoek gedaan waarbij varkens op die manier bedwelmd werden maar niet geslacht, dus die kwamen weer bij. Vervolgens kregen ze voedsel en water aangeboden, maar alleen in die ruimte waar dat was gebeurd. Ze gingen die ruimte niet in, dagenlang niet, ondanks honger en dorst.
Wat denk je nou zelf, als jij zelf bijna dood gaat in een ruimte, dat je daar dan gaat eten en drinken?

Enerzijds alle emoties op dieren projecteren, maar in dit geval van een bijna dood ervaring een soort van verbaast lopen doen.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 10:07:46 #219
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218156217
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 18:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wel van roofdieren die 20 schapen doodbijten om een kwart schaap te eten. En de rest mag verrotten. Letterlijk.

De boeren waar ik bij op bezoek ben geweest zorgen echt heel goed voor de dieren.
Maar goed, ik ben ook nooit geweest op een plek waar ze plofkippen fokken.

Wel scharrelkippen.
Waarbij het mij opviel dat ze echt een enorme ruimte hadden en alsnog allemaal op een kluitje bleven.
Ja de hypocrisie is groot bij de wolven fanaten op hun zolderkamertje
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218156276
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2025 18:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Er zijn ook gassen, zoals CO en stikstof, die ze rustig buiten bewustzijn brengen. Maar dat is te duur.
Ok, plausibel, wat kost dat extra? Welk dierenwelzijn is daarmee verbetert? 30 seconden stikgevoel? Wat mag dat kosten?
pi_218156277
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 08:52 schreef Montagui het volgende:

[..]
Door veetelers opgedrongen?

Voor zover we weten gedroeg de mensheid zich van oudsher als hunter-gatherers. Vleeseters en verzamelaars. Of waren er toen ook al veetelers?
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 08:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Mensen eten vlees vanaf het moment dat mensen de aarde bewoonden. Veeteelt is veel later begonnen.

Bewijzen… ha!
Sorry, maar ik heb niet hetzelfde geloof als jullie. Ik heb geen andere argumenten meer.
pi_218156292
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 19:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Slechts 75 Kamerleden stemden voor, terwijl 150 tegen stemden.
Tweede kamer telt 150 zetels....
pi_218156352
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 10:15 schreef torentje het volgende:

[..]
[..]
Sorry, maar ik heb niet hetzelfde geloof als jullie. Ik heb geen andere argumenten meer.
Ik doe niet aan geloven. Ik doe aan feiten.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 10:29:35 #224
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_218156355
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 10:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat denk je nou zelf, als jij zelf bijna dood gaat in een ruimte, dat je daar dan gaat eten en drinken?

Enerzijds alle emoties op dieren projecteren, maar in dit geval van een bijna dood ervaring een soort van verbaast lopen doen.
Niet verbaasd hoor. Maar het is dus wel duidelijk dat het niet gaat om rustig inslapen. Het dier merkt dat het dood gaat en ervaart pijn en paniek, dat is het punt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_218156571
quote:

[..]
[..]
In de reactie waar ik op reageerde had je het over 'bewijzen', dat lijkt me een stuk stelliger dan je beroepen op 'een geloof'.

Ik neem dus aan dat jouw 'geloof' bewijzen heeft dat het veetelers zijn geweest die het eten van vlees heeft opgedrongen aan het menselijk ras.

Welk geloof is dat?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_218156604
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 10:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Niet verbaasd hoor. Maar het is dus wel duidelijk dat het niet gaat om rustig inslapen. Het dier merkt dat het dood gaat en ervaart pijn en paniek, dat is het punt.
Denk dat dat ook wel gebeurt met CO.
Maar dat het net een tandje rustiger verloopt.
Dat is dan 30 seconden stikken wat onprettig is maar hoe inhumaan en wat de extra kosten dan moeten zijn daarvan.... Even de vraag.
pi_218157620
quote:

[..]
[..]
Torentje, als jij kinderen zelf laat bepalen wat ze willen eten, sta je de hele dag pannenkoeken, frietjes en vissticks te bakken.
pi_218157841
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 10:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tweede kamer telt 150 zetels....
Scherp. Van de 150 stemde er 36 voor en 114 tegen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 8 juli 2025 @ 13:53:18 #229
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218158038
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 19:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
In juni 2018 dienden **Dion Graus en Geert Wilders** een motie in om de verkoop van zogenoemde *ritueel gemartelde producten* te verbieden. De term verwijst naar vlees dat afkomstig is van rituele slacht zonder verdoving, wat volgens de indieners leidt tot ernstig dierenleed.

De motie werd echter **verworpen** in de Tweede Kamer. Slechts 75 Kamerleden stemden voor, terwijl 150 tegen stemden. De motie was onderdeel van een bredere discussie over dierenwelzijn versus godsdienstvrijheid, een thema dat al jaren speelt in de Nederlandse politiek.
van onze lieve heer mag het

dus martelen we die beesten tien minuten met een groot bot mes, in plaats dat ze netjes verdoofd worden voor het achterham gaat worden
pi_218158051
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 13:31 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Scherp. Van de 150 stemde er 36 voor en 114 tegen.
Artificial intelligence, met de nadruk op artificial.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 13:55:32 #231
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_218158056
Volg
pi_218158208
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 13:53 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
van onze lieve heer mag het

dus martelen we die beesten tien minuten met een groot bot mes, in plaats dat ze netjes verdoofd worden voor het achterham gaat worden
Nee, het mes moet juist vlijmscherp zijn, anders is het vlees niet halal/kosher.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 14:18:19 #233
pi_218158231
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 10:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ok, plausibel, wat kost dat extra? Welk dierenwelzijn is daarmee verbetert? 30 seconden stikgevoel? Wat mag dat kosten?
Kosten weet ik niet. CO2 duurt 30 tot 60 seconden. Winst in dierenwelzijn is dat er geen gevoel van stikken is dat wordt veroorzaakt door een verhoogd gehalte aan CO2 in het bloed.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_218158233
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 14:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Kosten weet ik niet. CO2 duurt 30 tot 60 seconden. Winst in dierenwelzijn is dat er geen gevoel van stikken is dat wordt veroorzaakt door een verhoogd gehalte aan CO2 in het bloed.
Wat mag dat kosten in euro's.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 14:19:58 #235
pi_218158237
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 11:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Denk dat dat ook wel gebeurt met CO.
Maar dat het net een tandje rustiger verloopt.
Dat is dan 30 seconden stikken wat onprettig is maar hoe inhumaan en wat de extra kosten dan moeten zijn daarvan.... Even de vraag.
CO-vergiftiging overkomt mensen ook weleens. Dat schijnt dan juist zo onmerkbaar te gaan dat mensen het te laat doorhebben wanneer dat gebeurt.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 14:21:23 #236
pi_218158246
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 14:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Van wie?
pi_218158252
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 14:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
CO-vergiftiging overkomt mensen ook weleens. Dat schijnt dan juist zo onmerkbaar te gaan dat mensen het te laat doorhebben wanneer dat gebeurt.
True.
  Forum Admin dinsdag 8 juli 2025 @ 14:51:36 #238
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218158473
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 14:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Niet echt de vraag die je moet stellen als het betekent dat dieren niet 30 seconden lang in pure doodsangst moeten wachten tot ze buiten bewustzijn zijn.

Lekker doorberekenen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 8 juli 2025 @ 14:56:56 #239
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218158526
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 14:15 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nee, het mes moet juist vlijmscherp zijn, anders is het vlees niet halal/kosher.
nou ik heb het een paar keer zien gebeuren, maar dat mes was echt niet scherp, ik geloof dat het er ook niet om ging of het halal was de geit moest gewoon dood

Dat was gewoon zagen , en zagen tot er bloed kwam en dan werd ie opgehesen aan een mangoboom
  dinsdag 8 juli 2025 @ 14:58:54 #240
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218158549
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 14:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
CO-vergiftiging overkomt mensen ook weleens.
Dat schijnt dan juist zo onmerkbaar te gaan dat mensen het te laat doorhebben wanneer dat gebeurt.
methaan gas schijnt wel gevaarlijk te zijn , of ze het gemerkt hebben staat er niet bij , ik denk het niet

quote:
Ja, methaangas is reukloos.
Het is een kleurloos en reukloos gas.
Om methaanlekken te detecteren, wordt er een geurstof aan toegevoegd, meestal methylmercaptaan of ethylmercaptaan, die een sterke, onaangename geur heeft.
quote:
Methylmercaptaan, ook bekend als methaanthiol, heeft een kenmerkende geur die vaak wordt omschreven als die van rotte kool, zweetvoeten, of een combinatie van beide.
Het is een kleurloos gas en een organische zwavelverbinding.
quote:
Bij een zoekoperatie in een grot in Noord-Irak zijn zeker twaalf Turkse soldaten omgekomen door methaangasvergiftiging.
De militairen waren op zoek naar de stoffelijke resten van een medesoldaat.
Die zou in 2022 gedood zijn door strijders van de PKK, Koerdische Arbeiderspartij, zegt het Turkse ministerie van Defensie.1 dag geleden

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 08-07-2025 17:23:22 ]
pi_218158659
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 13:11 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Torentje, als jij kinderen zelf laat bepalen wat ze willen eten, sta je de hele dag pannenkoeken, frietjes en vissticks te bakken.
Dat zijn dan toch de onnadenkende kinderen?
pi_218160392
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 14:56 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou ik heb het een paar keer zien gebeuren, maar dat mes was echt niet scherp, ik geloof dat het er ook niet om ging of het halal was de geit moest gewoon dood

Dat was gewoon zagen , en zagen tot er bloed kwam en dan werd ie opgehesen aan een mangoboom
Oh, op die fiets. Misschien herinner je je dan ook wel die gruwelijke foto's van honden op een Aziatische markt.
Honden waar een blikje met een scherpe rand over het snuitje is geschoven en waar zijn voorpoten op zijn rug zijn vastgebonden. Waarom? Volgens de Aziatische 'chefkoks' komt dit de smaak van het vlees ten goede.
pi_218160416
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 15:13 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat zijn dan toch de onnadenkende kinderen?
Wat wil je nu zeggen? Ik ken niet veel kinderen die geen vlees lusten, wel veel kinderen die geen groenten willen eten.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 18:38:59 #244
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218160506
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 18:25 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Oh, op die fiets. Misschien herinner je je dan ook wel die gruwelijke foto's van honden op een Aziatische markt.
Honden waar een blikje met een scherpe rand over het snuitje is geschoven en waar zijn voorpoten op zijn rug zijn vastgebonden. Waarom? Volgens de Aziatische 'chefkoks' komt dit de smaak van het vlees ten goede.
nee wel de hanen gevechten op de filipijnen
pi_218161511
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 18:27 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat wil je nu zeggen? Ik ken niet veel kinderen die geen vlees lusten, wel veel kinderen die geen groenten willen eten.
Dat die kinderen dom zijn omdat zij de veetelers geloven. Terwijl die veetelers de voor het menselijk ras gevaarlijke dieren niet slachten.
pi_218163056
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 20:24 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat die kinderen dom zijn omdat zij de veetelers geloven. Terwijl die veetelers de voor het menselijk ras gevaarlijke dieren niet slachten.
Nee, die kinderen moeten gewoon leren eten wat de pot schaft. Is de taak van de ouders/verzorgers.
Veetelers (hoe verzin je zulke bizarre woorden _O- ) slachten geen dieren dat wordt gedaan door slachters/slagers.
pi_218163284
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 14:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Niet echt de vraag die je moet stellen als het betekent dat dieren niet 30 seconden lang in pure doodsangst moeten wachten tot ze buiten bewustzijn zijn.

Lekker doorberekenen.
Tuurlijk wel.

Als de kosten lager zijn dan de baten dan doen.
pi_218165368
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 22:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nee, die kinderen moeten gewoon leren eten wat de pot schaft. Is de taak van de ouders/verzorgers.
Veetelers (hoe verzin je zulke bizarre woorden _O- ) slachten geen dieren dat wordt gedaan door slachters/slagers.
Het doorgeven van fout gedrag is toch niet wenselijk? Dan blijft men vriendelijke en voor het menselijk ras ongevaarlijke dieren produceren en slachten.
pi_218165437
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:38 schreef torentje het volgende:

[..]
Het doorgeven van fout gedrag is toch niet wenselijk? Dan blijft men vriendelijke en voor het menselijk ras ongevaarlijke dieren produceren en slachten.
Liefje, mensen 'produceren' geen ongevaarlijke dieren.
En wat bedoel je met fout gedrag? Je kind 'dwingen' om vlees of groenten te eten?
Je bent echt heel moeilijk te volgen.
pi_218165801
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Liefje, mensen 'produceren' geen ongevaarlijke dieren.
En wat bedoel je met fout gedrag? Je kind 'dwingen' om vlees of groenten te eten?
Je bent echt heel moeilijk te volgen.
Fout gedrag is om kinderen te dwingen om dat te eten en drinken wat de ouderen goed vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')