Witte mensen.quote:Op zondag 6 juli 2025 23:54 schreef Mikeytt het volgende:
Denk dat je gewoon wat ongevoelig bent geworden voor de content.
Op X/Twitter ben je al links als je zegt dat zwarte mensen op dezelfde school als witte mensen mogen zitten, dus denk dat je gewoon te maken hebt met een paar extreemlinkse VVD'ers.
Witte mensen die zich opwinden wanneer ze de term wit zienquote:
Nee, de linkse meute is echt teruggekeerd na een afwezigheid van een paar maanden. Even was het stil.quote:Op zondag 6 juli 2025 23:54 schreef Mikeytt het volgende:
Denk dat je gewoon wat ongevoelig bent geworden voor de content.
Op X/Twitter ben je al links als je zegt dat zwarte mensen op dezelfde school als witte mensen mogen zitten, dus denk dat je gewoon te maken hebt met een paar extreemlinkse VVD'ers.
Trouwens, praktisch al die linkse mensen op Twitter zijn 'wit', zoals jij dat noemt. Het zuurlinkse is sowieso een hele witte bezigheid, afkomstig uit gereformeerde hoek die van hun geloof gevallen zijn maar nog steeds willen deugen.quote:Op zondag 6 juli 2025 23:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Witte mensen die zich opwinden wanneer ze de term wit zien
Off-Topic maar heb echt een schurfthekel aan de term “witte” mensen.quote:Op zondag 6 juli 2025 23:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Witte mensen die zich opwinden wanneer ze de term wit zien
Mag jij wetenquote:Op maandag 7 juli 2025 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Off-Topic maar heb echt een schurfthekel aan de term “witte” mensen.
Alsof jij links bent met je NAVO obsessie.quote:Op maandag 7 juli 2025 00:17 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben niet op Twitter dus niet heel links is terug daar
Hoe kom je hier nu bij, heb heel weinig met de NAVOquote:Op maandag 7 juli 2025 00:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alsof jij links bent met je NAVO obsessie.
Ja hier doe ik niet aan mee hoorquote:Op maandag 7 juli 2025 02:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dacht ik ook niet maar aandachtshoer Mieke blijkbaar wel
Ik ben nooit op Twitter geweest dus heel links is daar nooit vertegenwoordigd.quote:Op maandag 7 juli 2025 00:17 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben niet op Twitter dus niet heel links is terug daar
Ik ben allesbehalve rechts en aan F1 heb ik ook de schurft.quote:Op maandag 7 juli 2025 05:26 schreef raptorix het volgende:
Ik ben allesbehalve links, ik heb na 15 jaar mijn account verwijderd en heb er geen spijt van.
Sowieso is Twitter voor 90% bots, dus niet heel erg boeiend. Bluesky gebruik ik voornamelijk voor F1 nieuws, in ieder geval geeft het me stuk meer rust dan die opgefokte boel op Twitter.
Ik zit niet op Twitter.quote:Op zondag 6 juli 2025 23:32 schreef LXIV het volgende:
Zo'n half jaar geleden was het een trend: Mensen die vol drama aankondigden dat ze nooit meer op Twitter/X zouden posten en dat ze vertrokken naar het alternatief, Bluesky.
Er volgenden enige heerlijke maanden zonder het linkse gebetweter op X.com. Vooral dat moraliserende vingertje op bepaalde posts en die stuitende naiviteit alsof ze vanuit een dorp in Drenthe in 1980 aan het posten waren kon ik missen als kiespijn.
De laatste weken lijken ze echter wel massaal weer teruggekomen te zijn! Zo irritant. Waarschijnlijk was er op bluesky toch niks aan met z'n allen. Waar iedere post die niet uit de partijfolder van Pvda-GL afkomstig zou kunnen zijn meteen een ban kreeg.
Iemand anders ook opgevallen? Dat 'ze' weer terug zijn?
Kolere zeg!quote:Op maandag 7 juli 2025 01:19 schreef Mylene het volgende:
https://bsky.app/profile/schimmelpenninck.bsky.social
Sander Schimmelpenninck nog niet hoor. Ik vind het heerlijk hoe hij losgaat op domrechts. Hoewel ik ook niet alles met hem eens ben.
Ja, de witte man, hier nog geen topic over gezien. Ik ben zelf niet wit overigens, maar dit vind ik dus nergens op slaan. Zo politie correct doen, deugen om het deugen, bah. Ik zou me dus helemaal niet op mijn gemak voelen met de wetenschap dat je daarom mag presenteren. Zou Tim Hom Hofman de klus wel gekregen? Want hij is natuurlijk wel woke.
Vijftig medewerkers in brief aan BNNVara: waarom weer een witte man als presentator?
Binnen omroep BNNVara is ergernis ontstaan over de keuze voor Tim de Wit als vaste talkshowhost in het nieuwe avondprogramma Pauw & De Wit. Vijftig medewerkers stuurden een gezamenlijke brief aan de directie met de vraag waarom er voor een witte, mannelijke presentator is gekozen, terwijl de omroep zegt te staan voor diversiteit en representatie.
Volledig artikel: https://www.ad.nl/show/vi(...)resentator~a8a094fa/
Als het warm is, sla ik rood uit. Als het koud is juist weer blauw. Per default ben ik ietwat roze.quote:Op zondag 6 juli 2025 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Witte mensen.
Niet zo lang geleden was “zwarte mensen” nog racistisch. Kleuringen en blanke mensen houdt ik het bij.
Precies we zijn allemaal kleurlingen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:18 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Als het warm is, sla ik rood uit. Als het koud is juist weer blauw. Per default ben ik ietwat roze.
Feitelijk ben ik dus een kleurling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |